Omdat:
1) Veel mensen geen flauw benul hebben van de kwaliteit van hun coke..
2) Want ze zijn te gierig om te testen.
3) Ik zie nergens 9 strepen staan voor 25 euro, anders had ik het al lang gekocht
4) Coke is hier een dure drug dus het is makkelijk om erover op te scheppen
5) Coke is een van de populairste drugs, en er zijn dus ook meer mongolen die het gebruiken
6) Dat soort mannetjes willen niet toegeven dat ze genaaid worden
7) Dus mochten ze zeggen; 25 euro per gram
7) Komt er meteen iemand zeggen: "Dan is het vast troep!"
9) Ongetest, dus zeggen ze maar meteen dat het "topspul" is, zo dekken ze zich in.
10) Mensen die posten over 9 strepen zijn doorgaans:
1) Geen actieve gebruikers
2) Domme kloten
Er zijn toch genoeg mensen die coke snuiven die best willen toegeven dat ze hun spul niet testen. De meesten kopen het ook gewoon voor iets minder of normaal 50 euro. Mij boeit het zuiverheidspercentage van speed of coke niet echt, zolang ik maar tevreden ben met het spul. Ik heb geen dealers, dus het komt via andere kanalen maar laten we zeggen dat ik niks dodelijk zou snuiven, dan had ik het wel gemerkt. Moest ik in Nederland wonen zou ik wel testen, trouwens. Je gaat wel mensen horen zeggen, "ik heb kutspeed" want dan zijn ze genaaid voor 5 a 10 euro. Zegt er iemand "ik snuif kutcoke" (Waarom je dat uberhaupt zou doen weet ik niet, maar ben zelf ook al geld kwijtgeraakt aan dat soort spul) dan zijn ze genaaid voor 50 euro en dat is een groot bedrag. En dat geven mensen niet graag toe en worden niet graag belachelijk gemaakt. Tada. Niet dat het goed te praten is, het blijft een hoop bullshit, maar ja, mensen overdrijven als het om zulke bedragen gaat. 'n beetje verstand zegt je wel dat je de prijs post, verder je smoel houdt als je spul ongetest is.
Ollemann zei:
Gebruiken alleen mentaal beperkten coke?
Ik denk dat je het antwoord hierop wel weet! Kijk eens naar jezelf..
![:tearsofjoy:]()