Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTestuitslagen Coke

Testuitslagen Coke

144 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#1
harry123 zei:
Woooow ik heb nu coke pohhh dat gevoel heb ik zelden gehad...
Heb gelijk 5 gram ingeslagen en hiermee wilmik maandag langs het tc dit moet sowieso 70++% zijn miss wel 80+.. Wow
Klik om te vergroten...


wat ik me afvraag, en ook met xtc...hoe lang blijft het goed en hoe het best bewaren? als ik vroeger 5gr goede coke had, tja, dan moesten die zo snel mogelijk op. :mrgreen:
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Vandaag nog eens gevonden. niet via een maat van mij die zo'n home delivery belt, waar ik de laatste keer bestelde. Ik heb men stoute schoenen aangetrokken en ben zelf op zoek gegaan. :smoke:

Omdat ik vanavond niet nog naar Breda ofzo wil rijden om te testen (en dan nog moet wachten), hier een klein verslagje van wat er in het zakje stak. :)

Niet echt blinkend, eerder dof, de overbekende geur, plakt wat aan het mes, als ik het tussen men vingers wrijf lost het op en wordt het wat olieachtig. Als ik het op men tong leg dan verdooft het wat, maar niet overdreven, net goed. Als ik een brokje plat druk wordt het zacht, niks harde stukken.

Eerst wat eten en binnen een paar uurtjes eens testen via de neus, iets anders wil/doe ik niet meer.
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#3
dupont zei:
Lion1973 zei:
dat missen we toch in België..
Klik om te vergroten...

Niet helemaal waar, het kan niet op zo veel plekken als in Nederland (ons land is op sommige punten zo gek nog niet :wink:) maar in Brussel is er een testservice op vrijdagavond bij Modus Vivendi, rue Van Artevelde 130.

http://www.modusvivendi-be.org/spip.php?rubrique42

"Nous rappelons la possibilité pour les consommateurs de venir faire tester leurs produits chez Modus Fiesta (tous les vendredis de 18h à 21h)."

Nou kan ik best wel redelijk Frans lezen / verstaan (en met een beetje geduld van de luisteraar ook wel praten) maar niet perfect. Dit is wat ik begrijp dat men doet:

- zuurtest (identificatie adhv de kleur van de reagent, direct resultaat maar niet nauwkeurig)
- analyse van de samenstelling van de drug dmv gaschromotografie
- analyse van de samenstelling van de drugs dmv dunnelaagchromatografie

Klinkt mij wel professioneel in de oren eerlijk gezegd. Resultaten zijn in tegenstelling tot bij de Nederlandse testcentra alleen in levende lijve op te halen.

Waar wacht je nog op? :)
Klik om te vergroten...

awel, ik heb ene mail gestuurd, maar ze reageren niet. vorige zondag, en we zijn vandaag donderdag. zijn die daar high of wat? :mrgreen:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#4
De 80% coke die ik verleden maand had was "maagdelijk wit", en rook zeer aangenaam. En dan kom ik bij zoiets:



Minder dan 65-70% komt niet meer in m'n lijf.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meest recente uitslag 68% coke, geen actieve versnijdingsmiddelen. Eindelijk weer eens zonder levamisol. Er zaten vrij harde brokjes in het zakje, geur was zoals gewend maar nam al naar gelang het langer lag steeds meer af (ja ik kan het rustig een paar weken bewaren :tongueout:).
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#6
dupont zei:
Meest recente uitslag 68% coke, geen actieve versnijdingsmiddelen. Eindelijk weer eens zonder levamisol. Er zaten vrij harde brokjes in het zakje, geur was zoals gewend maar nam al naar gelang het langer lag steeds meer af (ja ik kan het rustig een paar weken bewaren :tongueout:).
Klik om te vergroten...

Geweldig, toch? :wave:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Probeerenleer zei:
dupont zei:
Meest recente uitslag 68% coke, geen actieve versnijdingsmiddelen. Eindelijk weer eens zonder levamisol. Er zaten vrij harde brokjes in het zakje, geur was zoals gewend maar nam al naar gelang het langer lag steeds meer af (ja ik kan het rustig een paar weken bewaren :tongueout:).
Klik om te vergroten...

Geweldig, toch? :wave:
Klik om te vergroten...

Goed genoeg voor mij :wink:
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja maar niet veel mensen krijgen hun wit rechtstreeks van een kilo brick. Ik snap zeker wel dat mensen verwachten dat als iets brok is het beter is maar in praktijk wil het meestal niets zeggen. Daarom laten testen als je het zeker wilt weten.
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ben naar brussel geweest, binnenkort de uitslag, ben benieuwd. :)
filles en geen parkeerplaats, you gotta love Brussels :(
C
Chica42Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Meestal als ik bij een "nieuwe kennis" haal dan zijn de eerste t/m de 5 keer goed, top zelfs, en dan krijg je opeens bagger!!
Elke keer weer!
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Chica42 zei:
Meestal als ik bij een "nieuwe kennis" haal dan zijn de eerste t/m de 5 keer goed, top zelfs, en dan krijg je opeens bagger!!
Elke keer weer!
Klik om te vergroten...

Dus... zoek 'n goede vaste partner! :wink: :rockband:
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#12
"laat je coke testen in Brussel"...

jaja, wat een kutsysteem. hoelang heb ik die coke ondertussen al, een maand? daar zou ik dan moeten afblijven tot de uitslag gekend is? :wave:

een vzw met subsidies van de Waalse gemeenschap...je moet de organisatie via facebook contacteren voor je uitslag, maar als ze niet reageren?
amateurs, only in Belgium. :confused:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je lijkt wel een echte hollander, lekker klagen over gratis diensten :wink: Geef ze een kans om iets op te bouwen zou ik zeggen.

Lion1973 zei:
"laat je coke testen in Brussel"...

jaja, wat een kutsysteem. hoelang heb ik die coke ondertussen al, een maand? daar zou ik dan moeten afblijven tot de uitslag gekend is? :wave:

een vzw met subsidies van de Waalse gemeenschap...je moet de organisatie via facebook contacteren voor je uitslag, maar als ze niet reageren?
amateurs, only in Belgium. :confused:
Klik om te vergroten...

Mijn meest recente uitslag: 74% coke, 2% levamisol.
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#14
lol, ik heb teveel bij onze noorderburen gezeten. :)

je hebt gelijk, ik heb ondertussen contact met hen gehad, maar ik moet terug naar Brussel omdat ze niets zeggen via telefoon, email of internet.

ik vergeet altijd dat hoe zuidelijker je gaat, het tempo wat trager gaat. :grin:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lion1973 zei:
ik vergeet altijd dat hoe zuidelijker je gaat, het tempo wat trager gaat. :grin:
Klik om te vergroten...

Maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door middel van extra temperament toch? :grin:
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#16
dupont zei:
Lion1973 zei:
ik vergeet altijd dat hoe zuidelijker je gaat, het tempo wat trager gaat. :grin:
Klik om te vergroten...

Maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door middel van extra temperament toch? :grin:
Klik om te vergroten...

zoiets :tearsofjoy:

Mijne maat kan vandaag niet mee, en die spreekt wat beter Frans dan ik. Dus weer een weekje uitstel. Ik denk dat het spul binnenkort uitgedroogd is, was al niet meer zo 'sappig' als een maand terug.
In een plastieken bolletje, in een zakje, in een doosje in de ijskast, moet toch goed zijn zo? :)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lion1973 zei:
Mijne maat kan vandaag niet mee, en die spreekt wat beter Frans dan ik. Dus weer een weekje uitstel. Ik denk dat het spul binnenkort uitgedroogd is, was al niet meer zo 'sappig' als een maand terug.
In een plastieken bolletje, in een zakje, in een doosje in de ijskast, moet toch goed zijn zo? :)
Klik om te vergroten...

Op een droge donkere koele plek bewaren. Ik leg m'n sealtjes (bah plastic :wink:) altijd in een doosje in m'n bureaula. Ijskast lijkt me mogelijk wat te vochtig en zo koel als dat is ook niet nodig.
v
voetbal123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vraag me oprecht af of er echt nog goeie bestaat van +70%, ik zie het niet meer iig
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#19
dupont zei:
Lion1973 zei:
Mijne maat kan vandaag niet mee, en die spreekt wat beter Frans dan ik. Dus weer een weekje uitstel. Ik denk dat het spul binnenkort uitgedroogd is, was al niet meer zo 'sappig' als een maand terug.
In een plastieken bolletje, in een zakje, in een doosje in de ijskast, moet toch goed zijn zo? :)
Klik om te vergroten...

Op een droge donkere koele plek bewaren. Ik leg m'n sealtjes (bah plastic :wink:) altijd in een doosje in m'n bureaula. Ijskast lijkt me mogelijk wat te vochtig en zo koel als dat is ook niet nodig.
Klik om te vergroten...

in zo'n zakje zoals waar men weed instopt, daar doe ik het niet rechtsreeks in, dat is verspilling.
wel in zo'n zakje, zoals die van in de supermarkten vroeger, stukje afknippen en afbranden, blijft er niets plakken.
dan zullen we het de volgende keer verhuizen, dacht altijd dat het wat koel moest blijven.

@voetbal123 : die is er wel, maar in de gewone straatverkoop niet. of ze moeten een overschot hebben, maar die tijden zijn voorbij. het is overal crisis.
F
FlapdrolLid
01-01-2024, 00:00
#20
-YOKI- zei:
IN Hengelo gld nog leuke uitslagen iemand, proeven mag toch ;P

Greeetzz,

-YOKI-
Klik om te vergroten...

Onlangs een laten testen op 78% :)
In Doetinchem btw, :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."