#1
Ik heb in de 20 jaar van mijn coke gebruik het spul altijd 1 keer om de 2 a 3 maanden gebruikt om mijn problemen van me af te schuiven en ook de drang natuurlijk die erbij is gekomen waardoor dit al 20 jaar bezig is. maar nu is er door omstandigheden een ommekeer in mijn leven gekomen dat ik van binnen uit totaal bent verandert. ik noem t een spirituele belevenis dat mij een kracht in mijn lichaam heeft gebracht dat al mijn negatieve gevoelens van al die jaren heeft weggehaalt en mij nu alleen maar positieve gedachten geeft waardoor ik nu de laatste 2 maanden alles weer hebt opgepakt. mijn werk gaat hierdoor opeens heel goed, ik maak weer contacten, ik maak dingen af in huis die al jaren liggen.
in de periode van gebruik dat ik 2 a 3 maanden niks gebruikt bleef wel ieder dag het gedachte van coke in mijn hoofd die dan uiteindelijk na 2 a3 maanden mij overwon en ik t weer ging doen. dit ging zo jaar in jaar uit. maar sinds mijn spirituele belevenis van ruim 2 maanden terug is er geen seconde van een moment de gedachte van het coke terug gekomen. sterker nog.... ik voel innerlijk dat ik walg van dat spul. ik haat het echt heel diep nu. het doet me totaal niks. zelf nu ik nu hierover aan t schrijven bent. hier ben ik echt diep heel blij mee.
MAAR.... is er iemand die ook zoiets heeft meegemaakt, want ik wil dit gevoel in mij nooit maar dan ook nooit meer kwijt. Dit voelt zo goed. Maar ben alleen een beetje bang omdat mijn huisarts zei dat coca茂ne t meest moeilijkste drugs is om echt ervan af te komen. Ik wil hem dat bewijzen dat hij ongelijk heeft. veel sterkte iedereen, papi
in de periode van gebruik dat ik 2 a 3 maanden niks gebruikt bleef wel ieder dag het gedachte van coke in mijn hoofd die dan uiteindelijk na 2 a3 maanden mij overwon en ik t weer ging doen. dit ging zo jaar in jaar uit. maar sinds mijn spirituele belevenis van ruim 2 maanden terug is er geen seconde van een moment de gedachte van het coke terug gekomen. sterker nog.... ik voel innerlijk dat ik walg van dat spul. ik haat het echt heel diep nu. het doet me totaal niks. zelf nu ik nu hierover aan t schrijven bent. hier ben ik echt diep heel blij mee.
MAAR.... is er iemand die ook zoiets heeft meegemaakt, want ik wil dit gevoel in mij nooit maar dan ook nooit meer kwijt. Dit voelt zo goed. Maar ben alleen een beetje bang omdat mijn huisarts zei dat coca茂ne t meest moeilijkste drugs is om echt ervan af te komen. Ik wil hem dat bewijzen dat hij ongelijk heeft. veel sterkte iedereen, papi