#1
Bij mijn weten is base coke niet meer dan snuifcoke 10 sec koken in amoniak, in een lepel of zo.
Daarna even goed laten drogen op een papiertje dan wordt het weer hard. (Dan fijnmaken)
Dan zou je het in een sigaret kunnen doen, dat wordt nooit gedaan omdat er heel veel verloren gaat.
Ik weet niet of je het in deze vorm dan ook van alu. folie kunt roken.
Ik ga maar niet waarschuwen verder he.
Daarna even goed laten drogen op een papiertje dan wordt het weer hard. (Dan fijnmaken)
Dan zou je het in een sigaret kunnen doen, dat wordt nooit gedaan omdat er heel veel verloren gaat.
Ik weet niet of je het in deze vorm dan ook van alu. folie kunt roken.
Ik ga maar niet waarschuwen verder he.
