Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke zonder alcohol

coke zonder alcohol

24 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tony Montana zei:
De combi alcohol en coke is heerlijk naar mijn mening.
Maar vaak neem ik liever een glas water of iets anders zonder alcohol, om zo toch nog wat meer vocht binnen te krijgen.
Alcohol is lekker.. maar eigenlijk erg slecht in combinatie met drugs. Als ik coke gebruik en ik drink water, dan ben ik de volgende dag beter te pas dan wanneer ik alcohol heb gedronken.
Maar misschien is dat persoonlijk.
Klik om te vergroten...
offtopic: "Alcohol is lekker.. maar eigenlijk erg slecht in combinatie met drugs." - Like alc aint a drug :P

als ik zuip snuif ik, en als ik snuif dan zuip ik. http://en.wikipedia.org/wiki/Cocaethylene Als dit nou legaal is, dit gaan maken ipv coke extracten.. Ik ga hier eens wat meer over lezen, ik geloof echt dat je hier aan verslaafd kan zijn.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#2
raging_bull zei:
[Cocaethylene: Als dit nou legaal is, dit gaan maken ipv coke extracten.. Ik ga hier eens wat meer over lezen, ik geloof echt dat je hier aan verslaafd kan zijn.
Klik om te vergroten...

Langs kunstmatige weg gaan maken??? Het wordt zover ik weer alleen door je lichaam geproduceerd Bull. En ja, het is een f*cking verslavende substantie. Dat heb je inmiddels wel door geloof ik.
Zodra je er in zou kunnen slagen het in het lab te vervaardigen, zal het verboden worden omdat het een gevaarlijke harddrug is.
h
hatseflatsLid
01-01-2024, 00:00
#3
mm eigenlijk altijd zonder..

ik vind drinken een fijne bezigheid op zijn tijd.. en ik heb er geen zin in dat als ik straks ergens rustig een biertje drink dat ik dan gelijk wil snatsen.. dat is echt een kut vibe..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat zou naar mijn mening vele malen zieker zijn dan meth op een bepaalde manier.
Cocaethylene is de roes waar weinig dingen boven gaan, een gedistantieerde fase waarin realiteit vervormt in verlangen en hebzucht.
Ik vind het beangstigend fijn voelen, zo fijn dat ik er afstand van heb genomen.
Degene die dat extraheert zou opgezocht moeten worden, maar er zullen vast mensen zijn die er wel mee om kunnen gaan...waarom altijd dat klote tegenargument, dat waar is.
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zonder alcohol heb ik weinig zin in cocaine..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."