Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heej jongen.. voor jou heb ik maar een woord en dat is autoflowering. check es een cannabis zaadbank via wietstartpagina.nl en ga es op zoek naar een "autoflower'ofwel een af soortje via een zaadbank,bestel,ontvang,zaai,groei,en dan zal jij zijn dat ge toch een mooi wietje hebt gekweekt voor begin october..en nog schimmelvrij ook want u heeft een dakterras waar het waarschijnlijk altijd wel iets waait. a f soortjes bezitten in hun genetica een ''dingetje''waardoor ze ongeacht het aantal daglichturen,spontaan in de bloei schieten vanaf de dag dat het ontkiemde zaailingetje boven de grond komt..a k47 en lowrider f2 zijn slechts enkele potente buitensoorten die goed kunnen afbloeien op uw balkon ..dan wel zo snel mogelijk zaaien als ik u was,een dag later nu,kost u een week langer in het najaar om ze rijkelijk af te laten bloeien..denk aan verhoogde kansen op schade door vroege vorst in oktober almede teveel regen en of hagel en harde wind enz. ikzelf ben een grootgebruiker van wiet en heb niks anders dan goede resultaten gehad met deze af soortjes so far,ow,en by the way,niet alleen een goede keuze nu,maar ook zeker in het vroege voorjaar vanaf maart al een uitstekende plant om het groene seizoen mee te starten . ik zeg...DOEN!! vriendelijke groeten van indowine"
"hey allemaal. ik ben kakelnieuw hier en wilde na het lezen van dit topicje toch even een reactie plaatsen...so... here i am!! ik ben geen regelmatig gebruiker van coke maar doe het soms. en als ik het dan soms es doe gaat dat vanzelf gepaart met heeeel veeeeeeel alcohol omdat de geest geen tegengas geeft na coke gebruik in de vorm van een fysieke of een mentale waarschuwing vooraf,tenminste..das mijn eigen ervaring met dit heerlijke goedje.hoe meer je drinkt,des te meer wil je een nieuwe coke hit,en andersom idem dito hetzelfde.ik heb zelf nog nooit achteraf gedacht,tering wat lekker..vanavond nog es een keertje doen. maar ik kan me wel goed verplaatsen in mensen die deze combi doen met een reden,of gevoelsmatig,hetzij een geestelijk gemoedsrust ding en weer anderen misschien slechts voor de kick van het moment,or whatever.. ik vindt het een potentiele killer combi waar je niet eens aan hoeft te wennen,want deze twee gaan zo dusdanig goed samen alsof het zo van nature bedoelt is,zoals een asperientje tegen je koppijn of alsof ze gemaakt zijn voor elkaar.. je hebt maar een lichaam,een geest,en daarnaast tal van kansen in je leven om iets goed of slecht te doen.. doe alles wat je wenst,minstens een keer in je leven om je wensen zelf te kunnen ervaren heeft mijn mama me ooit es gezegd..mwhah..ik doe alles een paar honderd keer in mijn leven als het me goed bevalt!! coke is heerlijk..alcohol erbij,nog heerlijker als ik maar kan doorsnuiven dan,is dat niet zo dan val ik na het laatste lijntje een half uurtje later vanzelf wel om,waarschijnlijk omdat de alcohol het wint van de coke[logisch]tis een upper versus een downer.en zelfs dan was de alcohol alleen ook lekker.. ik heb er alleen maar mooie ervaringen mee tot zover,en ik hoop dat iedereen die deze click zelf heeft of nog gaat ervaren het minstens zo lekker ervaren heeft/gaat als ikzelf tot nu toe heb gedaan..WAT EEN HEERLIJKHEID!!maar wel met mate want het geeft vette schade aan je lijf als het teveel is en het te lang duurt in een aaneengesloten periode..zo..amen en ik wens uw allen een gezellige voortzetting hier in dit topicje.ik kom gauw nog es langs hier. met vriendelijke groeten,indowine"