Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn wat voor situaties gebruiken jullie coke?

In wat voor situaties gebruiken jullie coke?

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wanneer ik hier zin in heb, dit is een enkele keer in het jaar!
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het nooit gebruikt, en plan daar ook niet toe. Ookal zou ik het misschien wel eens willen proberen als het aan mn neus langs komt.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
waneer mijn portomonee en mijn hoofd zo iets hebben van,,, hmmm ik kan wel even sos gaan halen maar dan kies ik vaak tog nog voor pep :sunglasses:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien ooit als ik dood ben :mrgreen:
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#5
In sociale gelegenheden + voor prestaties
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik gebruikte het vroeger vooral tijdens uitgaan, soms bij sociale gelegenheden thuis. Ik raak vrij opgefucked van coke en vind het effect niet lekker meer, dus vandaar dat ik het tegenwoordig nog maar zelden tot nooit meer doe...
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
In elke situatie waarin ik het toevallig tegen t lijf loop, en af en toe doe ik mijn best om het toevallig tegen t lijf te lopen :grin:
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#8
TechNora zei:
In elke situatie waarin ik het toevallig tegen t lijf loop, en af en toe doe ik mijn best om het toevallig tegen t lijf te lopen :grin:
Klik om te vergroten...

Mooie verwoording :hearteyes:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Da's mooi gezegd ja Technora.

Ik gebruik coke eigenlijk alleen maar met voorbedachte rade, er zijn niet zo heel veel coke-gebruikers in mijn omgeving. Dus ik zal het niet zo snel tegen het lijf lopen, ik ga ook niet zo vaak uit, vandaar.

Maargoed, dat betekent dus dat ik het vaak gewoon thuis doe, met een goede vriend, lijntjes snuiven, muziek aan, peuken roken, praten, nog meer snuiven, rondje rijden in de auto, op allerlei plekken snuiven en roken en praten. Dat werk.

Ook wel gedaan tijdens het uitgaan enzo, maar dat gebeurt niet zo veel vaak, bovendien wil ik het liever niet combineren met alcohol. Maarja, elk half uurtje even naar de wc om je sleutel in die seal te hangen heeft toch ook wel wat.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo'n 2 jaar lang enkel op feesten om de 2 maanden gemiddeld. Om Xtc te ontlopen want dat gevoel moet gekoesterd worden.

Voor de rest een aantal keer gewoon thuis gedaan, had altijd een pakketjes op m'n nachtkasje liggen (1 gram) en heb daar een half jaar mee gedaan. Zonder problemen kan ik het hebben liggen. Af en toe een puntje was dan echt nèt die verrijking in 't weekend.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wanneer het gratis is.. proefpakketje van een nieuwe dealer ofzo.. anders niet :þ
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
^juist :sunglasses:

of als ik ineens veel geld heb of als het word aangeboden:),.,. wat niet erg vaak gebeurd met sos :stoned:
b
bartje_vLid
01-01-2024, 00:00
#13
TechNora zei:
In elke situatie waarin ik het toevallig tegen t lijf loop, en af en toe doe ik mijn best om het toevallig tegen t lijf te lopen :grin:
Klik om te vergroten...

Heel bekend verhaal .... :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Zogenaamd bezorgd zijn voor de hond van de dealer en die dan uit gaan laten omdat de dealer geen tijd heeft .... eindresultaat kan je heeeeeel bekend voorkomen
s
suzanne1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
heb coke wel eens gebruikt zodat ik in 3 dagen en 3 nachten mijn hele huis kon behnagen en schilderen zonder hulp van vrienden..hihi..verder soms thuis soms met uitgaan maar vaak wel in goed gezelschap idd. :wink:
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#15
geen. ik heb het niet zo op coke:P
L
Love_FulfilledLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wanneer ik ga stappen, naar een dance-evenement ga of als ik een feestje bij iemand thuis heb.
D
DSVMLid
01-01-2024, 00:00
#17
Verschilt,soms maanden niet. Had tot de zomervakantie enkele maanden niks gebruikt. Zomervakantie weer enkele feesten gehad. En nu weer enkele keren gedaan.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee, ik trek al die verslavende drugs slecht, ik hou het bij wiet / paddos /hasj.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
Nee, ik trek al die verslavende drugs slecht, ik hou het bij wiet / paddos /hasj.
Klik om te vergroten...

verstandige mensen zeg :stoned:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#20
als ik in kroegen of op feestjes ben en soms gewoon als ik met maten buiten zit maardat komt nauwelijks voor

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."