#1
harry123 zei:Woooow ik heb nu coke pohhh dat gevoel heb ik zelden gehad...
Heb gelijk 5 gram ingeslagen en hiermee wilmik maandag langs het tc dit moet sowieso 70++% zijn miss wel 80+.. Wow
wat ik me afvraag, en ook met xtc...hoe lang blijft het goed en hoe het best bewaren? als ik vroeger 5gr goede coke had, tja, dan moesten die zo snel mogelijk op.


