#1
Mijn vader dacht dat het een goed idee was om zijn lul in mijn ma te steken.
Dat is een teken dat drugs je uitlaatklep & vluchtroute is en je dit dus niet durft te missen in het geval dat. Vervang het simpel weg door iets anders, waardoor drugs niet meer nodig zijn als vluchtmanier. Voordat je drugs gebruikte, had je drugs ook simpelweg niet nodig & had je er geen behoefte aan. Net zo simpel je er aan kan komen, zou je er ook vanaf kan komen, tenzij je het je zelf graag moeilijk wilt maken, haha.
Vervang drugs door een ander activiteit! Ga chillen met mensen, snuif de natuur op lol, doe andere gekke activiteiten waar jij gelukkig bij wordt. Heb je geen drugs bij nodig.
Wat jij wilt man, je leeft je leven zoals je die zelf wilt leven. Volgens mij wil je zelf het gevecht gewoon verliezen omdat je bang bent (en niet durft) om het gevecht aan te gaan gezien dit een moeilijke weg is. Jij kiest liever voor de makkelijke weg, ongeacht wat voor weg. Dat kan ik hieruit opmaken. Je zit zeker op de snel(le)weg lolMijn interesse in drugs is te groot ik heb dit gevecht alang verloren het enige wat ik kan doen is controle uitoefenen op mijn gebruik wat tot nu toe degelijk verloopt
en dan wat??? je nummers zijn weg en uiteindelijk vind je wel weer ergens een nummertje. lolJa hahaha i know.
Blokkeren en nummers verwijderen.
Ik houd ervan om opzoek te gaan naar amanita muscaria/pantherina +psilocybe semilanceata.
En uiteraard atropa belladonna datura stramonium en hyoscyamus niger.
Tuintjes aflopen opzoek naar papaver somniferum en de psychoactieve ipomea's.
Tuincentra in de hoop een echinopsis pachanoi, echinopsis peruviana of een
Brugmansia.
Lol
Is dit Nederlands? En zo ja wat betekent het lol
Degene die coke gebruiken zonder alcohol, wat doen jullie dan tijdens het gebruik?
Ik zelf kan me dat echt niet voorstellen als ik coke neem heb ik abnormaal veel zin om bier te drinken en te roken haha.
Planten.Is dit Nederlands? En zo ja wat betekent het lol
Degene die coke gebruiken zonder alcohol, wat doen jullie dan tijdens het gebruik?
Ik zelf kan me dat echt niet voorstellen als ik coke neem heb ik abnormaal veel zin om bier te drinken en te roken haha.
Uh, genieten van de coke? Ik rook niet en drink ook bijna nooit. En toch gebruik ik coke. 🤪
Ja oke dat kan ook natuurlijk, heb zelf dan echt de drang om dat te doen. Coke op zichzelf voel ik niet heel anders van maar kan mij of aan de coke liggen. Maar dan chill je gewoon ofzo?
Even een random vraagje, als ik coke in me biertje gooi en ik drink het ga ik het dan ook gewoon voelen 😂
Even een random vraagje, als ik coke in me biertje gooi en ik drink het ga ik het dan ook gewoon voelen 😂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."