Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTestuitslagen Coke

Testuitslagen Coke

144 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ben naar brussel geweest, binnenkort de uitslag, ben benieuwd. :)
filles en geen parkeerplaats, you gotta love Brussels :(
C
Chica42Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Meestal als ik bij een "nieuwe kennis" haal dan zijn de eerste t/m de 5 keer goed, top zelfs, en dan krijg je opeens bagger!!
Elke keer weer!
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chica42 zei:
Meestal als ik bij een "nieuwe kennis" haal dan zijn de eerste t/m de 5 keer goed, top zelfs, en dan krijg je opeens bagger!!
Elke keer weer!
Klik om te vergroten...

Dus... zoek 'n goede vaste partner! :wink: :rockband:
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#4
"laat je coke testen in Brussel"...

jaja, wat een kutsysteem. hoelang heb ik die coke ondertussen al, een maand? daar zou ik dan moeten afblijven tot de uitslag gekend is? :wave:

een vzw met subsidies van de Waalse gemeenschap...je moet de organisatie via facebook contacteren voor je uitslag, maar als ze niet reageren?
amateurs, only in Belgium. :confused:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je lijkt wel een echte hollander, lekker klagen over gratis diensten :wink: Geef ze een kans om iets op te bouwen zou ik zeggen.

Lion1973 zei:
"laat je coke testen in Brussel"...

jaja, wat een kutsysteem. hoelang heb ik die coke ondertussen al, een maand? daar zou ik dan moeten afblijven tot de uitslag gekend is? :wave:

een vzw met subsidies van de Waalse gemeenschap...je moet de organisatie via facebook contacteren voor je uitslag, maar als ze niet reageren?
amateurs, only in Belgium. :confused:
Klik om te vergroten...

Mijn meest recente uitslag: 74% coke, 2% levamisol.
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#6
lol, ik heb teveel bij onze noorderburen gezeten. :)

je hebt gelijk, ik heb ondertussen contact met hen gehad, maar ik moet terug naar Brussel omdat ze niets zeggen via telefoon, email of internet.

ik vergeet altijd dat hoe zuidelijker je gaat, het tempo wat trager gaat. :grin:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lion1973 zei:
ik vergeet altijd dat hoe zuidelijker je gaat, het tempo wat trager gaat. :grin:
Klik om te vergroten...

Maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door middel van extra temperament toch? :grin:
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#8
dupont zei:
Lion1973 zei:
ik vergeet altijd dat hoe zuidelijker je gaat, het tempo wat trager gaat. :grin:
Klik om te vergroten...

Maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door middel van extra temperament toch? :grin:
Klik om te vergroten...

zoiets :tearsofjoy:

Mijne maat kan vandaag niet mee, en die spreekt wat beter Frans dan ik. Dus weer een weekje uitstel. Ik denk dat het spul binnenkort uitgedroogd is, was al niet meer zo 'sappig' als een maand terug.
In een plastieken bolletje, in een zakje, in een doosje in de ijskast, moet toch goed zijn zo? :)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lion1973 zei:
Mijne maat kan vandaag niet mee, en die spreekt wat beter Frans dan ik. Dus weer een weekje uitstel. Ik denk dat het spul binnenkort uitgedroogd is, was al niet meer zo 'sappig' als een maand terug.
In een plastieken bolletje, in een zakje, in een doosje in de ijskast, moet toch goed zijn zo? :)
Klik om te vergroten...

Op een droge donkere koele plek bewaren. Ik leg m'n sealtjes (bah plastic :wink:) altijd in een doosje in m'n bureaula. Ijskast lijkt me mogelijk wat te vochtig en zo koel als dat is ook niet nodig.
v
voetbal123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vraag me oprecht af of er echt nog goeie bestaat van +70%, ik zie het niet meer iig
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#11
dupont zei:
Lion1973 zei:
Mijne maat kan vandaag niet mee, en die spreekt wat beter Frans dan ik. Dus weer een weekje uitstel. Ik denk dat het spul binnenkort uitgedroogd is, was al niet meer zo 'sappig' als een maand terug.
In een plastieken bolletje, in een zakje, in een doosje in de ijskast, moet toch goed zijn zo? :)
Klik om te vergroten...

Op een droge donkere koele plek bewaren. Ik leg m'n sealtjes (bah plastic :wink:) altijd in een doosje in m'n bureaula. Ijskast lijkt me mogelijk wat te vochtig en zo koel als dat is ook niet nodig.
Klik om te vergroten...

in zo'n zakje zoals waar men weed instopt, daar doe ik het niet rechtsreeks in, dat is verspilling.
wel in zo'n zakje, zoals die van in de supermarkten vroeger, stukje afknippen en afbranden, blijft er niets plakken.
dan zullen we het de volgende keer verhuizen, dacht altijd dat het wat koel moest blijven.

@voetbal123 : die is er wel, maar in de gewone straatverkoop niet. of ze moeten een overschot hebben, maar die tijden zijn voorbij. het is overal crisis.
F
FlapdrolLid
01-01-2024, 00:00
#12
-YOKI- zei:
IN Hengelo gld nog leuke uitslagen iemand, proeven mag toch ;P

Greeetzz,

-YOKI-
Klik om te vergroten...

Onlangs een laten testen op 78% :)
In Doetinchem btw, :wink:
F
FlapdrolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lion1973 zei:
dupont zei:
Lion1973 zei:
het is overal crisis.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Knip; lokt dealgedrag uit wat we hier niet toestaan.
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ja, eindelijk de uitslagen van Brussel, zeg nu nog eens dat ik geen geduld heb :grin:

spijtig resultaat : cafeine en cocaine, 21%

ik had al een vermoeden dat het niet pluis was, doch moet ik zeggen dat die 2 producten (spijtig van de lage percentage) me een beter gevoel gaven dan diegene die ik daarvoor had.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geduld is een schone zaak :wink: Geen al te beste score...
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lion1973 zei:
ja, eindelijk de uitslagen van Brussel, zeg nu nog eens dat ik geen geduld heb :grin:

spijtig resultaat : cafeine en cocaine, 21%

ik had al een vermoeden dat het niet pluis was, doch moet ik zeggen dat die 2 producten (spijtig van de lage percentage) me een beter gevoel gaven dan diegene die ik daarvoor had.
Klik om te vergroten...


Brussels is not done copain. Twee maal op straat wat coke gescoord..en twee kere tegengevalle...eerste een klein lijntje...niks, daarna een dikke lat gekapt en het enigste wat ik had was een verdovende neus. Tweede en ook meteen de laatste keer dat ik daar wat gescoord heb.
E
ExortLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nieuwe testuitslag:

59% Cocaïne
1% Levamisol
3% Caffeïne
En een onbekende hoeveelheid Hydroxyzine.

Matige uitslag vind ik zelf maar, aangezien m'n vorige 72% Cocaïne was, en bij dezelfde bron vandaan komt.

Wel positief dat er maar zo weinig Levamisol in zit, best zeldzaam volgens mij ook. Alleen wel heel raar dat er Hydroxyzine in zit, en helemaal raar dat ze me daar geen % van konden geven.
Zou dit misschien komen door dat het minder als 1% aan Hydroxyzine bevat?

Wat me verder ook erg opviel aan deze coke was dat ik er een behoorlijke verstopte neus aan overhield..
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flapdrol zei:
-YOKI- zei:
IN Hengelo gld nog leuke uitslagen iemand, proeven mag toch ;P

Greeetzz,

-YOKI-
Klik om te vergroten...

Onlangs een laten testen op 78% :)
In Doetinchem btw, :wink:
Klik om te vergroten...

Ik had ook 78, maar rondde het af naar 80, dat bekt mooier :grin:

:flushed: :tearsofjoy:
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Amateurtje zei:
Lion1973 zei:
ja, eindelijk de uitslagen van Brussel, zeg nu nog eens dat ik geen geduld heb :grin:

spijtig resultaat : cafeine en cocaine, 21%

ik had al een vermoeden dat het niet pluis was, doch moet ik zeggen dat die 2 producten (spijtig van de lage percentage) me een beter gevoel gaven dan diegene die ik daarvoor had.
Klik om te vergroten...


Brussels is not done copain. Twee maal op straat wat coke gescoord..en twee kere tegengevalle...eerste een klein lijntje...niks, daarna een dikke lat gekapt en het enigste wat ik had was een verdovende neus. Tweede en ook meteen de laatste keer dat ik daar wat gescoord heb.
Klik om te vergroten...

laten testen in Brussel, gescoord in Antwerpen :wink:

ik hou het even voor gezien nu. vanaf februari regelmatig gezocht en terug foute mensen en buurten bezocht, maar nooit iets tegengekomen wat me kon boeien.

als je men eerdere posts bekijkt over die c, dan was er al twijfel bij mij, maar ergens vind ik het wel een goede combinatie, met cafeine. vrienden van mij vonden die de max, maar ze waren al wat dronken, dus ik begrijp dat het verkoopt. :)
als je er een lijn van pakte of er van proefde, dan had je echt het verdovingsgevoel van coke.
t
typical.usLid
01-01-2024, 00:00
#20
voetbal123 zei:
Ik vraag me oprecht af of er echt nog goeie bestaat van +70%, ik zie het niet meer iig
Klik om te vergroten...

Het is nog te krijgen hoor, recent nog een aantal zendingen mogen ontvangen van 80%+ :hearteyes: Nadeel is wel dat bij daarna minder kwalitatieve zendingen de tegenvaller weer dubbel zo hard aan komt omdat je al snel gewend raakt aan de goede kwaliteit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."