Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel coke ?

Hoeveel coke ?

74 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#1
2 gram per dag!
Als je goede coke koopt en niet in een keer 10 gram betaal je al snel veel.
Prijzen zijn hier niet te noemen maar dat is een goede 2de hands auto per maand...
Thats insange...
Als je dat doet koop dat 10 of 20 gram voor dealers prijs...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Lol
'Hey, ik ben een cokejunk, cool he!'

:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#3
neen die merken niets, er zijn veel mensen die coke tijdens hun werk gebruiken. al die neveneffecten komen van versnijdingsmiddelen!
coke geeft geen kater en na paar uur moet je weer normaal zijn
speekseltesten of andere controles kunnen coke tot een week zichtbaar maken door metabolie in de lever omgezet wordt.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#4
Slechts drie gram per uur. Geshot in mijn oogbal.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Revolutionair zei:
2 gram per dag!
Als je goede coke koopt en niet in een keer 10 gram betaal je al snel veel.
Prijzen zijn hier niet te noemen maar dat is een goede 2de hands auto per maand...
Thats insange...
Als je dat doet koop dat 10 of 20 gram voor dealers prijs...
Klik om te vergroten...
2gram per dag coke? dat is om het uur een lijntje?? ik zou zeggen als je goeie coke hebt doe je mss 1gram op een ganse dag op of ben ik verkeerd?
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
Als het echt hele goeie is, dan zou je aan zo'n 50mg al genoeg moeten hebben voor n uur of anderhalf.

Of je moet er zo een zijn die graag zo strak als een paal staat van de coke maar geloof me, dat moet je niet willen. Less is more!
Klik om te vergroten...
Bedankt 8.6! Het effect merk je al binnen het kwartier zeker? Dus kan je dan al bijsnuiven moest het nog niet genoeg werken? En dan eenmaal het uitgewerkt is gewoon weer dezelfde dosis of toch lager?
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan iemand mij advies geven? Ik wil deze week cocaïne proberen, maar heb dit nog nooit gedaan. Ik wil weten hoeveel ik per keer mag snuiven. Het zou heel pure Colombiaanse cocaine zijn. Ik weet wel niet hoe puur precies.. En als het uitgewerkt is na een uur, mag ik dan dezelfde dosis bijsnuiven?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Als het echt hele goeie is, dan zou je aan zo'n 50mg al genoeg moeten hebben voor n uur of anderhalf.

Of je moet er zo een zijn die graag zo strak als een paal staat van de coke maar geloof me, dat moet je niet willen. Less is more!
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Karentje zei:
Kan iemand mij advies geven? Ik wil deze week cocaïne proberen, maar heb dit nog nooit gedaan. Ik wil weten hoeveel ik per keer mag snuiven. Het zou heel pure Colombiaanse cocaine zijn. Ik weet wel niet hoe puur precies.. En als het uitgewerkt is na een uur, mag ik dan dezelfde dosis bijsnuiven?
Klik om te vergroten...

pure cocaine bestaat niet tenzij je in het lab zit. met goeie cocaine ben ik met 2 superklein lijntjes zoet voor 2uur! vroeger deed ik om de 20-30minuten altijd een dikke lijn ( zo breed als bankkaart ) die tijden zyn ook veranderd. ik heb soms het gevoel dat de coke nu op 30-40minuten pas op zijn hoogtepunt komt en na 60-70min begint af te bouwen.
1-2 pintjes drinken dan lijntje en een goeie maffia film vind ik nog het fijnste!
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
misschien een stomme vraag, maar kan je eenmaal de coke na een 2 uur uitgewerkt is slapen? Ik ben aan het twijfelen of ik het in de week of in het weekend zou doen. Als ik het s' avonds gebruik en dan de volgende ochtend vroeg op het werk moet zijn. Zouden mijn collega's iets merken aan mij, nauwe pupillen ofzo??
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Karentje zei:
misschien een stomme vraag, maar kan je eenmaal de coke na een 2 uur uitgewerkt is slapen? Ik ben aan het twijfelen of ik het in de week of in het weekend zou doen. Als ik het s' avonds gebruik en dan de volgende ochtend vroeg op het werk moet zijn. Zouden mijn collega's iets merken aan mij, nauwe pupillen ofzo??
Klik om te vergroten...
Als je niet aan het verkeer deelneemt onderweg naar werk kan het wel al is het verstandiger te doen als je de dag er na vrij bent natuurlijk.
E
Evilcoffee69Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Karentje zei:
misschien een stomme vraag, maar kan je eenmaal de coke na een 2 uur uitgewerkt is slapen? Ik ben aan het twijfelen of ik het in de week of in het weekend zou doen. Als ik het s' avonds gebruik en dan de volgende ochtend vroeg op het werk moet zijn. Zouden mijn collega's iets merken aan mij, nauwe pupillen ofzo??
Klik om te vergroten...
Wat dat slapen betreft: Als ik er op een dag een grammetje heb door gejaagd, en het is straf spul, duurt het al eens tussen de vier en zes uur na de laatste lijn vooraleer ik kan slapen. Met dat slappe spul van m'n eerste prullevent van een dealer viel ik meteen in slaap, ha ha.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Evilcoffee69 zei:
Wat dat slapen betreft: Als ik er op een dag een grammetje heb door gejaagd, en het is straf spul, duurt het al eens tussen de vier en zes uur na de laatste lijn vooraleer ik kan slapen. Met dat slappe spul van m'n eerste prullevent van een dealer viel ik meteen in slaap, ha ha.
Klik om te vergroten...

a de uitwerking van coke kan je gemakkelijk slapen. hangt een beetje van alle factoren af ... jezelf,versnijdingsmiddelen,etcetc
kan je ganse nacht niet in slaap vallen = levamisole,caffeine,speed, stims cuts.
kan je simpel in slaap vallen = slaapmedicatie, benzos , ...
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Evilcoffee69 zei:
@silkroad

Kleine tip: Google je eigen gebruikersnaam eens … ? Hier op straat nog nooit zo'n goed spul tegengekomen als daar. En volle grammen. En goedkoper. Elke keer ...
Klik om te vergroten...

Bestaat dat nog steeds dan?
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#15
F.E.A.R. zei:
Bestaat dat nog steeds dan?
Klik om te vergroten...
idd post die link dan of post nix... je kan die links toch alleen met tor openen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."