#1
Nou ja als je na coke doodgaat heb je toch nog ff plezier gehad!
Beter lezen.W.F.L. zei:Niemand vond het nodig om te vermelden dat coke de kans op hartaanvallen tijdens en na gebruik explosief verhoogd? Om dan nog maar over de combinatie met alcohol te zwijgen..
Je hoeft er niet van dood te gaan, maar het risico is altijd sterk verhoogd aanwezig als je onder invloed bent van harddrugs zoals speed, XTC of coke. Het is niet bepaald onschuldig. Don't get me wrong, ik neem zelf ook die dope, maar als je denkt dat het qua schadelijkheid/gevaar allemaal nog wel meevalt, zoals een biertje, dan zit je er ver naast.
Dopezilla zei:Beter lezen.
Olle
W.F.L. zei:Dopezilla zei:Beter lezen.
Olle
Ik kan goed lezen, jij zegt dat je van coke niet dood kunt gaan als je fatsoenlijk te werk gaat. Als je fatsoenlijk te werk gaat dan neem je al geen coke.
En dat van die coronaire vaatjes - Goed, dat bedoelde ik maar het is wel een beetje een onduidelijke uitleg he. Ik vond het nodig om het er voor de TS nog eens in te wrijven dat het risco op een hartaanval altijd sterker aanwezig is.

SperSIZEboon zei:je gaat heus niet zomaar dood
SperSIZEboon zei:je gaat heus niet zomaar dood
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."