#1
Op koninginne- en bevrijdingsdag een paar puntjes gekregen..Dat zal bij elkaar misschien net 0.2 gram zijn ofzow?
Dan mis je toch watDebris zei:0, nog nooit coke gebruikt.
atbboy zei:Ik las ook zoiets in het speedforum, en ik dacht misschien is dit ook wel iets voor het Coke fourm.
Hoeveel coke schat je gebruikt te hebben in 2009.
Mijn schatting: Rond de 40 gram.
Flameon zei:Nul grammetjes
BlackFlag zei:rond 100 g![]()
atbboy zei:Dan mis je toch watDebris zei:0, nog nooit coke gebruikt.
![]()
NOT !gamerboy007 zei:BlackFlag zei:rond 100 g![]()
Is ong. 8,5 Gr per maand ?
is 2gr per weekend...
Addicted, or not ?
:P
033Amnesia zei:atbboy zei:Ik las ook zoiets in het speedforum, en ik dacht misschien is dit ook wel iets voor het Coke fourm.
Hoeveel coke schat je gebruikt te hebben in 2009.
Mijn schatting: Rond de 40 gram.
Gemiddelde prijs 50 euro, 50x=40 = 2000 euro.
Daar had je nog een best mooi autotje van kunnen kopen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."