#1
hoe maak je crack dan, gewoon bij je sos want ammoniak doen en het is klaar?
magik zei:en nog wat samen koken
Ik heb het daarstraks voor de eerste keer gedaan. Heel ander gevoel dan coke, ik had maar weinig gedaan, maar de rush toen het opkwam was zaalig! Wel heel verslavend, want erna had ik redelijk fel zin in meer. Heb niet meer gedaan, en ik ga ook een tijdje wachten tot ik het nog eens doe.
DarkScope zei:magik zei:en nog wat samen koken
Ik heb het daarstraks voor de eerste keer gedaan. Heel ander gevoel dan coke, ik had maar weinig gedaan, maar de rush toen het opkwam was zaalig! Wel heel verslavend, want erna had ik redelijk fel zin in meer. Heb niet meer gedaan, en ik ga ook een tijdje wachten tot ik het nog eens doe.
stel ik heb 1 gram sos, hoeveel ammoniak zou daarbij moeten? gewoon de sos op een lepel, de ammoniak erbij? dan aansteker eronder of hoe werkt t?
magik zei:DarkScope zei:magik zei:en nog wat samen koken
Ik heb het daarstraks voor de eerste keer gedaan. Heel ander gevoel dan coke, ik had maar weinig gedaan, maar de rush toen het opkwam was zaalig! Wel heel verslavend, want erna had ik redelijk fel zin in meer. Heb niet meer gedaan, en ik ga ook een tijdje wachten tot ik het nog eens doe.
stel ik heb 1 gram sos, hoeveel ammoniak zou daarbij moeten? gewoon de sos op een lepel, de ammoniak erbij? dan aansteker eronder of hoe werkt t?
Ja, zo werkt het. Tot je een bruinige substantie krijgt.
Saivy zei:
Anoniem zei:zakkie zei:BobG zei:Tis een van de meest destructieve drugs, dan kan je beter een keertje echte base nemen ipv crack. Dat is iets minder schadelijk, en iets fijner. Maar door dat voordeel misschien ook wat verslavender???
Hou het in de hand, en niet andersom.
Hmm dit snap ik niet. Dacht dat crack en base hetzelfde was?
Je hebt crack en freebase coke, ofwel basecoke, crack maak je met ammoniak, en basecoke... ja dat weet ik eigenlijk niet maar dat schijnt meer puur te zijn, en iets minder schadelijk omdat er geen ammoniak in verwerkt is. Volgens mij.
Lana zei:En de crack is met minder water gekookt, dus automatisch krijg je dus een vuiler brokje coke. Wordt crack genoemd omdat het nog weleens wil knetteren/kraken als je ´t aansteekt.

melissa zei:heb je ook de versie met amoniak(hoe heet t dan ook alweer eens?)
graag met foto"s.........
ik wil nu weleens zien hoe men dat doet..........
enne nee ik heb geen rare ideeen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."