Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverlijden na coke ?

Overlijden na coke ?

38 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn dokter heeft mij een keer verteld dat als je gezond bent je van normaal coke gebruik niet doodgaat.

Lijkt me ook dat als je gewoon normaal coke neemt en je gaat opeens de pijp uit, je HEEL veel pech hebt, of gewoon een slecht hart oid.
Allemaal redelijk logisch imo.
B
Bad BoyLid
01-01-2024, 00:00
#2
W.F.L. zei:
Dopezilla zei:
Beter lezen. :wink:

Olle
Klik om te vergroten...

Ik kan goed lezen, jij zegt dat je van coke niet dood kunt gaan als je fatsoenlijk te werk gaat. Als je fatsoenlijk te werk gaat dan neem je al geen coke.

En dat van die coronaire vaatjes - Goed, dat bedoelde ik maar het is wel een beetje een onduidelijke uitleg he. Ik vond het nodig om het er voor de TS nog eens in te wrijven dat het risco op een hartaanval altijd sterker aanwezig is.
Klik om te vergroten...

Van alcohol kan je ook doodgaan...
Er zijn wel mensen die fatsoenlijk te werk gaan EN COKE nemen.
Ik vind niet dat jij mensen zomaar als ontfatsoenlijk kan bestempelen, omdat ze coke gebruiken. Ieder heeft zijn eigen creatieve bezigheden.
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
SperSIZEboon zei:
je gaat heus niet zomaar dood
Klik om te vergroten...

De kans is er wel hoor, al is het een kleine. Het is maar net of je bereid bent om het risico te nemen. :)

http://www.jellinek.nl/body/index.html
Klik om te vergroten...


van roken, alcohol en over straat lopen kan je ook dood van gaan!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh, ik wist niet dat je van 1 sigaret of 1 glas bier al dood kon gaan! Sorry hoor! :rolleyes:

Vigilante zei:
je HEEL veel pech hebt, of gewoon een slecht hart oid.
Allemaal redelijk logisch imo.
Klik om te vergroten...

Dit dus. En dat zei ik toch? Of heb je mij zien zeggen dat iedereen die coke snuift dood gaat? :tearsofjoy:

Ik zei trouwens niet dat mensen die coke gebruiken onfatsoenlijk zijn. Ik zei dat als je "fatsoenlijk terwerk" wilt gaan, zo begaan bent met je gezondheid en geen risico's wil pakken je al niet moet beginnen aan harddrugs en zeker niet aan coke, want een risico is het altijd. Zowel voor je gezondheid als een eventuele verslaving. Ik zie niet in waarom jij dat als gebruiker zou ontkennen..

Ik vind het zelf ook wel lekker trouwens, al zou ik coke gebruiken nu niet een creatieve (?) bezigheid noemen. Maar inderdaad, ieder diertje zijn pleziertje. :mrgreen:
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#5
coke is inderdaad slecht voor je , en jah je kan er misschien dood aan gaan.
maar als we daar aan moeten denken kunnen we helemaal niks doen :grin: :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Of meer :grin:
B
BxlLid
01-01-2024, 00:00
#7
dutch-lycan zei:
coke is inderdaad slecht voor je , en jah je kan er misschien dood aan gaan.
maar als we daar aan moeten denken kunnen we helemaal niks doen :grin: :grin:
Klik om te vergroten...
Als je auto rijdt kan je ook sterven.. Zo is er op alles iets te vinden ik geef je helemaal gelijk

laten we gewoon lekker sossen :sunglasses:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bxl zei:
dutch-lycan zei:
coke is inderdaad slecht voor je , en jah je kan er misschien dood aan gaan.
maar als we daar aan moeten denken kunnen we helemaal niks doen :grin: :grin:
Klik om te vergroten...
Als je auto rijdt kan je ook sterven.. Zo is er op alles iets te vinden ik geef je helemaal gelijk

laten we gewoon lekker sossen :sunglasses:
Klik om te vergroten...

... Of niet, natuurlijk.
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#9
nou kzal je zeggen ik heb mijn 1e x coke overleefd whaha :P kheb toen 5 lijntjes gehad en ik huppel nog steeds rond :wink: ik denk dat, dat stukje over mensen gaat die maybe al iets aan hun hart hebben of weet ik het :wink: als je gezond bent en je neemt een lijn is er nix aan de hand hoor :grin: maar kzou het wel doen mt iemand die er verstand van heeft :wink:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je niet meer dan 3 gram opsnuift , zal je niet snel zo'n bijwerkingen hebben.
Van 3 lijntjes ga je goed.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb me ook weleens irritant gevoelt op de coke , ik had hartritme stoornissen.
Ik kon niets doen zonder dat ik me daar aan irriteerde.
But I'm not dead (yet)
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mensen die dood gaat aan coke gaan meestal dood omdat ze veel te veel hebben gebruikt.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Purple haze zei:
Mensen die dood gaat aan coke gaan meestal dood omdat ze veel te veel hebben gebruikt.
Klik om te vergroten...

Inderdaad.
Ook door de tolerantie opbouw.
Ik kan me voorstellen dat als je niets meer van 1 gram merkt , je je snel je dood in snuift.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
"We come and we go, all of us'' of jou je leven nou hebt geleefd of niet, life fast die young! :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Purple haze zei:
Mensen die dood gaat aan coke gaan meestal dood omdat ze veel te veel hebben gebruikt.
Klik om te vergroten...
Nee toch?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
KoxBox zei:
Purple haze zei:
Mensen die dood gaat aan coke gaan meestal dood omdat ze veel te veel hebben gebruikt.
Klik om te vergroten...
Nee toch?
Klik om te vergroten...

Nope, ze hadden te weinig gesnoven.
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drugs is altijd ongezond. Dood gaan gebeurt echter alleen bij fout gebruik (overdosering, gecombineerd met verkeerde andere drugs) of als er stoffen in je drug zitten die er niet in horen te zitten. Juist gebruik van 'juiste' drugs kan in principe niet direct tot de dood leiden!
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou ja als je na coke doodgaat heb je toch nog ff plezier gehad!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snuif een sleutelpuntje ..... wacht af en als je blijft leven bouw het rustig op :wink: (maar stop op tijd)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."