Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke niet voelen

Coke niet voelen

27 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je echt goeie coke hebt zul je je eerste lijn niet snel meer vergeten! Die rush is dan zo supper lekker en euforisch:rock:
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mensen ik snap het niet

Samen met een vriendin 1g coke gehaald
Ik voelde hem zeker goed en heb een leuke nacht gehad ik heb er dan ook al meer ervaring mee.Alleen mijn vriendin die het voor de eerste keer deed heeft er echt niks van gemerkt alleen dat ze wakker bleef we zijn nu nog wakker ja.Het was zeker goede coke dat heb ik wel gemerkt.
We hebben alle bij ongeveer 0.5 g gehad dus eigenlijk zou ze wel wat moeten voelen maar nu snap ik er dus echt niks meer van waarom zij er niks van merkt behalve dat ze er wakker van blijft.En dat ze er goed misselijk van is.
Ze is 173 en 105 kg.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ze er lang wakker van is geweest en ook nog eens goed misselijk, dan heeft ze het dus wel gewoon gevoeld... Alleen omdat het effect van coke redelijk subtiel is moeten mensen het soms eerst leren kennen om het effect duidelijk op te merken en waarderen.
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Idd, het is zeker niet ongewoon dat coke de eerste keer niet lijkt aan te slaan.
Ik leerde het effect pas echt waarderen vanaf de 3e-4e keer en ondertussen is het met voorsprong m’n favoriete drug.
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Aaah oke bedankt voor jullie reactie . Dan zal ik haar zeggen dat ze het gewoon nog 1 of 2 keer moet doen voor dat ze het goed merkt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sofia87 zei:
Idd, het is zeker niet ongewoon dat coke de eerste keer niet lijkt aan te slaan.
Ik leerde het effect pas echt waarderen vanaf de 3e-4e keer en ondertussen is het met voorsprong m’n favoriete drug.
Klik om te vergroten...
Dit is ook mijn ervaring. Je leert het beter waarderen en beter kennen bij vaker gebruik. Niet dat ik je wil aanmoedigen te gaan gebruiken hoor. :wink:
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Dit is ook mijn ervaring. Je leert het beter waarderen en beter kennen bij vaker gebruik. Niet dat ik je wil aanmoedigen te gaan gebruiken hoor. :wink:
Klik om te vergroten...
Idd, met coke moet je wel opletten hoor.
Zo heb ik vandaag 2,9 gram door de gootsteen gespoeld. Zonder spijt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sofia87 zei:
Idd, met coke moet je wel opletten hoor.
Zo heb ik vandaag 2,9 gram door de gootsteen gespoeld. Zonder spijt.
Klik om te vergroten...
Ik heb het al bij a 3 jaar nie gebuikt en ervoor een keer of 5 maar. Dus nee ik gooi niks weg, ik bewaar het.
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Ik heb het al bij a 3 jaar nie gebuikt en ervoor een keer of 5 maar. Dus nee ik gooi niks weg, ik bewaar het.
Klik om te vergroten...
Wat knap van jou dat je het kan bewaren. Ik zou het al snel niet meer terugvinden ... Welk type geheugenkaart gebruik jij :)?
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Sofia87 zei:
Idd, met coke moet je wel opletten hoor.
Zo heb ik vandaag 2,9 gram door de gootsteen gespoeld. Zonder spijt.
Klik om te vergroten...

Zonder joh om het door de gootsteen te spoelen. Ik gooi niks weg en bewaar het ook niet. Maak het eigenlijk altijd wel op wat ik haal.
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Beertjhu zei:
Zonder joh om het door de gootsteen te spoelen. Ik gooi niks weg en bewaar het ook niet. Maak het eigenlijk altijd wel op wat ik haal.
Klik om te vergroten...
Normaalgezien spoel ik het ook niet door de gootsteen hoor. Maar deze coke was aangeschaft om de kwaliteit ervan te testen, niet om te gebruiken. En die ‘kwaliteit’ was bedroevend laag. Vandaar.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Volgens mij lagen haar verwachtingen te hoog van Cocaïne. Dit heb ik redelijk vaak (ook met drugs waar ik al bekend mee ben). Ik ken de beste momenten van hard gaan en lekker gaan op drugs en dit blijft me ook iedere keer bij. Uiteindelijk als de drugs werken voel ik niks, ik had gewoon een te hoge verwachting.

Mijn verwachting was zeer hoog toen ik voor het eerst cocaïne gebruikte. Mij is altijd verteld dat drugs slecht voor je is, door mijn ouders uiteraard en cocaïne werd ook gewoon vaak genoemd. Eenmaal later op oudere leeftijd de harddrugs ontdekt op festivals en toen uiteindelijk op mijn bucketlist (ja serieus, een drugs bucketlist) cocaïne bovenaan kwam staan, had ik echt de beste verwachtingen. Het viel zwaar tegen. Achteraf heb ik hierover gepraat met iemand en als ik er nu aan terug denk heb ik gewoon de cocaïne effecten 'gemist' doordat ik te druk bezig was in mijn hoofd, met het wachten op een effect.

De 1 heeft hier moeite mee zoals ik, de ander totaal niet. Je moet echt je hoofd helemaal leeg maken en niet wachten op de werking van de drugs. Soms is dit makkelijker gezegd dan gedaan. En ja, de 1e keer, je moet het effect leren kennen. XTC is bijvoorbeeld makkelijker te herkennen dan het effect van cocaïne. Dit is helemaal moeilijker (cocaïne) te herkennen als je al bekend ben met speed.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Klopt! Mensen verwachten te veel van SoS! En zeggen! Dat het niet boeiend is ... gewoon stug doorsnuiven! Dan kom je er vanzelf achter dat Sos op nummer 1 komt!!! De beste drugs is! Vooral op een festival is het kut dat je alleen maar bezig bent Sos xD dat je opgever moment klaar bent om elke keer naar zo’n vieze stinkende wc te lopen...(vaak tyfus verlopen) dat je gewoon schijt krijgt dat je gewoon ongechaneerd tussen dansen mensen Pakje leeg zit te schepen! Wat anderen mensen kan afschrikken!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
acht.zes zei:
Sos staat voor mij ergens achteraan qua favorieten, absoluut niet boeiend hoe veel ik er ook van in mijn neus prop.
Klik om te vergroten...
Eens, wat een saaie overrated drug is coke inderdaad.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vond de subtiliteit van coke wel meevallen m'n eerste keer, juist omdat iedereen van tevoren zei dat het zooooo subtiel is. Het is wel subtiel, maar ik vond het niet perse veel subtieler dan speed bijvoorbeeld. Of beter gezegd: eigenlijk vind ik zowel coke als speed relatief subtiel. Als je ze vergelijkt met MDMA dan vind ik het ergens wel opmerkelijk dat een pilletje hier en daar veel meer geaccepteerd lijkt te zijn door het brede publiek dan coke- en speedgebruik, terwijl de effecten van die laatste twee over het algemeen echt beduidend minder heftig aanvoelen. Heeft uiteraard alles met het verslavingspotentieel te maken, juist dat subtiele maakt dat ze gevaarlijk makkelijk te integreren zijn in het dagelijks leven, maar dan nog.

M'n eerste keer speed verwachtte ik iets veel 'groters' qua effect, dacht de hele tijd nog te weinig ervan te voelen. Waardoor ik achteraf gezien in totaal een veel te hoge dosis heb ingenomen. En nog steeds vind ik doseren lastig met speed, ik heb bijna altijd het gevoel dat het aan de milde kant is en nog wel wat intenser zou mogen, zelfs op hogere doseringen (die ik dan achteraf qua come down/kater wél keihard voel uiteraard, verraderlijk). Ik denk dat dit met coke een beetje hetzelfde verhaal is, had ik voor het eerst coke gedaan zonder die eerdere ervaring met speed te hebben gehad, dan was dat waarschijnlijk ook tegengevallen qua intensiteit.

Zoals hierboven gezegd dikke kans dat het dus inderdaad een kwestie van het effect leren herkennen is, en ook welke dosering de beste persoonlijke balans geeft tussen gewenste/ongewenste effecten. Hopelijk vindt je vriendin het een volgende keer leuker. :) (Maar liever ook weer niet te leuk...)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Sos staat voor mij ergens achteraan qua favorieten, absoluut niet boeiend hoe veel ik er ook van in mijn neus prop.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jullie hebben gewoon nooit premium kwaliteit coke gehad!

:sweatsmile::tonguewink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Jullie hebben gewoon nooit premium kwaliteit coke gehad!

:sweatsmile::tonguewink:
Klik om te vergroten...
Haha ja dat zeggen de fans dan altijd, alsof je hun persoonlijke identiteit aanvalt door niet ook coke leuk te vinden...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@Psychedelibee

Ja, dat is dus echt zo'n standaard antwoord.

Streetcoke laat ik standaard staan, ik ga echt niet die troep in no time (elke 30 min bijpakken) door mijn neus jassen en dan als een gek balen omdat t op is en dan weer bellen voor een nieuw zakje. Dat is echt iets voor loosers.

Heel af en toe, niet eens jaarlijks, haal ik eens een gram hele goeie, en daar kan ik het gewoon 24 uur mee uitzingen. Bijpakken om de anderhalf a 2 uur, en als het op is geen crash/baalgevoel, niks aan de hand.

En dan heb ik het wel weer gezien voor een jaar of zo.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maar het is toch gewoon zo? Je hebt troep coke en je hebt coke. Ik ben verre van fan, ik verafschuw het eerder, dus je hoort mij dit goedje niet de hemel in prijzen. Maar een goede vriend van mij hoeft 90% van de coke niet die door een straatdealertje wordt verkocht. Sterker nog, de coke die hij wil kan ie niet meer vinden en dus gebruikt ie niet meer. Die rush schijnt dan zo'n 1.5 a 2u te duren na een bescheiden lijntje. Een sollicitatiegesprek of een constructief gesprek met je ouders voeren is dan geen enkel probleem; dat is wel wat anders dan die troep waar je een halve gram van in je neus snuift en waar je eerder chagrijnig dan euforisch van wordt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."