#1
Als je echt goeie coke hebt zul je je eerste lijn niet snel meer vergeten! Die rush is dan zo supper lekker en euforisch


Dit is ook mijn ervaring. Je leert het beter waarderen en beter kennen bij vaker gebruik. Niet dat ik je wil aanmoedigen te gaan gebruiken hoor.Idd, het is zeker niet ongewoon dat coke de eerste keer niet lijkt aan te slaan.
Ik leerde het effect pas echt waarderen vanaf de 3e-4e keer en ondertussen is het met voorsprong m’n favoriete drug.
Idd, met coke moet je wel opletten hoor.Dit is ook mijn ervaring. Je leert het beter waarderen en beter kennen bij vaker gebruik. Niet dat ik je wil aanmoedigen te gaan gebruiken hoor.![]()
Ik heb het al bij a 3 jaar nie gebuikt en ervoor een keer of 5 maar. Dus nee ik gooi niks weg, ik bewaar het.Idd, met coke moet je wel opletten hoor.
Zo heb ik vandaag 2,9 gram door de gootsteen gespoeld. Zonder spijt.
Wat knap van jou dat je het kan bewaren. Ik zou het al snel niet meer terugvinden ... Welk type geheugenkaart gebruik jijIk heb het al bij a 3 jaar nie gebuikt en ervoor een keer of 5 maar. Dus nee ik gooi niks weg, ik bewaar het.
Idd, met coke moet je wel opletten hoor.
Zo heb ik vandaag 2,9 gram door de gootsteen gespoeld. Zonder spijt.
Normaalgezien spoel ik het ook niet door de gootsteen hoor. Maar deze coke was aangeschaft om de kwaliteit ervan te testen, niet om te gebruiken. En die ‘kwaliteit’ was bedroevend laag. Vandaar.Zonder joh om het door de gootsteen te spoelen. Ik gooi niks weg en bewaar het ook niet. Maak het eigenlijk altijd wel op wat ik haal.
Eens, wat een saaie overrated drug is coke inderdaad.Sos staat voor mij ergens achteraan qua favorieten, absoluut niet boeiend hoe veel ik er ook van in mijn neus prop.
Haha ja dat zeggen de fans dan altijd, alsof je hun persoonlijke identiteit aanvalt door niet ook coke leuk te vinden...Jullie hebben gewoon nooit premium kwaliteit coke gehad!
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."