#1
Heb deze week in één keer 400mg naar binnen gesnoven. Was volgens mij wat te veel... ![:flushed:]()
Bedankt voor je antwoord!PepTalk zei:Als het 400mg cocaïne was, dan is dat inderdaad best veel.
De LD50 staat op 1,2mg/kg(oraal?).
Dus als je 100kg weegt zul je bij inname van 1,2gram coke 50% kans hebben om te sterven aan een OD. Als je het zou overleven betekend dit niet dat dit zonder verdere schade is uiteraard.
Er van uitgaand dat jouw coke 50% puur was (voor gemiddelde straatkwaliteit al erg hoog) dan is jouw dosis dus 200mg geweest.
Maar met teveel kun je natuurlijk ook bedoelen dat de negatieve effecten de positieve effecten overheersen. Dan heb je bij coke inderdaad niet veel nodig, agressie en paranoide nemen hard toe bij een hogere dosis of herhadelijk gebruik op 1 dag.
Oraal, IV, feit blijft, niet teveel snuiven, ken je grenzen, keep it safe!PepTalk zei:Mijn bron vermeld 12mg/kg bij een orale dosis.
Dit zou dus betekenen dat dit zelfs nog iets minder is dan die 12mg.
Hoe betrouwbaar deze bron (van't internet) is weet ik niet, grote kans dat je gelijk hebt.
Maar er zijn zat mensen ge'OD op minder dan 2 gram goeie coke...
De kans op combinatiegebruik bij deze groep is natuurlijk wel erg groot.
Paperplane. zei:Oraal, IV, feit blijft, niet teveel snuiven, ken je grenzen, keep it safe!PepTalk zei:Mijn bron vermeld 12mg/kg bij een orale dosis.
Dit zou dus betekenen dat dit zelfs nog iets minder is dan die 12mg.
Hoe betrouwbaar deze bron (van't internet) is weet ik niet, grote kans dat je gelijk hebt.
Maar er zijn zat mensen ge'OD op minder dan 2 gram goeie coke...
De kans op combinatiegebruik bij deze groep is natuurlijk wel erg groot.

Ken jij persoonlijk mensen die de coke niet overleefd hebben? Zelf ben ik gestopt, vind het te gevaarlijk en eigenlijk ook te lekker...Bennie_Kook zei:Voor nasale OD's heb ik nog steeds respect. Hoe de fok wil je dat voor elkaar krijgen. Dan moet je idd. wel een halve per neusgat in een keer weg trekken! Met de kwaliteiten van tegenwoordig kun je gerust 1 hele in een goeie 3/6 uur pakken. Meestal pak ik/wij 2 tot 3 per persoon in een uur of 8/10. En de tests logen er niet om, was best goeie (68-72%). Soms hadden we iets betere, maar ga ff uit van het gemiddelde hoor.

Probeerenleer zei:Ik heb het al een 4 tal weken niet meer gedaan, gewoon om er nog 'ns goed van te genieten volgende keer. Het devies "één grote, één kleine" blijft onverkort gelden.
is bij iedereen verschillend de een kan er beter tegen als de ander ik moest zelf bij 6/700mg ff gaan zittenHeb deze week in één keer 400mg naar binnen gesnoven. Was volgens mij wat te veel...![]()
Let even op de datum van de post aub, je quote nu een post van ruim 6 jaar oud...is bij iedereen verschillend de een kan er beter tegen als de ander ik moest zelf bij 6/700mg ff gaan zitten
Hartelijk dank voor je antwoord hoelang ik gebruik is 2 jaren waarvan mijn gebruik hoeveelheid het eerste jaar 1 een half gram in de 3 weken vir die wedstrijd.Ik heb een paar antwoorden. Ik zal het in simpel Nederlands proberen te vertellen voor de zekerheid, hah. (Met een paar vragen)(ik heb zelf coke nog nooit gebruikt trouwens)
- Drugs brengt altijd risico met zich mee en is nooit gezond voor je. Er is dus altijd kans op schade aan je lichaam. In het begin zijn er mee positieve effecten, maar bij dagelijks gebruik juist meer negatieve. Dagelijks coke is niet goed voor je, het is namelijk geen medicijn!
- Het beste is eigenlijk om zonder coke te gaan sporten. Dit is beter voor jou en je lichaam. Als er een drugstest gedaan wordt, dan kost dit je carriere als topsporter! Dat zijn wel serieuze nadelen waar je aan moet denken, je riskeert veel. Als je te vaak gebruikt, wordt je afhankelijk en kan je niet meer functioneren zonder coke. Dat moet je voorkomen.
Hoelang gebruik je?
Hoe vaak gebruik je? Dagelijks?
Hoeveel gebruik je dan, hoeveel gram?
Je lichamelijke klachten hebben naar mijn idee te maken met je gebruik van coke en je sport samen.
Dan het ek nog 1 vraag ek weet dit zal verband hebben met my gebruik als ek last heb van my benen maar als ek niet veel gesport heb heb ik dat ook na gebruik van hoe kan dit en welke stof zit in die coke dat dit maak mij benen pijn.Ik heb een paar antwoorden. Ik zal het in simpel Nederlands proberen te vertellen voor de zekerheid, hah. (Met een paar vragen)(ik heb zelf coke nog nooit gebruikt trouwens)
- Drugs brengt altijd risico met zich mee en is nooit gezond voor je. Er is dus altijd kans op schade aan je lichaam. In het begin zijn er meer positieve effecten, maar bij dagelijks gebruik juist meer negatieve. Dagelijks coke is niet goed voor je, het is namelijk geen medicijn!
- Het beste is eigenlijk om zonder coke te gaan sporten. Dit is beter voor jou en je lichaam. Als er een drugstest wordt gedaan, dan kost dit je carriere als topsporter! Dat zijn wel serieuze nadelen waar je aan moet denken, je riskeert veel. Als je te vaak gebruikt, wordt je afhankelijk en kan je niet meer functioneren zonder coke. Dat moet je voorkomen.
Hoelang gebruik je?
Hoe vaak gebruik je? Dagelijks?
Hoeveel gebruik je dan, hoeveel gram?
Je lichamelijke klachten hebben naar mijn idee te maken met je gebruik van coke en je sport samen.
Let op je gebruik, dit is gewoon echt te veel. Je moet wel gaan minderen of stoppen met coke, serieus. Zoek contact met de huisarts of andere personen die je kunnen helpen.Hartelijk dank voor je antwoord hoelang ik gebruik is 2 jaren waarvan mijn gebruik hoeveelheid het eerste jaar 1 een half gram in de 3 weken vir die wedstrijd.
Ek gebruik soms 3 gram in een tijdsbestek van 6 uur dat vind ik veel vir mij gebruik hoeveelheid nu is my gebruik minimaal in die week 1 a 2 gram gemiddeld in in de week soms wat meer soms wat minder! En ek snuif de coke niet roken of anders
Coke zorgt na gebruik voor spierpijn, hoofdpijn, slaapstoornis en andere problemen! De pijn in jouw benen komt inderdaad door de coke. Coke zorgt er ook voor dat je conditie minder wordt. Je zult dus slechter presteren zoals je nu dus hebt. Geen coke gebruiken = goed in sport. Wel coke gebruiken = slecht in sport.Dan het ek nog 1 vraag ek weet dit zal verband hebben met my gebruik als ek last heb van my benen maar als ek niet veel gesport heb heb ik dat ook na gebruik van hoe kan dit en welke stof zit in die coke dat dit maak mij benen pijn.
En ja ek het 1 keer een test gehad vir die doping en die was positief gelukkig
Als je een keer betrapt wordt en de test is negatief, dan kan je geen topsporter meer worden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."