Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Met nieuwjaar heb ik de beschikking over een onzettend lekkere brok 89,3%puur colombiano.. Mijn maten zijn helemaal lyrisch dat ik er beschikking over heb.. ik heb al een halfjaar niet meer gebruikt, en leef echt naar dit moment toe..Wie heeft ook zon zin in nieuwjaar om helemaal los te gaan? vertel je plannen.. p.s.: afterparty in de zino te tilburg..___________//"
"ja het is echt 89,3% crystal.. zie het plaatje in een andere topic. exact zo.. onversneden dus..maar idd ik werd ook gewaarschuwd voor die bloedneus..vooral omdat ik al een halfjaar niet meer voor stofzuiger speel haha.."
"jup getest en wel. geen versnijdingsmiddelen, is van eerste hand."
"heb het niet kunnen laten om cocaine te pakken, ben nu op dit moment lekker van de kaart en ik zie het als een generale repetitie voor nieuwjaar dan maar! hahah.. Mensen deel je van de kaart acties op dit moment met me.."
"een maat van me heeft na 10 jaar cokegebruik ook echt tikken gekregen zelfs als hij niets gebruikt..best erg maarja"
"Ja i'm lucky this time.. echt 89,3%..is ook maar eenmalig..voor de rest kan ik altijd aan zeer goede komen maar daar wordt voor betaald offcourse.. denk dat de beste die ik kan regelen schommelt tussen de 70 en 80% ja inderdaad ligt compleet aan je dealer, een goede zal je korting geven op je volgende aankoop."
"niemand wakker...?"