#1
Realities zei:aurora123 zei:Als ik dat zo allemaal lees dan moet ik écht eens op zoek naar beter! Kom tot nu toe niet boven de 60% uit![]()
Ja daar typ je het, als ik dat allemaal 'Lees', pfff ik weet niet wie of wat ik moet geloven, maybe dat t waar is, mss zittten er opscheppers tussen.
By the way aurora, met cocaine-hcl van 60% hoef je ook niet echt te klagen, al is tegen de 70-75% wel beter natuurlijk.
Resultaten of mensen die zeggen: k heb coke van 80% of meer, ben ik bereid eerder niet te geloven dan wel, al kan het natuurlijk altijd, tot 89.6% bij hcl zeker?
hehe![]()
Daar heb je ook een punt! En inderdaad, 60% is niet vreselijk slecht, maar helemaal top is het ook niet.
Haha, mensen met 80%: ik kom graag een keer proeven
Dan kan ik daarna hier bevestigen dat jullie inderdaad de waarheid hebben geschreven. Hmm, dat lijkt me wel wat zo'n baantje...