#1
Mijn dokter heeft mij een keer verteld dat als je gezond bent je van normaal coke gebruik niet doodgaat.
Lijkt me ook dat als je gewoon normaal coke neemt en je gaat opeens de pijp uit, je HEEL veel pech hebt, of gewoon een slecht hart oid.
Allemaal redelijk logisch imo.
Lijkt me ook dat als je gewoon normaal coke neemt en je gaat opeens de pijp uit, je HEEL veel pech hebt, of gewoon een slecht hart oid.
Allemaal redelijk logisch imo.
