#1
Coke moet toch wel een effect op je hebben, anders kan het gewoon geen coke geweest zijn.
knolselderij zei:klinkt eerder als pep idd, ik zou tijdje wachten en dan allebei apart doen, gewoon goede coke en gewoon goede pep allebei op n andere dag
NorthernLightBE zei:Lieve leden van DF :P
Gisterenavond naar n hardcorefeestje geweest en daar voor de eerste keer zowel speed als coke gepakt. Ik zet het in dit forum omdat het mij verkocht is coke. (met speed erdoorheen)
Maargoed, om een lang verhaal kort te maken ( schrijf m'n tripreport na deze post)
Ik ging hard als een malle, kon noch drinken noch praten.
Mijn vraag: Ik hoor altijd van iedereen dat de eerste keer de beste keer is. Zou ik het gevoel van gisteren opnieuw kunnen meemaken? Ik ben zeker bereid om er maanden clean voor te blijven want ik ben toch niet van plan om veel aan de coke te zitten.
PS: Gisteren tot ongeveer 6 uur gesnoven, maar op het moment van schrijven durft ik nog altijd eens een rare beweging met mijn mond te maken of mijn tong op een toch bizarre wijze uit m'n mond te laten zoals gisteren. Het zou toch al lang uitgewerkt moeten zijn?
Groetjes
Als er een zin vaak voorkomt op dit deel van het forum dan is het deze. Iedere coke gebruiker weet: Met coke begin je, maar stop je nooit. Diegene die zeggen dat ze gestopt zijn liegen of zijn dood.aXXis zei:Met coke begin je, maar stop je nooit. Diegene die zeggen dat ze gestopt zijn liegen of zijn dood.
Niet dat je gelijk als een junkie in de goot hoeft te belanden, verre vanMaar als je eenmaal echte coke (tot zover dat kan in Nederland) hebt ervaren ga je het vaker gebruiken, dat is een feit. Niks mis mee, maar erover gaan liegen slaat nergens op.
Bingeln zei:aXXis zei:Met coke begin je, maar stop je nooit. Diegene die zeggen dat ze gestopt zijn liegen of zijn dood.
Niet dat je gelijk als een junkie in de goot hoeft te belanden, verre vanMaar als je eenmaal echte coke (tot zover dat kan in Nederland) hebt ervaren ga je het vaker gebruiken, dat is een feit. Niks mis mee, maar erover gaan liegen slaat nergens op.
Hahaha wat een onzin.Dat hangt helemaal af van de gebruiker. Het is idd een drug met verslavingspotentie maar als je een btje sterke persoonlijkheid hebt kan je daar prima mee (leren) omgaan.
Ik heb vroeger best vaak coke gesnoven, hele goede (smokkelwaar van een vriend uit Jamaica) en hele slechte maar ik zeg toch echt nee als het me aangeboden wordt. Coke doet niets met me. Ik vind de drip vies en ik kan me niet voorstellen dat ik 50 euro ga betalen voor een gram van iets wat niets met me doet.aXXis zei:Bingeln zei:aXXis zei:Met coke begin je, maar stop je nooit. Diegene die zeggen dat ze gestopt zijn liegen of zijn dood.
Niet dat je gelijk als een junkie in de goot hoeft te belanden, verre vanMaar als je eenmaal echte coke (tot zover dat kan in Nederland) hebt ervaren ga je het vaker gebruiken, dat is een feit. Niks mis mee, maar erover gaan liegen slaat nergens op.
Hahaha wat een onzin.Dat hangt helemaal af van de gebruiker. Het is idd een drug met verslavingspotentie maar als je een btje sterke persoonlijkheid hebt kan je daar prima mee (leren) omgaan.
Sure noem het maar onzin. Ik ken niemand die coke lekker vind die het na 10 jaar clean zou weigeren op een goeie party. NIEMAND. De lust ernaar blijft, tuurlijk kan je het weigeren, maar de drang ernaar blijft bestaan.
Ja, oké, ik had hele vervelende verdoofde tanden en verhemelte. Versnelde hartslag ook. Maar ja, als ik dat wil met ik vaker op de fiets naar de tandarts, is goedkoper.Oom Klaas zei:Coke moet toch wel een effect op je hebben, anders kan het gewoon geen coke geweest zijn.
Dat zei ik.Oom Klaas zei:![]()
Is nog goedkoper ook!

*geeft Klaas spiegeltje en rietje*Oom Klaas zei:Oef..ik moet echt even meer koffie gaan drinken![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."