#1
Wist niet dat het zo erg was. ![:openmouth:]()
Kim zei:Ik zou er met me poten van afblijven
Crack daar ga je aan onderdoor
en ik kan het weten
zit zelf al meer dan een jaar aan die zooi
en wil er op elk nuchter moment mee stoppen, maar dat gaat niet zo makkelijk als je denkt
need^weed zei:Kan je het gevoel ergens mee vergelijken, ik zelf ben namelijk een leek op het gebied van cocaine crack heroïne etc...
Persoonlijk vind ik het echte mdma gevoel super maar je zal het vast wel met niks mee kunnen vergelijken of afleiden van iets. Omdat het 'zo lekker' is.....
BobG zei:Tis een van de meest destructieve drugs, dan kan je beter een keertje echte base nemen ipv crack. Dat is iets minder schadelijk, en iets fijner. Maar door dat voordeel misschien ook wat verslavender???
Hou het in de hand, en niet andersom.
zakkie zei:BobG zei:Tis een van de meest destructieve drugs, dan kan je beter een keertje echte base nemen ipv crack. Dat is iets minder schadelijk, en iets fijner. Maar door dat voordeel misschien ook wat verslavender???
Hou het in de hand, en niet andersom.
Hmm dit snap ik niet. Dacht dat crack en base hetzelfde was?
Lana zei:Het is heel lekker. Maar heel erg verslavend. Mensen worden beesten.
Is mijn ervaring. Heb er ook lang aan gezeten en het viel niet mee om er weer vanaf te komen.
Beter gewoon bij de partydrugs blijven, maar je moet het zelf weten.
Lana zei:need^weed zei:Kan je het gevoel ergens mee vergelijken, ik zelf ben namelijk een leek op het gebied van cocaine crack heroïne etc...
Persoonlijk vind ik het echte mdma gevoel super maar je zal het vast wel met niks mee kunnen vergelijken of afleiden van iets. Omdat het 'zo lekker' is.....
Het gevoel is als een orgasme, maar dan in het hoofd. Echt heel weird. Maar zo lekker dat je het blijft willen. Als je die flash krijgt moet je ook echt effe blijven zitten ofzo. Want je dondert zo om.
Als je ´t al een tijdje doet, kun je wel wat hebben op een gegeven moment. Maar zeker in het begin of als je wat teveel in je pijp doet.
Het lullige eraan is, dat je eerste pijpje het lekkerste is en de pijpjes daarna niet meer zo´n heftig effect geven. En toch blijf je bezig met roken, om dat gevoel van de eerste pijp weer na te streven.
Maar da´s met snuiven ook wel.
BobG zei:zakkie zei:BobG zei:Tis een van de meest destructieve drugs, dan kan je beter een keertje echte base nemen ipv crack. Dat is iets minder schadelijk, en iets fijner. Maar door dat voordeel misschien ook wat verslavender???
Hou het in de hand, en niet andersom.
Hmm dit snap ik niet. Dacht dat crack en base hetzelfde was?
Je hebt crack en freebase coke, ofwel basecoke, crack maak je met ammoniak, en basecoke... ja dat weet ik eigenlijk niet maar dat schijnt meer puur te zijn, en iets minder schadelijk omdat er geen ammoniak in verwerkt is. Volgens mij.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."