Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie gaat er vanmiddag/vanavond/ditweekend cocaine gebruiken

Wie gaat er vanmiddag/vanavond/ditweekend cocaine gebruiken

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ganggang zei:
Dat is zeker niet slecht voor een straat dealer.
Klik om te vergroten...
Toch wil ik ooit eens 80% + proberen. Alleen gebruik ik zo goed als nooit coke en ook maar paar x ervaring mee.
Tis zoooooo duur! En als je de contacten niet hebt krijg je vaak bagger coke.
(Neeee admins, ik zit niet te vissen naar een dealer!)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Nou moet ik bekennen dat ik maar 1x zelf coke heb gekocht en dat was in Amsterdam bij zo een scooterdealertje. Zelf te weinig ervaring om te merken of coke goed is of niet dus gewoon maar blind gekocht. Bleek na testen toch 68% te zijn. Niet slecht lijkt mij.
Klik om te vergroten...
Heb je die aflevering van drugslab gezien waar ze van een paar van zulke kereltjes in Amsterdam "coke" kochten? Resultaten waren niet best. Bij twee was het zelfs 0% cocaïne.

Dan heb je het getroffen denk ik ja. :wink:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Toch wil ik ooit eens 80% + proberen. Alleen gebruik ik zo goed als nooit coke en ook maar paar x ervaring mee.
Tis zoooooo duur! En als je de contacten niet hebt krijg je vaak bagger coke.
(Neeee admins, ik zit niet te vissen naar een dealer!)
Klik om te vergroten...
Probeer darkweb eens.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Heb je die aflevering van drugslab gezien waar ze van een paar van zulke kereltjes in Amsterdam "coke" kochten? Resultaten waren niet best. Bij twee was het zelfs 0% cocaïne.

Dan heb je het getroffen denk ik ja. :wink:
Klik om te vergroten...

Nee niet gezien. Wat erg zeg! Hoe zo genaaid... 0% is wel erg.
Moet wel zeggen dat ik toen bij vrienden was die vaker bestelde via dat telefoonnummer. Dus misschien daarom. Als ik een nieuwe vreemde klant was geweest had ik misschien slechtere gekregen.
Ze verkochten het wel voor 70+% en dat klopt dus net niet. Ook kon je voor €10 meer 80+% kopen maar dat was volgens die vrienden niet juist. Hadden zij 1x gedaan en bleek ook rond de 70% te zitte .
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang zei:
Probeer darkweb eens.
Klik om te vergroten...
Kan maar ik ben niet handig en totaal onervaren met dat soort dingen en ook vind ik dat eng... Beetje pc-noob hahaha
Tis geen must hoor coke al jaren niet gebruikt, als t weer eens op mijn pad komt koop ik denk wel.
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Nee niet gezien.
Klik om te vergroten...


Wel de moeite waard hoor!
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#7
en geen 1 die puur caffeine had! meestal is het caffeine met lidocaine maar bon dit is de cokegame! eoals ik meerdere malen zeg ; coke van nu
is troep!
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#8
en binnenkort kersttijd wordt er dubbel zo hard coke onderschept dus er gaat weer klote drugs de ronde gaan
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Toch wil ik ooit eens 80% + proberen.
Klik om te vergroten...

Die 10% of 13% maakt zo een verschil!
Best wel vreemd eigelijk vanaf de 80% gaat elke procent (en bewerking) een rol spelen.
Maar pas maar op als je eenmaal de smaak te pakken hebt...
Heb je een dure hobby erbij.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#10
*.exe2.0 zei:
njam njam
Klik om te vergroten...

Of Jammi Jammi..
Do you know what I am talking about?
:dancers:
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekZ zei:
of 1 bepaald iemand die komt roepen dat alle coke slecht is?
Klik om te vergroten...

Hij is eral een beetje laat maar daar komt ie weer onze eigen Urbanus :)
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Revolutionair zei:
Of Jammi Jammi..
Do you know what I am talking about?
:dancers:
Klik om te vergroten...

Nee, maar klinkt als een stripclub met pingpongshow
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#13
*.exe2.0 zei:
Nee, maar klinkt als een stripclub met pingpongshow
Klik om te vergroten...

Heb het over taalgebruik dat behoorlijk overeen komt :tonguewink:

Maar no worry's laat maar zitten...
D
Don_JuanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb vandaag een anderhalf pakkie gekocht na bijna 4 week vakantie en geen drugs (alcohol ook heel weinig) 2-3 mooie lijntjes gelegd (ik gok een 0.075gr totaal) en daar geniet ik nu al ruim een uur van. Wel een andere batch dan de vorige. Verdovende effect is echt heel veel minder dan ik gewend ben. Redelijk reukloos en qua kleur heel iets licht gelig. Crystal vorming erg mooi....

ik neem straks nog een beetje en dan vroeg naar bed, heb me voorgenomen niet meer zo extreem veel te gebruiken op een avond, en ook geen alcohol meer erbij (ook niet 1 speciaal biertje)

Goed weekend iedereen!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
pep is voor de strakke, sos voor de zwakke
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#16
Ganggang zei:
Lekker bakpoeder snuiven. Bij mijn dealers in Amsterdam is het altijd goed kwaliteit.
Klik om te vergroten...
had ergens gelezen dat in ADAM 10.000 dealers zitten
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#17
WAZA zei:
had ergens gelezen dat in ADAM 10.000 dealers zitten
Klik om te vergroten...
10.000 cocaïne verslaafden die hun eigen gebruik proberen te bekostigen. Valt mij nog mee.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#18
Jmths zei:
10.000 cocaïne verslaafden die hun eigen gebruik proberen te bekostigen. Valt mij nog mee.
Klik om te vergroten...
Er zijn zon 20.000 - 30.000 verslaafden in NL die regelmatig COCAINE nodig hebben
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#19
Don_Juan zei:
Ik heb vandaag een anderhalf pakkie gekocht na bijna 4 week vakantie en geen drugs (alcohol ook heel weinig) 2-3 mooie lijntjes gelegd (ik gok een 0.075gr totaal) en daar geniet ik nu al ruim een uur van. Wel een andere batch dan de vorige. Verdovende effect is echt heel veel minder dan ik gewend ben. Redelijk reukloos en qua kleur heel iets licht gelig. Crystal vorming erg mooi....

ik neem straks nog een beetje en dan vroeg naar bed, heb me voorgenomen niet meer zo extreem veel te gebruiken op een avond, en ook geen alcohol meer erbij (ook niet 1 speciaal biertje)

Goed weekend iedereen!
Klik om te vergroten...
knap als je op tijd in bed ligt, Ik gin vaak door tot 1 uur in de middag middag ofso.
Ik mis de eerste keren coke.. ttoen ik gewoon een week door kon snuiven op 2 gram ofso en daarna 6 maanden niet zonder craving
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#20
WAZA zei:
Er zijn zon 20.000 - 30.000 verslaafden in NL
Klik om te vergroten...
Er zijn meer dan 1 miljoen unieke recepten voor zowel benzodiazepines als antidepressiva die worden voorgeschreven in Nederland volgens stichting farmaceutisch kengetal.

Stelt dus blijkbaar niets voor, het aantal cocaïne verslaafden in Nederland.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."