#1
ben naar brussel geweest, binnenkort de uitslag, ben benieuwd.
filles en geen parkeerplaats, you gotta love Brussels![:(]()
filles en geen parkeerplaats, you gotta love Brussels
Chica42 zei:Meestal als ik bij een "nieuwe kennis" haal dan zijn de eerste t/m de 5 keer goed, top zelfs, en dan krijg je opeens bagger!!
Elke keer weer!

Lion1973 zei:"laat je coke testen in Brussel"...
jaja, wat een kutsysteem. hoelang heb ik die coke ondertussen al, een maand? daar zou ik dan moeten afblijven tot de uitslag gekend is?![]()
een vzw met subsidies van de Waalse gemeenschap...je moet de organisatie via facebook contacteren voor je uitslag, maar als ze niet reageren?
amateurs, only in Belgium.![]()
Lion1973 zei:ik vergeet altijd dat hoe zuidelijker je gaat, het tempo wat trager gaat.![]()
dupont zei:Lion1973 zei:ik vergeet altijd dat hoe zuidelijker je gaat, het tempo wat trager gaat.![]()
Maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door middel van extra temperament toch?![]()
Lion1973 zei:Mijne maat kan vandaag niet mee, en die spreekt wat beter Frans dan ik. Dus weer een weekje uitstel. Ik denk dat het spul binnenkort uitgedroogd is, was al niet meer zo 'sappig' als een maand terug.
In een plastieken bolletje, in een zakje, in een doosje in de ijskast, moet toch goed zijn zo?![]()
dupont zei:Lion1973 zei:Mijne maat kan vandaag niet mee, en die spreekt wat beter Frans dan ik. Dus weer een weekje uitstel. Ik denk dat het spul binnenkort uitgedroogd is, was al niet meer zo 'sappig' als een maand terug.
In een plastieken bolletje, in een zakje, in een doosje in de ijskast, moet toch goed zijn zo?![]()
Op een droge donkere koele plek bewaren. Ik leg m'n sealtjes (bah plastic) altijd in een doosje in m'n bureaula. Ijskast lijkt me mogelijk wat te vochtig en zo koel als dat is ook niet nodig.
-YOKI- zei:IN Hengelo gld nog leuke uitslagen iemand, proeven mag toch ;P
Greeetzz,
-YOKI-
Lion1973 zei:dupont zei:Lion1973 zei:het is overal crisis.
Lion1973 zei:ja, eindelijk de uitslagen van Brussel, zeg nu nog eens dat ik geen geduld heb![]()
spijtig resultaat : cafeine en cocaine, 21%
ik had al een vermoeden dat het niet pluis was, doch moet ik zeggen dat die 2 producten (spijtig van de lage percentage) me een beter gevoel gaven dan diegene die ik daarvoor had.
Flapdrol zei:-YOKI- zei:IN Hengelo gld nog leuke uitslagen iemand, proeven mag toch ;P
Greeetzz,
-YOKI-
Onlangs een laten testen op 78%
In Doetinchem btw,![]()
Amateurtje zei:Lion1973 zei:ja, eindelijk de uitslagen van Brussel, zeg nu nog eens dat ik geen geduld heb![]()
spijtig resultaat : cafeine en cocaine, 21%
ik had al een vermoeden dat het niet pluis was, doch moet ik zeggen dat die 2 producten (spijtig van de lage percentage) me een beter gevoel gaven dan diegene die ik daarvoor had.
Brussels is not done copain. Twee maal op straat wat coke gescoord..en twee kere tegengevalle...eerste een klein lijntje...niks, daarna een dikke lat gekapt en het enigste wat ik had was een verdovende neus. Tweede en ook meteen de laatste keer dat ik daar wat gescoord heb.
voetbal123 zei:Ik vraag me oprecht af of er echt nog goeie bestaat van +70%, ik zie het niet meer iig
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."