Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke niet voelen

Coke niet voelen

27 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#1
[/QUOTE]
Langspeelplaat zei:
Maar het is toch gewoon zo? Je hebt troep coke en je hebt coke. Ik ben verre van fan, ik verafschuw het eerder, dus je hoort mij dit goedje niet de hemel in prijzen. Maar een goede vriend van mij hoeft 90% van de coke niet die door een straatdealertje wordt verkocht. Sterker nog, de coke die hij wil kan ie niet meer vinden en dus gebruikt ie niet meer. Die rush schijnt dan zo'n 1.5 a 2u te duren na een bescheiden lijntje. Een sollicitatiegesprek of een constructief gesprek met je ouders is dan geen enkel probleem; dat is wel wat anders dan die troep waar je een halve gram van door je neus snuift en je eerder chagrijnig dan euforisch wordt.
Klik om te vergroten...
Hartelijk dank voor jouw constructieve bijdrage aan dit topic LP :tongueout:.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#2
acht.zes zei:
Sos staat voor mij ergens achteraan qua favorieten, absoluut niet boeiend hoe veel ik er ook van in mijn neus prop.
Klik om te vergroten...
Ondertussen neus vol stoppen met pep xD pep mattie <3
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@ Larocca1971

Tja.

Loosers is dan misschien niet het juiste woord, maar als je dan toch zo vaak snuift ga dan op zoek naar goeie kwaliteit. Maar nee, die gasten die ik ken die elk weekend aan de coke zitten nemen dus genoeg met welke straatdealer dan ook, en daar snap ik dus echt helemaal niks van.
Met een beetje betere kwaliteit ben je prijstechnisch nog beter af ook omdat je daar dus 4 keer zo lang mee doet en niet constant hoeft bij te halen. Dus dat beetje geld wat het dan meer kost haal je er zo weer uit.

Dus laat ik het dom noemen dan.
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je echt goeie coke hebt zul je je eerste lijn niet snel meer vergeten! Die rush is dan zo supper lekker en euforisch:rock:
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Precies na jaren xtc gebruikt te hebben is coke lekkerder ! Scherp zijn! Rush !Op ze tijd pilletje is ook leuk maar als een half scheef debiel rond lopen op dat moment heb je dat niet in de gaten! en voelt je natuurlijk top. Maar coke moet je sowieso blijven drinken of gtjuh erbij gebruiken anders klap ik dicht.sowieso op feest gaat de Sos sneller erdoor heen onacht de kwaliteit de helft pleurt+brokjes die er tussen zitten van de sleutel af dan als ik relax thuis zit dan doe ik ook meer dan dag voordat gram op is. En met G geen kater volgende dag. Sowieso iets in neus stoppen is altijd lekkerxD
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je moet ook coke gebruiken als je bent aangeschoten van de drank of gtjuh knalt lekker in... dan lekker lijntje nemen ... peukje erbij opsteken en genieten favoriet Peruaanse lekker zacht voor je neus met een lekker escorte erbij met een lekker drankje Haha :grin:!!! Want ik heb zelf wel het gevoel met Colombia of Bolivia echt super bitter is en harder op gaat! meer als je op pad gaat! je moet schijt hebben aan anderen mensen die je veroordelen zolang niemand tot last bent! Zie ik het probleem niet want XTC natuurlijk wel normaal
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#7
acht.zes zei:
@Psychedelibee

Ja, dat is dus echt zo'n standaard antwoord.

Streetcoke laat ik standaard staan, ik ga echt niet die troep in no time (elke 30 min bijpakken) door mijn neus jassen en dan als een gek balen omdat t op is en dan weer bellen voor een nieuw zakje. Dat is echt iets voor loosers.

Heel af en toe, niet eens jaarlijks, haal ik eens een gram hele goeie, en daar kan ik het gewoon 24 uur mee uitzingen. Bijpakken om de anderhalf a 2 uur, en als het op is geen crash/baalgevoel, niks aan de hand.

En dan heb ik het wel weer gezien voor een jaar of zo.
Klik om te vergroten...


Dan heb je totaal geen verstand van Sos.... Sos is pas lekker als je het mist... en van goeie Sos blijf je juist van nemen als het eenmaal voor neus ligt.... en als jij het jaar kan laten staan... want je blijft maar streven naar de eerste lijntje gevoel wat je niet meer krijgt. Ongeacht het blijft lekker. En Ik heb laatst Sos laten testen bij jelli en het was 82%... heerlijk gevoel tanden lekker insmeren... veel klein lijntjes nemen ivb 1 groot dikke lijn en doorgaan tot het bittere einden totdat laatst lijntje door neus gaat dan met een kut gevoel zitten dat je meer wil... dat zijn kenmerken van cocaïne gebruik
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Conjo zei:
Dan heb je totaal geen verstand van Sos.... Sos is pas lekker als je het mist... en van goeie Sos blijf je juist van nemen als het eenmaal voor neus ligt.... en als jij het jaar kan laten staan... want je blijft maar streven naar de eerste lijntje gevoel wat je niet meer krijgt. Ongeacht het blijft lekker. En Ik heb laatst Sos laten testen bij jelli en het was 82%... heerlijk gevoel tanden lekker insmeren... veel klein lijntjes nemen ivb 1 groot dikke lijn en doorgaan tot het bittere einden totdat laatst lijntje door neus gaat dan met een kut gevoel zitten dat je meer wil... dat zijn kenmerken van cocaïne gebruik
Klik om te vergroten...
Met zulke goeie coke vind ik veel kleine lijntjes ook vaak lekkerder dan 1 dikke. Alleen al het vaak snuiven in tegenstelling tot maar 1 dikke lijn snuiven is ook gewoon al veel lekkerder:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."