Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer crack.

Eerste keer crack.

115 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb er nu toch effe over nagedacht,en waarschijnlijk gaan we het niet doen.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
dit is bij alle drugs zo, bij andere wat meer dan anderen
maar ik denk dat als de meesten het woord crack/heroine horen dat ze direct denken: verslaving/alles kwijt/je verkloot je leven....
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is heel lekker. Maar heel erg verslavend. Mensen worden beesten.
Is mijn ervaring. Heb er ook lang aan gezeten en het viel niet mee om er weer vanaf te komen.

Beter gewoon bij de partydrugs blijven, maar je moet het zelf weten.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou er met me poten van afblijven
Crack daar ga je aan onderdoor

en ik kan het weten

zit zelf al meer dan een jaar aan die zooi
en wil er op elk nuchter moment mee stoppen, maar dat gaat niet zo makkelijk als je denkt
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kim zei:
Ik zou er met me poten van afblijven
Crack daar ga je aan onderdoor

en ik kan het weten

zit zelf al meer dan een jaar aan die zooi
en wil er op elk nuchter moment mee stoppen, maar dat gaat niet zo makkelijk als je denkt
Klik om te vergroten...

Zat jij er ook al aan gebonden na 1 keer dan?
Kan je het gevoel ergens mee vergelijken, ik zelf ben namelijk een leek op het gebied van cocaine crack heroïne etc...
Persoonlijk vind ik het echte mdma gevoel super maar je zal het vast wel met niks mee kunnen vergelijken of afleiden van iets. Omdat het 'zo lekker' is.....
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
kerel blijf daar toch af..

je weet dat het nog 10x zo verslavend is als coke dusja waarom wil je het dan nog.
blijkbaar wist het zelfs niet dus nog dommer om een onbekende drug te pakken

ne maat van mij eeft één keer gedaan en hij zei dat het zo leuk was dat hij een tijdje geen coke meer ging kopen omdat hij snuiven ineens als nutteloos zag als je er zo'n baseeffect kunt uithalen
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
need^weed zei:
Kan je het gevoel ergens mee vergelijken, ik zelf ben namelijk een leek op het gebied van cocaine crack heroïne etc...
Persoonlijk vind ik het echte mdma gevoel super maar je zal het vast wel met niks mee kunnen vergelijken of afleiden van iets. Omdat het 'zo lekker' is.....
Klik om te vergroten...

Het gevoel is als een orgasme, maar dan in het hoofd. Echt heel weird. Maar zo lekker dat je het blijft willen. Als je die flash krijgt moet je ook echt effe blijven zitten ofzo. Want je dondert zo om.
Als je ´t al een tijdje doet, kun je wel wat hebben op een gegeven moment. Maar zeker in het begin of als je wat teveel in je pijp doet.
Het lullige eraan is, dat je eerste pijpje het lekkerste is en de pijpjes daarna niet meer zo´n heftig effect geven. En toch blijf je bezig met roken, om dat gevoel van de eerste pijp weer na te streven.
Maar da´s met snuiven ook wel.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
oké dan, nja orgasmes zijn wel lkr hehe. Klinkt wel als een genot, het is niet voor niks zo verslavend natuurlijk.... Nja k weet niet miss doe ik het ooit is miss niet,,, :wink:
z
zakkieLid
01-01-2024, 00:00
#9
BobG zei:
Tis een van de meest destructieve drugs, dan kan je beter een keertje echte base nemen ipv crack. Dat is iets minder schadelijk, en iets fijner. Maar door dat voordeel misschien ook wat verslavender???

Hou het in de hand, en niet andersom.
Klik om te vergroten...

Hmm dit snap ik niet. Dacht dat crack en base hetzelfde was?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#10
zakkie zei:
BobG zei:
Tis een van de meest destructieve drugs, dan kan je beter een keertje echte base nemen ipv crack. Dat is iets minder schadelijk, en iets fijner. Maar door dat voordeel misschien ook wat verslavender???

Hou het in de hand, en niet andersom.
Klik om te vergroten...

Hmm dit snap ik niet. Dacht dat crack en base hetzelfde was?
Klik om te vergroten...

Je hebt crack en freebase coke, ofwel basecoke, crack maak je met ammoniak, en basecoke... ja dat weet ik eigenlijk niet maar dat schijnt meer puur te zijn, en iets minder schadelijk omdat er geen ammoniak in verwerkt is. Volgens mij.
R
R44fLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lana zei:
Het is heel lekker. Maar heel erg verslavend. Mensen worden beesten.
Is mijn ervaring. Heb er ook lang aan gezeten en het viel niet mee om er weer vanaf te komen.

Beter gewoon bij de partydrugs blijven, maar je moet het zelf weten.
Klik om te vergroten...

Kan ik me niet in vinden. Ooit eens crack geprobeerd, en misschien dat ik gewoon te veel had genomen, in elk geval minder dan een maat van mij bij wie het wel ok ging, maar ik ging helemaal kapot, geestelijk dan en het leek ook alsof ik voelde dat mijn hele lichaam langzaam afbrak, ook al voelde ik geen pijn. Het was een flash van 20 minuten die me de rest van de dag misselijk achterlaatte, en om de een of andere reden voelde ik toch de neiging om weer in zo'n flash te komen.
Dit was een van de 2 keer dat ik harddrugs heb gebruikt en van crack blijf ik af voortaan.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hij zei ook dat crack pas uit is in belgie en daarom 30euro de gram kost.
Want 30 euro is toch weinig voor een gram,ni?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lana zei:
need^weed zei:
Kan je het gevoel ergens mee vergelijken, ik zelf ben namelijk een leek op het gebied van cocaine crack heroïne etc...
Persoonlijk vind ik het echte mdma gevoel super maar je zal het vast wel met niks mee kunnen vergelijken of afleiden van iets. Omdat het 'zo lekker' is.....
Klik om te vergroten...

Het gevoel is als een orgasme, maar dan in het hoofd. Echt heel weird. Maar zo lekker dat je het blijft willen. Als je die flash krijgt moet je ook echt effe blijven zitten ofzo. Want je dondert zo om.
Als je ´t al een tijdje doet, kun je wel wat hebben op een gegeven moment. Maar zeker in het begin of als je wat teveel in je pijp doet.
Het lullige eraan is, dat je eerste pijpje het lekkerste is en de pijpjes daarna niet meer zo´n heftig effect geven. En toch blijf je bezig met roken, om dat gevoel van de eerste pijp weer na te streven.
Maar da´s met snuiven ook wel.
Klik om te vergroten...

Ja, inderdaad
Maar het is echt wel een k*nk*r lekker gevoel steeds en daar doe je t voor want je voelt je zonder zoooooooooooooo kut dat je t tliefst dood wil om er van af te komen. en dan nog dat je helemaal gek owrd als je niks hebt KUT DRUG is het gewoon

[Editted by Solidius]: Let aub een beetje op je taalgebruik.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
BobG zei:
zakkie zei:
BobG zei:
Tis een van de meest destructieve drugs, dan kan je beter een keertje echte base nemen ipv crack. Dat is iets minder schadelijk, en iets fijner. Maar door dat voordeel misschien ook wat verslavender???

Hou het in de hand, en niet andersom.
Klik om te vergroten...

Hmm dit snap ik niet. Dacht dat crack en base hetzelfde was?
Klik om te vergroten...

Je hebt crack en freebase coke, ofwel basecoke, crack maak je met ammoniak, en basecoke... ja dat weet ik eigenlijk niet maar dat schijnt meer puur te zijn, en iets minder schadelijk omdat er geen ammoniak in verwerkt is. Volgens mij.
Klik om te vergroten...

Heb gehoordt van een dealer hier die crack verkoopt en die zij ,als je crack een tijdje laat drogen(heb het dan over een week of 2).Dat dan die amoniak dat er in verwerkt is weggaat.
Maar dat het waar is weet ik niet.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#15
Crack zijn brokjes en meestal 5 euro voor een stukje ( 3 4 hijsjes)

Zo iets hewb ik hier liggen.
dit zie je ook wel eens


en base is poeder meestal en iets duurder
en koop je ook in ponypacks terwijl crack in een wiet zakje zit.
en rook je door een base pijp

en een abse pijp kost meestal iets van 5 euro in een smart shop
en doe je meestal weekje of 2 mee als je veel gebruikt
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kim, hou je plaatjes bij, ´k krijg er allemaal zin in. :P
z
zakkieLid
01-01-2024, 00:00
#17
zo dat weet ik dan ook weer :wave:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#18
flash kieke zei:
BobG zei:
zakkie zei:
BobG zei:
Tis een van de meest destructieve drugs, dan kan je beter een keertje echte base nemen ipv crack. Dat is iets minder schadelijk, en iets fijner. Maar door dat voordeel misschien ook wat verslavender???

Hou het in de hand, en niet andersom.
Klik om te vergroten...

Hmm dit snap ik niet. Dacht dat crack en base hetzelfde was?
Klik om te vergroten...

Je hebt crack en freebase coke, ofwel basecoke, crack maak je met ammoniak, en basecoke... ja dat weet ik eigenlijk niet maar dat schijnt meer puur te zijn, en iets minder schadelijk omdat er geen ammoniak in verwerkt is. Volgens mij.
Klik om te vergroten...

Heb gehoordt van een dealer hier die crack verkoopt en die zij ,als je crack een tijdje laat drogen(heb het dan over een week of 2).Dat dan die amoniak dat er in verwerkt is weggaat.
Maar dat het waar is weet ik niet.
Klik om te vergroten...


Basecoke is met meer water erbij gekookt en de vuile stoffen blijven in het water achter. Daardoor rook je schonere coke.
Vandaar ook de naam: freebase, free staat voor vrij van de overbodige stoffen. En base = basis. Dus de naam zegt het al.

En de crack is met minder water gekookt, dus automatisch krijg je dus een vuiler brokje coke. Wordt crack genoemd omdat het nog weleens wil knetteren/kraken als je ´t aansteekt.

Maar voor de werking maakt het niks uit, allebei hetzelfde.
En het water, gaat maar om druppels. Want je kookt het op een lepel.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tanks voor de info lana :P ik wist eerst nog niks op het gebied van crack, nu heb ik weer wat geleerd :sunglasses:
H
HolySmokeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zag laatst iemand met cokelongen, dat is ook geen pretje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."