#1
Re: extreme gebrikers, lees deze post
Volgens mij ben je echt een andachtmens.. sorry dat ik het moet zeggen.
Volgens mij ben je echt een andachtmens.. sorry dat ik het moet zeggen.
raging_bull zei:Waarom heb je het niet nuttig uitgegeven, ik bedoel koop grote hoeveelheden in en maak je calculatie wat je kan gebruiken en wat je moet verkopen om de winst te dubbelen. Ik wist wel wat ik met een ton gedaan had, stack yo money!
eenPatrickBateman zei:Ik hoop dat degene van wie je het geld geërfd hebt trots op je is. Een ton verspillen aan coke en drank.. ontzettend nutteloos figuur dat je er rondloopt..
lysergine25 zei:Dan heb je tenminste een reden om zielig te zijn, zoals je er nu voor staat ben je niet meer dan een luxe junk. Pas als je dakloos lullen zuigt voor 20 eu .. dan pas krijg ik serieus medelijden met zo'n meid, of jongen ...
succes met het bellen van alle nummers begin er NU mee niet morgen.
Tambonnie
Dude, seriously.. lay off the blow. Niet elke gebruiker die domme dingen doet is TR. Deze persoon is er al een tijdje en heeft het hier al eerder over gehad.*.exe zei:Je zou haast denken . . maar nee toch, zo dom, nee . . of .. he?!
Ah my bad, ik las je post verkeerd. Tja, we wachten rustig af hè, als hij het is valt hij vanzelf terug in zn oude patroon*.exe zei:Ik heb het over disorder die 16.04.2009 geregistreerd is.
TS was er al eerder, ook ik herkende het verhaal etc.
En ja, ik geef toe, jokkeltje irriteert me. Hij bereikt daarmee z'n doel. Ik hap. Ik laat alleen niet meer los voordat de pees door is. Vandaar.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."