#1
Holden zei:In het begin nam ik mezelf voor om een halfuur te wachten tussen ieder lijntje, en dat lukte bij benadering wel. De laatste tijd echter hou ik het met moeite 15-20 min. uit; er komt dan een onbehaaglijk gevoel van rusteloosheid over me, en ik merk dat ik sociaal minder vaardig wordt. (terwijl ik in't begin net lekker strak stond en sociaal contact zooo zalig was).
Dat gevoel krijg je, omdat je coke gewoon na 15 tot 20 min alweer uit begint te werken. Je schrijft niks over het gevoel dat je hebt als je coke op is, maar ik ga er maar vanuit dat je het - net als de meesten - alles behalve prettig vindt...
Mijn advies: stop er gewoon lekker mee! Als je het te vaak doet, bouw je namelijk al snel een tolerantie op. Hierdoor zal het dus steeds sneller gaan uitwerken en hunker je dus ook steeds eerder naar - alweer - een volgende lijn! Van dat te snel achter elkaar bijnemen, krijg je weer opgefuckte, irritante bijwerkingen waar je eigenlijk ook maar emotieloos en onrustig van wordt. Als je het zo bekijkt, is zo´n coketrip dus vanaf je eerste paar lijntjes tot en met de uitwerkingsfase non-stop een gevoel van onrust en onzekerheid, zonder emoties. Voor zo´n sealtje gevuld met °kommer-en-kwel°, betaal je dan ook nog eens minimaal 25,- tot 50,-. Is het je dat nou echt waard?

