Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwjaar&Cocaine

Nieuwjaar&Cocaine

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chris Pontius zei:
dangerboy zei:
ik wilde eigenlijk xtc morge maar is niet aan te komen hier in tilburg pfff
Klik om te vergroten...
wat naar! ik heb het echt met je te doen man.
Klik om te vergroten...

hihi
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Screwdriver zei:
ik heb toevallig hele slechte coke gekocht voor Oud & Nieuw...
het enige wat ik ervan voel zijn de vlammen die bijna uit m'n neus komen..zo brandt het..

ik dacht dat coke de eigenschap heeft dat het niet echt hoort te branden in je neus maar ik kan er naast zitten

maargoed, wat moet ik doen? vragen om het te ruilen voor betere shit? mn geld terugvragen? of zijn de meeste dealers niet vatbaar voor dat soort vragen?
Klik om te vergroten...

Afschieten hij verkoopt je pep in plaats van coke!
s
squadrarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met nieuwjaar heb ik de beschikking over een onzettend lekkere brok 89,3%puur colombiano.. Mijn maten zijn helemaal lyrisch dat ik er beschikking over heb.. ik heb al een halfjaar niet meer gebruikt, en leef echt naar dit moment toe..Wie heeft ook zon zin in nieuwjaar om helemaal los te gaan? vertel je plannen..

p.s.: afterparty in de zino te tilburg..___________//
k
ktjaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou het nog wel even versnijden, 89,3 % kan je niet lekker snuiven. je krijgt dan geheid een dikke bloedneus en hart krijgt een optater van jewelste. Ik zou er 20% versnijding bij doen. (als je echt die 89,3% hebt). Als je gewoon een brok via een dealer gehaald heb heb je hoogstens 70%. 89,3% is alleen voor de grotere jongens te koop. daar verkoopt een dealer echt geen brokjes van. Maargoed veel plezier ermee! :wave:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
of je neemt gewoon minder :beer: krijg je ook minder rotzooi binnen
s
squadrarLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja het is echt 89,3% crystal.. zie het plaatje in een andere topic. exact zo.. onversneden dus..maar idd ik werd ook gewaarschuwd voor die bloedneus..vooral omdat ik al een halfjaar niet meer voor stofzuiger speel haha..
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben me ook al flink het verheugen op nieuwjaar :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar in vergelijking met versneden coke is het toch eigenlijk alleen maar beter?
Want voor het zelfde effect moet je nog steeds even veel coke snuiven.
of je nou 1 dikke lijn met rotzooi neemt, of een kleintje van goede kwaliteit.
het enige verschil is dan dat je met de "goede" minder andere rotzooi binnen krijgt en in principe dan minder slecht voor je is toch?

Dat is dus mijn theorie , kan iemand zeggen of dat een beetje klopt? :P
s
squadrarLid
01-01-2024, 00:00
#9
jup getest en wel. geen versnijdingsmiddelen, is van eerste hand.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."