Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel coke ineen keer snuiven is te veel?

Hoeveel coke ineen keer snuiven is te veel?

23 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb deze week in één keer 400mg naar binnen gesnoven. Was volgens mij wat te veel... :flushed:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het 400mg cocaïne was, dan is dat inderdaad best veel.
De LD50 staat op 1,2mg/kg(oraal?).

Dus als je 100kg weegt zul je bij inname van 1,2gram coke 50% kans hebben om te sterven aan een OD. Als je het zou overleven betekend dit niet dat dit zonder verdere schade is uiteraard.

Er van uitgaand dat jouw coke 50% puur was (voor gemiddelde straatkwaliteit al erg hoog) dan is jouw dosis dus 200mg geweest.

Maar met teveel kun je natuurlijk ook bedoelen dat de negatieve effecten de positieve effecten overheersen. Dan heb je bij coke inderdaad niet veel nodig, agressie en paranoide nemen hard toe bij een hogere dosis of herhadelijk gebruik op 1 dag.
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#3
PepTalk zei:
Als het 400mg cocaïne was, dan is dat inderdaad best veel.
De LD50 staat op 1,2mg/kg(oraal?).

Dus als je 100kg weegt zul je bij inname van 1,2gram coke 50% kans hebben om te sterven aan een OD. Als je het zou overleven betekend dit niet dat dit zonder verdere schade is uiteraard.

Er van uitgaand dat jouw coke 50% puur was (voor gemiddelde straatkwaliteit al erg hoog) dan is jouw dosis dus 200mg geweest.

Maar met teveel kun je natuurlijk ook bedoelen dat de negatieve effecten de positieve effecten overheersen. Dan heb je bij coke inderdaad niet veel nodig, agressie en paranoide nemen hard toe bij een hogere dosis of herhadelijk gebruik op 1 dag.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je antwoord! :)

Een vraagje: je bedoelt waarschijnlijk 12mg per kg?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De LD50 staat inderdaad op +/-12mg/kg lichaamsgewicht, IV gespoten, gebasseerd op verschillende diersoorten. Nasaal heeft een opname van 30-60% van IV, dus de nasale LD 50 is ongeveer 20-30mg/kg lichaamsgewicht. Als je 75kg weegt en je gaat uit van 25mg/kg lichaamsgewicht, zul je bijna 2gram pure coke in eens binnen moeten krijgen.Dat lukt nooit, na een halve gram in elk neusgat zit je vol. Nasaal is de kans op een LD50 best klein. Wat natuurlijk niet betekent dat je daaronder geen letsel/dood kan optreden.

Keep it safe!

Peace,
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn bron vermeld 12mg/kg bij een orale dosis.
Dit zou dus betekenen dat dit zelfs nog iets minder is dan die 12mg.
Hoe betrouwbaar deze bron (van't internet) is weet ik niet, grote kans dat je gelijk hebt.

Maar er zijn zat mensen ge'OD op minder dan 2 gram goeie coke...
De kans op combinatiegebruik bij deze groep is natuurlijk wel erg groot.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
PepTalk zei:
Mijn bron vermeld 12mg/kg bij een orale dosis.
Dit zou dus betekenen dat dit zelfs nog iets minder is dan die 12mg.
Hoe betrouwbaar deze bron (van't internet) is weet ik niet, grote kans dat je gelijk hebt.

Maar er zijn zat mensen ge'OD op minder dan 2 gram goeie coke...
De kans op combinatiegebruik bij deze groep is natuurlijk wel erg groot.
Klik om te vergroten...
Oraal, IV, feit blijft, niet teveel snuiven, ken je grenzen, keep it safe!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paperplane. zei:
PepTalk zei:
Mijn bron vermeld 12mg/kg bij een orale dosis.
Dit zou dus betekenen dat dit zelfs nog iets minder is dan die 12mg.
Hoe betrouwbaar deze bron (van't internet) is weet ik niet, grote kans dat je gelijk hebt.

Maar er zijn zat mensen ge'OD op minder dan 2 gram goeie coke...
De kans op combinatiegebruik bij deze groep is natuurlijk wel erg groot.
Klik om te vergroten...
Oraal, IV, feit blijft, niet teveel snuiven, ken je grenzen, keep it safe!
Klik om te vergroten...

Zeker waar!
:stoned:
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor nasale OD's heb ik nog steeds respect. Hoe de fok wil je dat voor elkaar krijgen. Dan moet je idd. wel een halve per neusgat in een keer weg trekken! Met de kwaliteiten van tegenwoordig kun je gerust 1 hele in een goeie 3/6 uur pakken. Meestal pak ik/wij 2 tot 3 per persoon in een uur of 8/10. En de tests logen er niet om, was best goeie (68-72%). Soms hadden we iets betere, maar ga ff uit van het gemiddelde hoor.
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Bennie_Kook zei:
Voor nasale OD's heb ik nog steeds respect. Hoe de fok wil je dat voor elkaar krijgen. Dan moet je idd. wel een halve per neusgat in een keer weg trekken! Met de kwaliteiten van tegenwoordig kun je gerust 1 hele in een goeie 3/6 uur pakken. Meestal pak ik/wij 2 tot 3 per persoon in een uur of 8/10. En de tests logen er niet om, was best goeie (68-72%). Soms hadden we iets betere, maar ga ff uit van het gemiddelde hoor.
Klik om te vergroten...
Ken jij persoonlijk mensen die de coke niet overleefd hebben? Zelf ben ik gestopt, vind het te gevaarlijk en eigenlijk ook te lekker...

Had nog een grammetje base liggen, 72% getest... Heeft een enkeltje wc gekregen :wave:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Probeerenleer zei:
Ik heb het al een 4 tal weken niet meer gedaan, gewoon om er nog 'ns goed van te genieten volgende keer. Het devies "één grote, één kleine" blijft onverkort gelden.
Klik om te vergroten...

Zo moet het dus zijn, en geen 6.
f
flappy007Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Pieter210 zei:
Heb deze week in één keer 400mg naar binnen gesnoven. Was volgens mij wat te veel... :flushed:
Klik om te vergroten...
is bij iedereen verschillend de een kan er beter tegen als de ander ik moest zelf bij 6/700mg ff gaan zitten
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
flappy007 zei:
is bij iedereen verschillend de een kan er beter tegen als de ander ik moest zelf bij 6/700mg ff gaan zitten
Klik om te vergroten...
Let even op de datum van de post aub, je quote nu een post van ruim 6 jaar oud...
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb een paar antwoorden. Ik zal het in simpel Nederlands proberen te vertellen voor de zekerheid, hah. (Met een paar vragen)(ik heb zelf coke nog nooit gebruikt trouwens)

- Drugs brengt altijd risico met zich mee en is nooit gezond voor je. Er is dus altijd kans op schade aan je lichaam. In het begin zijn er meer positieve effecten, maar bij dagelijks gebruik juist meer negatieve. Dagelijks coke is niet goed voor je, het is namelijk geen medicijn!
- Het beste is eigenlijk om zonder coke te gaan sporten. Dit is beter voor jou en je lichaam. Als er een drugstest wordt gedaan, dan kost dit je carriere als topsporter! Dat zijn wel serieuze nadelen waar je aan moet denken, je riskeert veel. Als je te vaak gebruikt, wordt je afhankelijk en kan je niet meer functioneren zonder coke. Dat moet je voorkomen.

Hoelang gebruik je?
Hoe vaak gebruik je? Dagelijks?
Hoeveel gebruik je dan, hoeveel gram?

Je lichamelijke klachten hebben naar mijn idee te maken met je gebruik van coke en je sport samen.
L
Lange rugbyerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hallo allemaal en beste mensen.
Ik heb een paar vragen aan jullie!
ik zou het erg fijn vinden als ik hier een realistisch antwoord op kan krijgen!
En let alsjeblieft niet op mijn spelling ik woon sins 3 jaar in Nederland en ik kom uit Suid-Afrika waar de taal die daar gesproken word erg veel op nederlands lijkt en ik nog erg veel moeite heb om goed Nederlands te schrijven

Ik gebruik nu coke en jaar of 2 coke het begon er mee om het voor mijn rugby wedstrijden te gebruiken (op advies van een team genoot )
wat veel gebeurd in Holland onder rugbyers Om alles en dus nog meer dan dat te geven wat fisiekheid betreft te geven dit omdat ik een zware blessure had en niet meer fit genoeg was alleen nu gebruik ik ook op feesten en af en toe thuis met vrienden. Nu weten jullie hoe ik hier aan ben begonnen niet uit depressie maar omdat de ervaring zo lekker is als je coke op hebt!

Nu is mijn vraag hoeveel coke kan je gebruiken tot het vir jou lijf gevaarlik word als jy een lyf van 2meter lang en 115 kilo en atletisch gebouwd hebt!

Nu vraag twee een nogal peroonlyke vraag ik het moeite met plassen of na druppel als ik hier mee klaar ben na het lange wachten totdat ik eindelijk kan plassen is dit normaal bij het gebruik van!


Groet een toch wel beetje bezorg iemand!
L
Lange rugbyerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nog één die ek ben vergeten te vragen ik krijg last van mij een zeurende pijn in mijn benen en last van een gevoelig (hopelijk schrijf ik dit goed) gebit! Bij het gebruik van 3 gram coke in een tijds bestek van 6 uur.

Groet de rugby player
L
Lange rugbyerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bas zei:
Ik heb een paar antwoorden. Ik zal het in simpel Nederlands proberen te vertellen voor de zekerheid, hah. (Met een paar vragen)(ik heb zelf coke nog nooit gebruikt trouwens)

- Drugs brengt altijd risico met zich mee en is nooit gezond voor je. Er is dus altijd kans op schade aan je lichaam. In het begin zijn er mee positieve effecten, maar bij dagelijks gebruik juist meer negatieve. Dagelijks coke is niet goed voor je, het is namelijk geen medicijn!
- Het beste is eigenlijk om zonder coke te gaan sporten. Dit is beter voor jou en je lichaam. Als er een drugstest gedaan wordt, dan kost dit je carriere als topsporter! Dat zijn wel serieuze nadelen waar je aan moet denken, je riskeert veel. Als je te vaak gebruikt, wordt je afhankelijk en kan je niet meer functioneren zonder coke. Dat moet je voorkomen.

Hoelang gebruik je?
Hoe vaak gebruik je? Dagelijks?
Hoeveel gebruik je dan, hoeveel gram?

Je lichamelijke klachten hebben naar mijn idee te maken met je gebruik van coke en je sport samen.
Klik om te vergroten...
Hartelijk dank voor je antwoord hoelang ik gebruik is 2 jaren waarvan mijn gebruik hoeveelheid het eerste jaar 1 een half gram in de 3 weken vir die wedstrijd.
Ek gebruik soms 3 gram in een tijdsbestek van 6 uur dat vind ik veel vir mij gebruik hoeveelheid nu is my gebruik minimaal in die week 1 a 2 gram gemiddeld in in de week soms wat meer soms wat minder! En ek snuif de coke niet roken of anders
L
Lange rugbyerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bas zei:
Ik heb een paar antwoorden. Ik zal het in simpel Nederlands proberen te vertellen voor de zekerheid, hah. (Met een paar vragen)(ik heb zelf coke nog nooit gebruikt trouwens)

- Drugs brengt altijd risico met zich mee en is nooit gezond voor je. Er is dus altijd kans op schade aan je lichaam. In het begin zijn er meer positieve effecten, maar bij dagelijks gebruik juist meer negatieve. Dagelijks coke is niet goed voor je, het is namelijk geen medicijn!
- Het beste is eigenlijk om zonder coke te gaan sporten. Dit is beter voor jou en je lichaam. Als er een drugstest wordt gedaan, dan kost dit je carriere als topsporter! Dat zijn wel serieuze nadelen waar je aan moet denken, je riskeert veel. Als je te vaak gebruikt, wordt je afhankelijk en kan je niet meer functioneren zonder coke. Dat moet je voorkomen.

Hoelang gebruik je?
Hoe vaak gebruik je? Dagelijks?
Hoeveel gebruik je dan, hoeveel gram?

Je lichamelijke klachten hebben naar mijn idee te maken met je gebruik van coke en je sport samen.
Klik om te vergroten...
Dan het ek nog 1 vraag ek weet dit zal verband hebben met my gebruik als ek last heb van my benen maar als ek niet veel gesport heb heb ik dat ook na gebruik van hoe kan dit en welke stof zit in die coke dat dit maak mij benen pijn.
En ja ek het 1 keer een test gehad vir die doping en die was positief gelukkig
L
Lange rugbyerLid
01-01-2024, 00:00
#18
En nog 1 sorry hier voor die vrage komen steeds bij mij kan coke ook samen met gewoon verkrygbaar pynstilers?
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lange rugbyer zei:
Hartelijk dank voor je antwoord hoelang ik gebruik is 2 jaren waarvan mijn gebruik hoeveelheid het eerste jaar 1 een half gram in de 3 weken vir die wedstrijd.
Ek gebruik soms 3 gram in een tijdsbestek van 6 uur dat vind ik veel vir mij gebruik hoeveelheid nu is my gebruik minimaal in die week 1 a 2 gram gemiddeld in in de week soms wat meer soms wat minder! En ek snuif de coke niet roken of anders
Klik om te vergroten...
Let op je gebruik, dit is gewoon echt te veel. Je moet wel gaan minderen of stoppen met coke, serieus. Zoek contact met de huisarts of andere personen die je kunnen helpen.

Lange rugbyer zei:
Dan het ek nog 1 vraag ek weet dit zal verband hebben met my gebruik als ek last heb van my benen maar als ek niet veel gesport heb heb ik dat ook na gebruik van hoe kan dit en welke stof zit in die coke dat dit maak mij benen pijn.
En ja ek het 1 keer een test gehad vir die doping en die was positief gelukkig
Klik om te vergroten...
Coke zorgt na gebruik voor spierpijn, hoofdpijn, slaapstoornis en andere problemen! De pijn in jouw benen komt inderdaad door de coke. Coke zorgt er ook voor dat je conditie minder wordt. Je zult dus slechter presteren zoals je nu dus hebt. Geen coke gebruiken = goed in sport. Wel coke gebruiken = slecht in sport.

Als je een keer betrapt wordt en de test is negatief, dan kan je geen topsporter meer worden.

Je hoeft geen sorry te zeggen, maakt niet uit. Dit forum is voor al je vragen omtrent drugs, het is niet erg dus. :)
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bas zei:
Als je een keer betrapt wordt en de test is negatief, dan kan je geen topsporter meer worden.
Klik om te vergroten...

Er zijn toch redelijk wat topsporters die zijn betrapt op coke gebruik en nog steeds topsporter zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."