#1
Er is ook een coke feest in den haag... van 15:00 tot 02:00
http://www.ca-holland.org ---> meetings ---> nieuwjaarsparty
http://www.ca-holland.org ---> meetings ---> nieuwjaarsparty

krijg je ook minder rotzooi binnenwat naar! ik heb het echt met je te doen man.dangerboy zei:ik wilde eigenlijk xtc morge maar is niet aan te komen hier in tilburg pfff

Oke, maar ik heb het wel over dat ik morgen rond 13 uur wakker wordt, dan kan ik maybe ff verder slapen een uurtje ofzo en dan gaat 't feest zelf door tot 8 uur in de morgen.. ik zal 1 januari rond 0930 thuis komen..in het extreemste geval kan ik dan pas gaan slapen.ParanoidAndroid zei:Je zult niet extreem veel hoeven eten, steak zou wel goede bodem zijn, sowieso voor een avondje flink zuipen![]()
Blackout zul je niet zo 1 2 3 hebben van een gram als je een beetje normaal doet. Het enige waar jij waarschijnlijk last van zal hebben is de trek in meer zodra het uitwerkt, en dat je 3x zoveel zuipt als normaal en niet lam wordt :P Het is niet zoals bij XTC dat je totaal geen honger of dorst meer heb. Honger wordt wel flink gestild maar de dag erna kan je gewoon eten zoals normaal.
Verder, tja.. Ik zou gewoon rustig aan doen en niet elke 10 minuten een puntje op lijn naar binnen snatsen. Als je onervaren bent en de kwaliteit goed is denk ik niet dat je die gram snel in je eentje op zult krijgen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."