Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie gaat er vanmiddag/vanavond/ditweekend cocaine gebruiken

Wie gaat er vanmiddag/vanavond/ditweekend cocaine gebruiken

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Toch wil ik ooit eens 80% + proberen.
Klik om te vergroten...

Die 10% of 13% maakt zo een verschil!
Best wel vreemd eigelijk vanaf de 80% gaat elke procent (en bewerking) een rol spelen.
Maar pas maar op als je eenmaal de smaak te pakken hebt...
Heb je een dure hobby erbij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
*.exe2.0 zei:
njam njam
Klik om te vergroten...

Of Jammi Jammi..
Do you know what I am talking about?
:dancers:
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
PsyTekZ zei:
of 1 bepaald iemand die komt roepen dat alle coke slecht is?
Klik om te vergroten...

Hij is eral een beetje laat maar daar komt ie weer onze eigen Urbanus :)
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Revolutionair zei:
Of Jammi Jammi..
Do you know what I am talking about?
:dancers:
Klik om te vergroten...

Nee, maar klinkt als een stripclub met pingpongshow
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#5
*.exe2.0 zei:
Nee, maar klinkt als een stripclub met pingpongshow
Klik om te vergroten...

Heb het over taalgebruik dat behoorlijk overeen komt :tonguewink:

Maar no worry's laat maar zitten...
D
Don_JuanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb vandaag een anderhalf pakkie gekocht na bijna 4 week vakantie en geen drugs (alcohol ook heel weinig) 2-3 mooie lijntjes gelegd (ik gok een 0.075gr totaal) en daar geniet ik nu al ruim een uur van. Wel een andere batch dan de vorige. Verdovende effect is echt heel veel minder dan ik gewend ben. Redelijk reukloos en qua kleur heel iets licht gelig. Crystal vorming erg mooi....

ik neem straks nog een beetje en dan vroeg naar bed, heb me voorgenomen niet meer zo extreem veel te gebruiken op een avond, en ook geen alcohol meer erbij (ook niet 1 speciaal biertje)

Goed weekend iedereen!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
pep is voor de strakke, sos voor de zwakke
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#8
Ganggang zei:
Lekker bakpoeder snuiven. Bij mijn dealers in Amsterdam is het altijd goed kwaliteit.
Klik om te vergroten...
had ergens gelezen dat in ADAM 10.000 dealers zitten
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#9
WAZA zei:
had ergens gelezen dat in ADAM 10.000 dealers zitten
Klik om te vergroten...
10.000 cocaïne verslaafden die hun eigen gebruik proberen te bekostigen. Valt mij nog mee.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#10
Jmths zei:
10.000 cocaïne verslaafden die hun eigen gebruik proberen te bekostigen. Valt mij nog mee.
Klik om te vergroten...
Er zijn zon 20.000 - 30.000 verslaafden in NL die regelmatig COCAINE nodig hebben
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#11
Don_Juan zei:
Ik heb vandaag een anderhalf pakkie gekocht na bijna 4 week vakantie en geen drugs (alcohol ook heel weinig) 2-3 mooie lijntjes gelegd (ik gok een 0.075gr totaal) en daar geniet ik nu al ruim een uur van. Wel een andere batch dan de vorige. Verdovende effect is echt heel veel minder dan ik gewend ben. Redelijk reukloos en qua kleur heel iets licht gelig. Crystal vorming erg mooi....

ik neem straks nog een beetje en dan vroeg naar bed, heb me voorgenomen niet meer zo extreem veel te gebruiken op een avond, en ook geen alcohol meer erbij (ook niet 1 speciaal biertje)

Goed weekend iedereen!
Klik om te vergroten...
knap als je op tijd in bed ligt, Ik gin vaak door tot 1 uur in de middag middag ofso.
Ik mis de eerste keren coke.. ttoen ik gewoon een week door kon snuiven op 2 gram ofso en daarna 6 maanden niet zonder craving
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#12
WAZA zei:
Er zijn zon 20.000 - 30.000 verslaafden in NL
Klik om te vergroten...
Er zijn meer dan 1 miljoen unieke recepten voor zowel benzodiazepines als antidepressiva die worden voorgeschreven in Nederland volgens stichting farmaceutisch kengetal.

Stelt dus blijkbaar niets voor, het aantal cocaïne verslaafden in Nederland.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#13
Techneut zei:
Wel de moeite waard hoor!
Klik om te vergroten...
wat een mongols gaan ze op toeristenplekken zogenaamde cocaine kopen, waar enkel amerikanen etc lopen enso
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
WAZA zei:
wat een mongols gaan ze op toeristenplekken zogenaamde cocaine kopen, waar enkel amerikanen etc lopen enso
Klik om te vergroten...
Jup zo gaat het tegenwoordig helaas. Of dealers die het niet aan de straatstenen kwijt kunnen door wellicht tegenvallende kwaliteit.

Ik koop zelf nooit coke meer , soms krijg ik wat en laat dat testen.

Dit weekend zal er geen coke gebruik voor mij zijn , thans als er iemand een nieuwe lading heeft en kwaliteit wil weten morgen zou het kunnen dat ik even 'bezwijk' aan zelfdiscipline maar dat lijkt me sterk.

Er is zoveel zooi en de goede is vaak gewenst dat in hoge(re) hoeveelheden te halen. Maar dat laat ik aan anderen over heb zelf genoeg gebruikt ervan vroeger. Blij dat ik nu stabiel ben en makkelijk nee kan zeggen of het weggooi indien troep.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#15
25tolife zei:
Jup zo gaat het tegenwoordig helaas. Of dealers die het niet aan de straatstenen kwijt kunnen door wellicht tegenvallende kwaliteit.

Ik koop zelf nooit coke meer , soms krijg ik wat en laat dat testen.

Dit weekend zal er geen coke gebruik voor mij zijn , thans als er iemand een nieuwe lading heeft en kwaliteit wil weten morgen zou het kunnen dat ik even 'bezwijk' aan zelfdiscipline maar dat lijkt me sterk.

Er is zoveel zooi en de goede is vaak gewenst dat in hoge(re) hoeveelheden te halen. Maar dat laat ik aan anderen over heb zelf genoeg gebruikt ervan vroeger. Blij dat ik nu stabiel ben en makkelijk nee kan zeggen of het weggooi indien troep.
Klik om te vergroten...
Denk dat je het beste op o.a darkweb kan kijken als je graag kwaliteit wilt. Niet dat dat gegarandeerd topspul is.. Maar minder versneden dan langs de Amsterdamse grachten.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."