Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsniet uitgekookte coke roken

niet uitgekookte coke roken

16 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
m
mickyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij mijn weten is base coke niet meer dan snuifcoke 10 sec koken in amoniak, in een lepel of zo.
Daarna even goed laten drogen op een papiertje dan wordt het weer hard. (Dan fijnmaken)
Dan zou je het in een sigaret kunnen doen, dat wordt nooit gedaan omdat er heel veel verloren gaat.
Ik weet niet of je het in deze vorm dan ook van alu. folie kunt roken.
Ik ga maar niet waarschuwen verder he.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je coke rookt op alu foli met een rietje en het is gewoon snuifcoke en geen basecoke is het dan waar dat je gaatjes in longen kunt krijgen, of is dit broodje aap..??? :confused:

Heb een paar keer voor de gein en ik denk nieuwsgierigheid coke gerookt door het laatste restje in een joint te doen of door het laatste beetje puur te roken van aluminium folie en een glazen inhaleer buisje. Maar zelfs puur zal 't zo weinig geweest zijn dat ik er nooit een opvallende high aan overgehouden heb.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Crack is te chinezen, het zou zelfs aan te raden zijn als je al crack gaat roken omdat het minder verslavend zou zijn... Wat betreft ongekookte coke, het is te doen met heeel veel coke, want je verspilt 85% ofzo.. Je zal echt veel in een plof moeten doen om een beetje effect te krijgen, maar waarom zou je, je hebt een neus... :grin:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Angramar Temenos zei:
...je verspilt 85% ofzo.. maar waarom zou je, je hebt een neus... :grin:
Klik om te vergroten...

Precies
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vigilante zei:
Angramar Temenos zei:
...je verspilt 85% ofzo.. maar waarom zou je, je hebt een neus... :grin:
Klik om te vergroten...

Precies
Klik om te vergroten...


niks meer aan toe tevoegen
slotje?
W
WillemskeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je coke wilt oproken
zou ik het eerst uitkoken in amoniac met een beetje water daarbij in een lepel
en het roeren tot het in elkaar ruimt
en beetje laten opdrogen tot het hard word dan met een PIJP! oproken :stoned:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat van die gaatjes in je longen is een broodje aap verhaal ja,
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#8
kommop man,coke is gemaakt om te snuiven,base is er om te roken...zulke kk domme vragen net als.. kan ik thc snuivn... JE HEBT TOG LONGEN?????? ROOK 'T OP!! kan ik alcohol snuiven. pfffffffffffffffffff je mond??? waarom zou je in je broek pisse als er een wC een mete van je vandaan staat.. is het zelfde
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
En grammatica is gemaakt om juist te hanteren, dat is ook hetzelfde.
Op een drugsforum kan je ervan uitgaan dat er mensen zitten die een drug eens op een andere manier zouden willen nemen. Mocht er ooit een stofje komen dat je kan snuiven en je krijgt exact het effect van wiet dan zou ik het zeker kopen. Lijkt mij wel leuk eigenlijk :grin:
y
yugoslaafLid
01-01-2024, 00:00
#10
het is bullshit dat je heel veel verlies met uitkoken

Het licht eraan hoe de spullen zijn hoe puurder hoe beter het uitkomt.

Coke uitkoken je pakt een soeplepel amoniak erin en je coke. dan verhit je het tot het een beetje gaat borrelen. dan laat je het effe afkoelen komt alles naar elkaar toe en word al een beetje hard dan pak je koffiefilters. Daarmee haal je de overtollige amoniak weg uit de lepel tot die amoniak weg is doe je dat niet en pleur je de amoniak gelijk weg gooi je ook een beetje coke weg.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
En grammatica is gemaakt om juist te hanteren, dat is ook hetzelfde.
Op een drugsforum kan je ervan uitgaan dat er mensen zitten die een drug eens op een andere manier zouden willen nemen. Mocht er ooit een stofje komen dat je kan snuiven en je krijgt exact het effect van wiet dan zou ik het zeker kopen. Lijkt mij wel leuk eigenlijk :grin:
Klik om te vergroten...

Ja maar bij jou maakt het niet uit wat ik zeg,jij vind tog altijd het tegenovergestelde
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
En grammatica is gemaakt om juist te hanteren, dat is ook hetzelfde.
Op een drugsforum kan je ervan uitgaan dat er mensen zitten die een drug eens op een andere manier zouden willen nemen. Mocht er ooit een stofje komen dat je kan snuiven en je krijgt exact het effect van wiet dan zou ik het zeker kopen. Lijkt mij wel leuk eigenlijk :grin:
Klik om te vergroten...
Met alcoholisten valt vaak niet te praten, ze zijn daarentegen in dronken toestand wel vaak eerlijk. :wink:

Sorry, die lag te voor de hand..
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een onnodige necropost. :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Vigilante zei:
Angramar Temenos zei:
...je verspilt 85% ofzo.. maar waarom zou je, je hebt een neus... :grin:
Klik om te vergroten...

Precies
Klik om te vergroten...

Hihi. Vigilante toen ie nog jong was :grin: :grin:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#15
alcoholist zei:
kommop man,coke is gemaakt om te snuiven,base is er om te roken...zulke kk domme vragen net als.. kan ik thc snuivn... JE HEBT TOG LONGEN?????? ROOK 'T OP!! kan ik alcohol snuiven. pfffffffffffffffffff je mond??? waarom zou je in je broek pisse als er een wC een mete van je vandaan staat.. is het zelfde
Klik om te vergroten...

hahaha, alcohol kun je inderdaad snuiven, als alcoholist zou je dat toch wel mogen weten.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#16
alcoholist zei:
Vigilante zei:
Angramar Temenos zei:
...je verspilt 85% ofzo.. maar waarom zou je, je hebt een neus... :grin:
Klik om te vergroten...

Precies
Klik om te vergroten...


niks meer aan toe tevoegen
slotje?
Klik om te vergroten...

juist, roken is lelijk dus gewoon snuiven.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Basen of snuiven, blijft gewoon verslavende zooi. Het ene is echt niet zoveel beter dan het andere hoor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."