Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Laats hadden ik en een paar vrienden een discussie over wat nou goeie coke is. 1: 1 zegt hoe witter de coke hoe beter de andere zegt hoe witter de coke hoe slechter. 2: 1 zegt hoe natter je neus word hoe beter de coke is de andere zegt dat het juist slecht is want je neus word nat door de mengsel die ze erin hebbe gezet 3: 1 zegt als coke brand is het puur de andere zegt dat het juist de mengsel is dat brand. Wat is het nou? wat hebben jullie het liefst en wat denken jullie er over. we waren met zn 3e toen we deze discussie voerde. ik ken een jonge die nog wat mengsel had ligge inisotol geloof ik hij zegt dat er veel mee word versneden dus ik heb daar een lijntje van genomen en het brande totaal niet. want ik ben degene die denkt dat goeie coke altijd wel een beetje branderig is in je neus maarja wat weet ik nou vandaar dat ik het hier vraag. Bvd"
"Ik heb een vraagje een paar dagen terug zei een dealer tegen mij dat hij heel goed spul had 98% ofzo hij bracht het verhaaltje wel leuk maar ik geloof t niet helemaal en ik vind hem een beetje een apart figuurtje dus ik wil zowiezo zijn spul niet in me neus als ik niet zeker weet dat het echt coke is dat heb ik ook tegen hem gezegt en hij zei dat hij het wel wilt testen waar ik bij ben dus ik heb met hem afgesproken. maar nu wil ik ff van jullie weten als je cocaine verbrandt en het verdampt is het dan goeie kwaliteit of als het zwart wordt want dat zei hij tegen me als het verdampt is het goeie kwaliteit. alvast bedankt"
"Nou ik heb de coke gekocht het ziet er wel een beetje anders uit dan wat ik normaal gebruikte ik gebruik zeer zelden en vindt het nog al prettig en wil het wel vaker gebruiken(met mate natuurlijk) maar deze is echt een witte poeder terwijl die ik normaal haalde zaten ook kleine brokjes tussen. en hij zei tegen me als ik het tussen me vingers zou wrijven verdoven me vingers ik heb dat alleen nog niet geprobeert vindt t een beetje zonde. en wat denken jullie? Ik heb het net trouwens ff tusse me vingers gewrijfd en het verdween gewoon lijkt alsof ik tandpaste aan me vingers heb gehad maar me vingers verdoofde niet. maar ik zal zowiezo morgen het laten teste bij drugs-test.nl dan weet ik het zeker."
"Nou ik zou t eerder laten weten maar me internet doet raar. nou na veel poeha heb ik de coke tog maar gesnoven en het viel niet tegen zeer goeie kwaliteit. ik vind t zo mooi om naar te kijken als je dat pakkie open doet en lijkt net een wit blaadje of dat je 2 keer moet kijken of er echt iets in zit . maar tog bedankt voor al jullie informatie. ik zal er wel van genieten (met mate natuurlijk) ik gebruik nog niet zo heel lang en ik hoop het zo lang mogelijk op een halve gram per week te houden."
"ik haal samen met een paar vrienden elke week 5 gr bij een dealer bij ons uit de buurt aangezien het dan goedkoper is en vaak ook een iets betere kwaliteit. maar de laaste 2-3 weken heeft hij coke waar zowat geen smaak aan zit maar het effect wel heel chil van is. we zijn er allemaal tevreden over behalve over de smaak dus ik vroeg me af is er niet een manier om er smaak aan toe te voegen heb wel vaak coke gehad met een aceton luchtje er aan die smaakte meestal wel goed. nou is mijn vraag als ik aceton haal kan ik dan zelf een smaakje eraan toevoegen en als dat kan hoe moet ik dat dan doen"
"Ik had 1 vaste persoon bij wie ik en me vrienden onze spullen haalde maar die is nu gestopt/ zit vast/ op vakantie weet ik niet maar hij is er niet meer nu haal ik bij een andere gast heb 3 keer bij hem gehaald die coke is opzich niet slecht maar smaakt een beetje naar rubber is dat een soort mix ofzo is iig geen lekkere smaak ik heb dat toen tegen hem gezegt en hij kwam later met coke dat een zeer sterke coke geur had en smaakte er ook naar maar dat effect was veeeel minder dan die naar rubber ruikt. hoe kan dat en als dat mix is welke mix is het want dan ga ik geen 50 euro p/g betalen als het zoveel gemixed is. heb hem ook benaderd en hij zegt je weet ook niet wat je wilt het is puur. wat zijn jullie ervaringen hiermee"
"Ik nam laatst een lijntje en het brande heel erg ben niet echt heel ervaren maar die dealer zij hij doet er geen troep door heen hij mengt met inositol maar ik heb ook gehoord hoe meer het is versneden hoe meer het brand en van andere hoor ik hoe meer het brand hoe puurder de effecten waaren wel top maar dat branderige is wel minder. wat vinden jullie?"
"Ik heb laat van mijn dealer een gram sos dat het flakes was maar na gebruik bleek niet zo heftig bleek te zijn als wat ik had gehoopt/gehad terwijl hij voet bij stuk hield dat het pure flakes was en ik heb 60 europ/g betaald maar het was wel goeie maar ik merkte geen verschil dus die oude en de nieuwe maar het zag er wel anders uit een beetje diep geel. wat denke jullie er van hebben jullie wel eens flakes of zou ik mischien een foto ervan kunnen zien."
"Ik kan je niet helpen maa ik heb wel een vraag wat bedoel je met melting point 92 graden hoe heb je het gedaan en als t een apparaat was hoe ben je er aan gekomen. bvd"
"ik zal het proberen mischien is het wel wat. maar is niemand bekend met het aceton smaakje/geur?"