Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom al deze opschepperij?

Waarom al deze opschepperij?

39 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Coke is the winner drug !

coke is anuspoeder ...
5 strepen is al veel
ovegewaardeerd elite poedertjhu ....

als het op is lonken ze naar me pep.

OPROTTEN !! Pep is only for losers ....
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weinig mensen laten hun coke testen, dus weinig mensen weten wat voor kwaliteit coke ze hebben.

Maar om dan WOJOOOOOOOOOW 9 STREPUH GEK te gaan blaten, daar moet je lijp voor zijn. (Volgens mij zijn dat ook voornamelijk mensen met een zeer laag postcount?)

Ik vond Scarface leuk :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Omdat:

1) Veel mensen geen flauw benul hebben van de kwaliteit van hun coke..
2) Want ze zijn te gierig om te testen.
3) Ik zie nergens 9 strepen staan voor 25 euro, anders had ik het al lang gekocht :grin:
4) Coke is hier een dure drug dus het is makkelijk om erover op te scheppen
5) Coke is een van de populairste drugs, en er zijn dus ook meer mongolen die het gebruiken
6) Dat soort mannetjes willen niet toegeven dat ze genaaid worden
7) Dus mochten ze zeggen; 25 euro per gram
7) Komt er meteen iemand zeggen: "Dan is het vast troep!"
9) Ongetest, dus zeggen ze maar meteen dat het "topspul" is, zo dekken ze zich in.
10) Mensen die posten over 9 strepen zijn doorgaans:

1) Geen actieve gebruikers
2) Domme kloten

Er zijn toch genoeg mensen die coke snuiven die best willen toegeven dat ze hun spul niet testen. De meesten kopen het ook gewoon voor iets minder of normaal 50 euro. Mij boeit het zuiverheidspercentage van speed of coke niet echt, zolang ik maar tevreden ben met het spul. Ik heb geen dealers, dus het komt via andere kanalen maar laten we zeggen dat ik niks dodelijk zou snuiven, dan had ik het wel gemerkt. Moest ik in Nederland wonen zou ik wel testen, trouwens. Je gaat wel mensen horen zeggen, "ik heb kutspeed" want dan zijn ze genaaid voor 5 a 10 euro. Zegt er iemand "ik snuif kutcoke" (Waarom je dat uberhaupt zou doen weet ik niet, maar ben zelf ook al geld kwijtgeraakt aan dat soort spul) dan zijn ze genaaid voor 50 euro en dat is een groot bedrag. En dat geven mensen niet graag toe en worden niet graag belachelijk gemaakt. Tada. Niet dat het goed te praten is, het blijft een hoop bullshit, maar ja, mensen overdrijven als het om zulke bedragen gaat. 'n beetje verstand zegt je wel dat je de prijs post, verder je smoel houdt als je spul ongetest is.

Ollemann zei:
Gebruiken alleen mentaal beperkten coke?
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je het antwoord hierop wel weet! Kijk eens naar jezelf.. :tearsofjoy:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
En bedankt, W.F.L. :grin:

Olle
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom al deze opschepperij?



Waarom niet!
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is een hele mooie schep.

Olle
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tony montana snuift bakpoeder! :rock:
Dus als je Montana kwaliteit hebt ben je dus mooi genaaid!
C
Candyman is backLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ollemann zei:
Waarom?

Op elk ander subforum hier wordt er gewoon normaal gesproken over prijzen en kwaliteit, maar waarom moet juist op het coke forum iedereen opscheppen over z'n negen strepen coke voor maar 25 euro?

Post iedereen hier pas na inname van enkele lijnen? Is coke een drug voor pubers? Gebruiken alleen mentaal beperkten coke?

Als iemand me dit zou kunnen uitleggen zou ik een gelukkig mens zijn.

Ook: Scarface was een slechte film. Ga het niet ontkennen. Cheesy 80's muziek, een slap verhaal, en Al Pacino ging de geschiedenis in met het slechtste geacteerde accent ooit. Daar hoeft ook niemand meer van af te kijken.

Bah.

Olle
Klik om te vergroten...



Coke is als 1 van de weinige drugs geestvernauwend. Prachtige ideeen en plannen tijdens de rush, maar de volgende dag blijfty er niets van over. Dit in tegenstelling tot Psychadelica, wiet en XTC
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ollemann zei:
Op elk ander subforum hier wordt er gewoon normaal gesproken over prijzen en kwaliteit, maar waarom moet juist op het coke forum iedereen opscheppen over z'n negen strepen coke voor maar 25 euro?
Klik om te vergroten...

Tja, iedereen kan zomaar zeggen dat ze 25 euro betalen. Maar degene die dat bedrag betalen zijn alleen de mensen die "groot" inkopen. En dan denk ik aan +/ 100gr. Degene die het gewoon op straat halen en er 9 strepen uit halen betalen gewoon 40 euro. Of het moet wel heel erg slecht spul zijn.

Ollemann zei:
Post iedereen hier pas na inname van enkele lijnen? Is coke een drug voor pubers? Gebruiken alleen mentaal beperkten coke?
Klik om te vergroten...

Nee. Nee. Nee.


Ollemann zei:
Ook: Scarface was een slechte film. Ga het niet ontkennen. Cheesy 80's muziek, een slap verhaal, en Al Pacino ging de geschiedenis in met het slechtste geacteerde accent ooit. Daar hoeft ook niemand meer van af te kijken.
Klik om te vergroten...

Ben ik niet met je eens. Ik vond en vind het een goede film. Maar jah, meningen verschillen.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgens mij heb ik nu 100% puur spul gevonden gek, daar kan niemand tegenop!!!

TANTOELAUW GEKKEUH HIERRR ENVY THIS MOFOOO's

PURA SPULLAA
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#11
waarom word het meteen opschepperij genoemd als het om prijzen van coke gaat??
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Omdat mensen ook nog eens jaloers en afgunstig zijn.
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Tripper zei:
Het is een soort peacock gedrag om te scoren bij de vrouwtjes.

Grtjes, Tripper
Klik om te vergroten...


complete onzin

vrouwen knappen af op mensen die drugs gebruiken

en dan bedoel ik de echte vrouwen

niet de crack hoertjes of de rave-teeven...

gwoon de lekkere chicks die houden er niet van dus...
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paddo100 zei:
Tripper zei:
Het is een soort peacock gedrag om te scoren bij de vrouwtjes.

Grtjes, Tripper
Klik om te vergroten...


complete onzin

vrouwen knappen af op mensen die drugs gebruiken
Klik om te vergroten...

Échte vrouwen niet, die pakken graag een likje MDMA met je mee :hearteyes:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dubz zei:
Paddo100 zei:
Tripper zei:
Het is een soort peacock gedrag om te scoren bij de vrouwtjes.

Grtjes, Tripper
Klik om te vergroten...


complete onzin

vrouwen knappen af op mensen die drugs gebruiken
Klik om te vergroten...

Échte vrouwen niet, die pakken graag een likje MDMA met je mee :hearteyes:
Klik om te vergroten...

+1
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ken genoeg "echte vrouwen" die ook gebruiken. Your argument is invalid.

Edit: en hoe kon ik de schone deernes van dit forum vergeten? Schande.

Maar jazeker, 't zal best haantjesgedrag zijn. In plaats van je piemel op tafel te leggen, ga je stoer doen over je negen strepen shit.

Olle
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Paddo100 zei:
Tripper zei:
Het is een soort peacock gedrag om te scoren bij de vrouwtjes.

Grtjes, Tripper
Klik om te vergroten...


complete onzin

vrouwen knappen af op mensen die drugs gebruiken

en dan bedoel ik de echte vrouwen

niet de crack hoertjes of de rave-teeven...

gwoon de lekkere chicks die houden er niet van dus...
Klik om te vergroten...


Ik zeg niet dat de vrouwen daar op vallen, dat denken deze mannetjes en aangezien dit een drugdforum is, is dat niet zo vreemd.

Mijn vrouwtje gebruikt ook wel is, maar gebluf over drugs daar valt zij niet voor.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ollemann zei:
Edit: en hoe kon ik de schone deernes van dit forum vergeten? Schande.
Klik om te vergroten...
Welke dan? ik ken ze niet.
*zoekt dekking*
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#19
Omgekeerde opschepperij: Ik was laatst fucking dronken, toen had ik ergens op straat coke gekocht van een Marokkaan. Die coke was zo sterk dat ik met mn kaken liep te malen van een heel klein snufje. Omdat ik zo lam was herinner ik me weinig van die avond en weet ik dus ook niet meer waar ik het gehaald heb :') Beetje jammer.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#20
leppeh zei:
Omgekeerde opschepperij: Ik was laatst fucking dronken, toen had ik ergens op straat coke gekocht van een Marokkaan. Die coke was zo sterk dat ik met mn kaken liep te malen van een heel klein snufje. Omdat ik zo lam was herinner ik me weinig van die avond en weet ik dus ook niet meer waar ik het gehaald heb :') Beetje jammer.
Klik om te vergroten...

Of er zat gewoon speed doorheen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."