Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"iNkz zei: Als jullie een stapje hebben gezet en wat lijntjes naar binnen getrokken hebt , ga je dan niet naar huis tot je zakje op is ? of hou je nog een beetje over voor thuis of volgende dagen ? Klik om te vergroten... alles zo snel mogelijk opmaken, heb bij de 1e lijn als schuldgevoel, en heb t pas 4x gedaan. 1e x halve in 1 lijn dat nog 3x gedaan op mn 1e dag niffe, niet geslapen zwaar spijt ervan. maja nu weer dus nu nog wakker kan niet slapen morgen schuldgevoel zwaar spijt doek weer ee maand niet en dan is t weer raak. ik kap ermee zeg ik elke x 1e x was 6 maanden geleden en blijf trek houden als kgedronken heb. is gewoon vaag . na 1 keer snuiven (ik deed dan wel halve in 1x en dat 4x) dus was dik 2,5 gr voor 1e keer helemaal wappie maar echt elke week als ik bier drinkt heb ik trek en wil ik bellen, me schaamte tegenover me vrienden en ouders helpen me er nog vanaf, maar vandaag was ik al op mijn sokken naar buiten gegaan om sneaky ff 20 te halen, zwaar kut achteraf. maar weet wel dat het beste is om erover te praten, niet opkroppe of liegen praat er serieus over met je vrienden. mijnbroer heeft nu net 9 maanden in kliniek gezeten voor zn coke verslaving, hij gebruikte ong 10gr per week, gewoon ziek 3 jaar lang. maar naar 9 maande afkicken toch weer na 5 dage weer in de fout. COKE MAAKT IEDEREEN EN ALLES KAPOT SOCIAAL FINANCIEEL GEESTELIJKE GESTELDHEID GEZONDHEID HOU HET BIJ WIET EN BIER"
"bimaf zei: wanneer we bij vrienden zijn, leggen we 2/3 op tafel! en de rest gaat lekker mee naar huis voor de afterparty op eigen bank! Klik om te vergroten... ja en die duurt tot ehhmm nu nog uurtje door half 9 pitte is al licht dus word niks. KUTDRUGS"
"k.evin zei: Soms als ik na het weekend nog wat over heb. Circa 0.4 gram,dan versneid ik het zelf met o.a,poedersuiker,Ritalin ,(methylfenidaat) tot 1 gram of iets meer. En dan doe ik er heel de dag mee . Klik om te vergroten... damz das net als van 1 blow 2 maken wat heb ie liever 1 goeie stonede blow of 2 tabakka jaapiesxD same with your coc liever 1 kleien heftige nak, dan gewoon weg nog meer troep snuiven dan je al doet. kan je straks de gevolgen van poedersuiker/ritalin snuiven nog gaan ondervinden terwijl die van coc al groot genoeg zijnxD hou gewoon altijd in je kop ik stop, zie het nooit alsof het niks is. mijn broer is er niet voor niks aan kapot gegaan, eraf komen na intensief gebruik is nagegoeg onmogelijk, omdat je ook met alcohol en tabak zal moeten stoppen, dat zijn wel degelijk de aanstichters van alle drugs die je in de loop der tijd gebruikt. ik zeg niet dat als je nooit heb gerookt en gedronken nooit drugs heb/zal gebruikt hebben."