Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVuur onder cocaine..

Vuur onder cocaine..

42 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
b
bobo1234Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een vraagje een paar dagen terug zei een dealer tegen mij dat hij heel goed spul had 98% ofzo hij bracht het verhaaltje wel leuk maar ik geloof t niet helemaal en ik vind hem een beetje een apart figuurtje dus ik wil zowiezo zijn spul niet in me neus als ik niet zeker weet dat het echt coke is dat heb ik ook tegen hem gezegt en hij zei dat hij het wel wilt testen waar ik bij ben dus ik heb met hem afgesproken. maar nu wil ik ff van jullie weten als je cocaine verbrandt en het verdampt is het dan goeie kwaliteit of als het zwart wordt want dat zei hij tegen me als het verdampt is het goeie kwaliteit. alvast bedankt
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een goede manier om te weten welke klawiteit het is is het zelf te testen, dan weet je ook zeker dat de uitslag klopt. www.drugs-test.nl
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha agzaza was je stoned toen je dit hierboven typte xD?
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mwehehe.. het woord klawiteit is heel erg grappig als je arabisch praat. :mrgreen:

98% is bullshit. Je dealer lult onzin, zoek een andere.

Ten eerste is 89,3% het maximale..
Ten tweede ga je dat alsnog amper in Nederland vinden.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
cokepasta die net is geperst, smelt tot een kleurloze vloeistof.

hoe meer versneden hoe witter de gesmolten coke.


maja, testcentrum geeft zekerheid.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Lake zei:
Mwehehe.. het woord klawiteit is heel erg grappig als je arabisch praat. :mrgreen:

98% is bullshit. Je dealer lult onzin, zoek een andere.

Ten eerste is 89,3% het maximale..
Ten tweede ga je dat alsnog amper in Nederland vinden.
Klik om te vergroten...

amen je dealer is een pochertje ..... :wave:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#7
Elk dealerpraatje dus. Ik haal mijn coke 75% puur en van veel mensen die ook kopen hoor ik dat dat al een van de betere in Antwerpen is.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
htweeoo zei:
Elk dealerpraatje dus. Ik haal mijn coke 75% puur en van veel mensen die ook kopen hoor ik dat dat al een van de betere in Antwerpen is.
Klik om te vergroten...

je noemt een getal ??

verklaar aan ons allen hoe je daar aan komt ?

Stonie

ps: Ik geloof er namelijk geen reet van.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
htweeoo zei:
Elk dealerpraatje dus. Ik haal mijn coke 75% puur en van veel mensen die ook kopen hoor ik dat dat al een van de betere in Antwerpen is.
Klik om te vergroten...

je noemt een getal ??

verklaar aan ons allen hoe je daar aan komt ?

Stonie

ps: Ik geloof er namelijk geen reet van.
Klik om te vergroten...
idd niet!!!
75% is al uitzonderlijk zeldzaam...

enige manier om te weten of je snuifcoke goed is is ofwel kennis ervan hebben oftewel uitkoken met amoniak en zien hoeveel er van over blijft.... :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
of laten, testen offcourse :wink:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maybe laten testen in nederland wat anders. Ik geloof niet puur op de praat van iemand. Met ammoniak gaat dat degelijk ?
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#12
kan je gewoon niet je coke verwarmen (zoals het kwaliteit trukje uit de film blow) en kijken op hoeveel graden hij smelt.
volgens de film is 100°C de smelt temperatuur van "cutting agents".
200°C is zuiver coke.
wat je dealer over dat "goede coke verdamt en slechte verbrandt" zei klinkt ook maar BS.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#13
htweeoo zei:
Elk dealerpraatje dus. Ik haal mijn coke 75% puur en van veel mensen die ook kopen hoor ik dat dat al een van de betere in Antwerpen is.
Klik om te vergroten...

75%... "één van de betere"
Understatement van het jaar.

75% is disco shit, als ik dat nog eens mag tegenkomen betaal ik echt wel €50 voor een gram :hearteyes:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bij de Testservice zeiden ze dat 74% gemiddelde was.
Er zat bij mij lidocaine in.
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Niemand hier heeft ooit coke van 89% gehad...

Et gemiddelde is 10 - 25%

Dus niet zo stoer doen mensjus...
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#16
hehehehe...

98% jah? Dat bestaat niet, oftewel je wordt beetgenomen.
75% is wel redelijk goed verkrijgbaar vind ik.

Meeste dealers verkopen shit en dan zit het op +/- 50% of zelfs lager.
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maar die ammoniak truuk. Wat doe je dan lepel ammoniak en beetje poeder erin en als er veel zinkt heb je troep ?
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tony Montana zei:
hehehehe...

98% jah? Dat bestaat niet, oftewel je wordt beetgenomen.
75% is wel redelijk goed verkrijgbaar vind ik.

Meeste dealers verkopen shit en dan zit het op +/- 50% of zelfs lager.
Klik om te vergroten...
:wink:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#19
74% het gemiddelde...

bwahaha

*rolt van links naar rechts van t lachen*

Kerel als ik een kilo 74% vind neem ik een 2e hypotheek om die shit te kopen.

Hypothetisch natuurlijk want ik heb niet eens een 1e hypotheek. :mrgreen:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Frisko zei:
lysergine25 zei:
htweeoo zei:
Elk dealerpraatje dus. Ik haal mijn coke 75% puur en van veel mensen die ook kopen hoor ik dat dat al een van de betere in Antwerpen is.
Klik om te vergroten...

je noemt een getal ??

verklaar aan ons allen hoe je daar aan komt ?

Stonie

ps: Ik geloof er namelijk geen reet van.
Klik om te vergroten...
idd niet!!!
75% is al uitzonderlijk zeldzaam...

enige manier om te weten of je snuifcoke goed is is ofwel kennis ervan hebben oftewel uitkoken met amoniak en zien hoeveel er van over blijft.... :wave:
Klik om te vergroten...

ik kies voor de amo-methode :tongueout: kan je zien of je sos al dan niet zuiver en kan je het nog is lekker opbasen ook :d

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."