Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel coke ineen keer snuiven is te veel?

Hoeveel coke ineen keer snuiven is te veel?

23 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Avīci zei:
Er zijn toch redelijk wat topsporters die zijn betrapt op coke gebruik en nog steeds topsporter zijn.
Klik om te vergroten...
Serieus? Zou het me zo kunnen voorstellen, ze doen er veel aan om het te dogen of om het gebruik te verbergen. Maar het kan niet altijd goed uitpakken, drugs & topsport zijn 2 dingen die niet echt lekker samen gaan gezien hetgeen wat je lichaam te verduren krijgt.

Gebruik liever geen coke tijdens je sportcarrière.

(Hopelijk ben ik niet overbezorgd en extra overdrevend aan het reageren trouwens) ;p
A
ArisenLid
01-01-2024, 00:00
#2
vorige week ben ik echt te hard gegaan , ik had 2 flessen wijn en had gesnoven smorgens om half 7 kreeg ik me toch een partij koppijn het kwam niet van de drank want zoveel had ik niet gedronken.
ik heb deze topic eerder gelezen deze week en ik schrok er wel van.

nu doe ik gewoon rustig snuiven halfje op een avond ik hoef die hooftpijn niet meer !!
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Arisen zei:
vorige week ben ik echt te hard gegaan , ik had 2 flessen wijn en had gesnoven smorgens om half 7 kreeg ik me toch een partij koppijn het kwam niet van de drank want zoveel had ik niet gedronken.
ik heb deze topic eerder gelezen deze week en ik schrok er wel van.

nu doe ik gewoon rustig snuiven halfje op een avond ik hoef die hooftpijn niet meer !!
Klik om te vergroten...


Idd pfff (te)alcohol is echt een killer voor je hoofd zwaar kut gevoel! daarom zit ik persoonlijk aan de GHB nergens last van maar G blijft je altijd relax voelen en lekker mellow na een dagje gebruik! Ga ik over op een paar biertjes/diazepam dan skip alle nadelig (Skipt-kater) gevolg van je gebruik omdat de comedown! Lekker rustig is en je kunt lekker slapen en uurtjes inhalen die je gemist hebt. Maar zoals ik al zei het is wel een gevaarlijk
(verslaafd combi) omdat je nooit op de blaren hoeft te zitten van je gebruik.
ik persoonlijk na gebruik...
(Na je laatst G en Sos lijn)(1a2 uur) overgaan op de diazepam en alcohol! Haalt ook het kut gevoel weg als de coke op is!!! Maar pas wel op met alcohol en benzo ! voor je het weet! Ligt er fles wodka en paar strips benzo naast je leeg op de bank!
Je hebt een compleet black-out!
Wat je precies allemaal gedaan hebt!
(Dit was overigealtijd met sterk drank )
3 x mee gemaakt in het leven na 7a8 jaar gebruik haha :) fijn weekend!
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het al een 6 tal weken niet meer gedaan, gewoon om er nog 'ns goed van te genieten volgende keer. Het devies "één grote, één kleine" blijft onverkort gelden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."