Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel coke in 2009?

Hoeveel coke in 2009?

39 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op koninginne- en bevrijdingsdag een paar puntjes gekregen..Dat zal bij elkaar misschien net 0.2 gram zijn ofzow?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik las ook zoiets in het speedforum, en ik dacht misschien is dit ook wel iets voor het Coke fourm.

Hoeveel coke schat je gebruikt te hebben in 2009.

Mijn schatting: Rond de 40 gram.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Komt nog wel een paar gram bij voor oudjaar :hearteyes:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#4
0, nog nooit coke gebruikt :grin:.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Debris zei:
0, nog nooit coke gebruikt :grin:.
Klik om te vergroten...
Dan mis je toch wat :hearteyes:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#6
atbboy zei:
Ik las ook zoiets in het speedforum, en ik dacht misschien is dit ook wel iets voor het Coke fourm.

Hoeveel coke schat je gebruikt te hebben in 2009.

Mijn schatting: Rond de 40 gram.
Klik om te vergroten...

Gemiddelde prijs 50 euro, 50x=40 = 2000 euro.

Daar had je nog een best mooi autotje van kunnen kopen.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#7
rond de 30 gr.

je leeft tenslotte maar 1 keer
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb mischien voor 100 euro coke gekocht in 2009,en dat is al veels te veel..ik krijg gellukig elk weekend van vrienden aangeboden,dus hoef het nooit te kopen,ik krijg soms wel eens een gratis sealtje in mn handen gedrukt.

waar ze de volgende dag denk ik aardig wat spijt van hebben,maar deze mensen misbruiken coke. die kopen elke vrijdag en zater letterlijk voor 200 euro,dus 400 euro in de week x een jaar.

woow,plus nog heel veel weggeven..
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk ongeveer 10 gram. Valt best mee vergeleken met de rest hier eigenlijk.

Hm, als ik die 10 gram nu ergens kon declareren had ik een leuk extraatje voor de feestdagen. :grin:

Olle
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
15 gram gehaald denkik, minder gebruikt.
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#11
pff geen ideeee.. ik denk 10 gram ofzo?
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flameon zei:
Nul grammetjes
Klik om te vergroten...

Houden zo, eens je begint is het moeilijk te stoppen...

Of je moest echt balle aan je lijf hebben.

:wink:
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#13
BlackFlag zei:
rond 100 g :rock:
Klik om te vergroten...

Is ong. 8,5 Gr per maand ?
is 2gr per weekend...


Addicted, or not ?

:P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Welgeteld 2 lijntjes...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
atbboy zei:
Debris zei:
0, nog nooit coke gebruikt :grin:.
Klik om te vergroten...
Dan mis je toch wat :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Denk eerder dat jij iets mist.

In je portemonnee.
B
BlackFlagLid
01-01-2024, 00:00
#16
gamerboy007 zei:
BlackFlag zei:
rond 100 g :rock:
Klik om te vergroten...

Is ong. 8,5 Gr per maand ?
is 2gr per weekend...


Addicted, or not ?

:P
Klik om te vergroten...
NOT ! :)
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#17
1.5 a 2 gram denk ik (a)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
1 lijn en 2 gram bordkrijt.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#19
0,5 gram
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#20
033Amnesia zei:
atbboy zei:
Ik las ook zoiets in het speedforum, en ik dacht misschien is dit ook wel iets voor het Coke fourm.

Hoeveel coke schat je gebruikt te hebben in 2009.

Mijn schatting: Rond de 40 gram.
Klik om te vergroten...

Gemiddelde prijs 50 euro, 50x=40 = 2000 euro.

Daar had je nog een best mooi autotje van kunnen kopen.
Klik om te vergroten...

lol wat ben jij voor een simpele ziel?

2000 euro daar heb je een wrak voor

2000 euro dat is 1 maandje werken voor de meeste...

voor mij zelfs minder

wat is dit voor een opmerking... zo kan je alles wel uit gaan rekenen in geld...


ik schat mezelf op 10 gram

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."