#1
Zonder alcohol heb ik weinig zin in cocaine..
Daar dacht ik zelf ook aan. Blowen bij coke is ook goed vind ik dan heb ik ook plezier maar ik moet er altijd echt wat bij hebben en dan met name alcohol, blowen is toch minder er bij.ts zei:Dan kan dat dus betekenen dat je lichaam vraagt om de aanmaak van cocaethylene ipv cocaine of alcohol apart. Je biedt 1 stof aan en krijgt behoefte aan de andere. Interessant.
Heb ook hetzelfde...
offtopic: "Alcohol is lekker.. maar eigenlijk erg slecht in combinatie met drugs." - Like alc aint a drug :PTony Montana zei:De combi alcohol en coke is heerlijk naar mijn mening.
Maar vaak neem ik liever een glas water of iets anders zonder alcohol, om zo toch nog wat meer vocht binnen te krijgen.
Alcohol is lekker.. maar eigenlijk erg slecht in combinatie met drugs. Als ik coke gebruik en ik drink water, dan ben ik de volgende dag beter te pas dan wanneer ik alcohol heb gedronken.
Maar misschien is dat persoonlijk.
raging_bull zei:[Cocaethylene: Als dit nou legaal is, dit gaan maken ipv coke extracten.. Ik ga hier eens wat meer over lezen, ik geloof echt dat je hier aan verslaafd kan zijn.
raging_bull zei:De vraag is eigenlijk of meer mensen de combie alc en sos zo ervaren. Imho vind ik nu dus alleen alcohol samen met coke lekker. Dat is om 2 reden, de eerste is vanwege de zin in coke welke milder wordt.
Alfa zei:Gebruik van alcohol met cocaine zorgt voor een nieuwe drug, die schadelijker is dan alcohol of cocaine: cocaethylene. Cocaethylene heeft vooral negatieve cardiovasculaire (hart en bloeddruk) effecten.


Skippy zei:Juist als ik ga zuipen krijg ik zin om te snuiven, en als ik alleen snuif krijg ik zin om te zuipen, dus dat maakt ook niet meer uit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."