Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoorgehaald

Doorgehaald

44 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Benzoboss zei:
Ik wil ook stoppen maar het idee van geen Drugs meer hebben is beangstigend lol.
Klik om te vergroten...
Dat is een teken dat drugs je uitlaatklep & vluchtroute is en je dit dus niet durft te missen in het geval dat. Vervang het simpel weg door iets anders, waardoor drugs niet meer nodig zijn als vluchtmanier. Voordat je drugs gebruikte, had je drugs ook simpelweg niet nodig & had je er geen behoefte aan. Net zo simpel je er aan kan komen, zou je er ook vanaf kan komen, tenzij je het je zelf graag moeilijk wilt maken, haha.

Vervang drugs door een ander activiteit! Ga chillen met mensen, snuif de natuur op lol, doe andere gekke activiteiten waar jij gelukkig bij wordt. Heb je geen drugs bij nodig.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Benzoboss zei:
Als ik geen drugs zou doen dan zou ik 24/7 op mijn kamer zitten te gamen omdat ik geen reden heb de deur uit te komen.

Nty
Klik om te vergroten...
Wat voor reden heeft jouw leven dan?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bas zei:
Dat is een teken dat drugs je uitlaatklep & vluchtroute is en je dit dus niet durft te missen in het geval dat. Vervang het simpel weg door iets anders, waardoor drugs niet meer nodig zijn als vluchtmanier. Voordat je drugs gebruikte, had je drugs ook simpelweg niet nodig & had je er geen behoefte aan. Net zo simpel je er aan kan komen, zou je er ook vanaf kan komen, tenzij je het je zelf graag moeilijk wilt maken, haha.

Vervang drugs door een ander activiteit! Ga chillen met mensen, snuif de natuur op lol, doe andere gekke activiteiten waar jij gelukkig bij wordt. Heb je geen drugs bij nodig.
Klik om te vergroten...

Als ik geen drugs zou doen dan zou ik 24/7 op mijn kamer zitten te gamen omdat ik geen reden heb de deur uit te komen.

Nty
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoals je status al zegt: ''Life sucks and then you die.''

okee, ik hoor dit zelf in Hardcore ** vaak voorbij komen en kan het wel begrijpen lol, dit is nog al netjes uitgedrukt. Maar als het leven kloten is, maak het dan leuker. Niet d.m.v. drugs lol. (:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik houd ervan om opzoek te gaan naar amanita muscaria/pantherina +psilocybe semilanceata.
En uiteraard atropa belladonna datura stramonium en hyoscyamus niger.
Tuintjes aflopen opzoek naar papaver somniferum en de psychoactieve ipomea's.

Tuincentra in de hoop een echinopsis pachanoi, echinopsis peruviana of een
Brugmansia.

Lol
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Speed kan je wel oraal nemen, alleen zou het wel in een capsule of vloeitje doen.

Volgens mij wordt coke vrij slecht opgenomen oraal.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#7
lol
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn interesse in drugs is te groot ik heb dit gevecht alang verloren het enige wat ik kan doen is controle uitoefenen op mijn gebruik wat tot nu toe degelijk verloopt
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Benzoboss zei:
Mijn interesse in drugs is te groot ik heb dit gevecht alang verloren het enige wat ik kan doen is controle uitoefenen op mijn gebruik wat tot nu toe degelijk verloopt
Klik om te vergroten...
Wat jij wilt man, je leeft je leven zoals je die zelf wilt leven. Volgens mij wil je zelf het gevecht gewoon verliezen omdat je bang bent (en niet durft) om het gevecht aan te gaan gezien dit een moeilijke weg is. Jij kiest liever voor de makkelijke weg, ongeacht wat voor weg. Dat kan ik hieruit opmaken. Je zit zeker op de snel(le)weg lol
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Amen
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#11
LunaMila zei:
Ja hahaha i know.
Blokkeren en nummers verwijderen.
Klik om te vergroten...
en dan wat??? je nummers zijn weg en uiteindelijk vind je wel weer ergens een nummertje. lol

Dat gebruiken en niet willen stoppen is altijd zo.... toch een kwestie van sterker worden..

en Alcohol en coke daar ga je nou echt helemaal naar de klote van
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#12
benzzzy zei:
Ik houd ervan om opzoek te gaan naar amanita muscaria/pantherina +psilocybe semilanceata.
En uiteraard atropa belladonna datura stramonium en hyoscyamus niger.
Tuintjes aflopen opzoek naar papaver somniferum en de psychoactieve ipomea's.

Tuincentra in de hoop een echinopsis pachanoi, echinopsis peruviana of een
Brugmansia.

Lol
Klik om te vergroten...

Is dit Nederlands? En zo ja wat betekent het lol
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
bensosa zei:
Is dit Nederlands? En zo ja wat betekent het lol
Klik om te vergroten...

Hokus pokus 😂
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
bensosa zei:
Degene die coke gebruiken zonder alcohol, wat doen jullie dan tijdens het gebruik?

Ik zelf kan me dat echt niet voorstellen als ik coke neem heb ik abnormaal veel zin om bier te drinken en te roken haha.
Klik om te vergroten...

Uh, genieten van de coke? Ik rook niet en drink ook bijna nooit. En toch gebruik ik coke. 🤪
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
bensosa zei:
Is dit Nederlands? En zo ja wat betekent het lol
Klik om te vergroten...
Planten.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#16
bensosa zei:
Degene die coke gebruiken zonder alcohol, wat doen jullie dan tijdens het gebruik?

Ik zelf kan me dat echt niet voorstellen als ik coke neem heb ik abnormaal veel zin om bier te drinken en te roken haha.
Klik om te vergroten...

Echt he ik rook dan zo een pak sigaretten weg, en een fles drank erbij hoppaaa 😂. Mijn ex rookte ook niet en dronk minimaal maar die ging gwn liggen slapen of spacen in z'n eigen gedachtes, kan me dat ook echt niet indenken, wil alleen maar rokeeeee🤪
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Perzikje zei:
Uh, genieten van de coke? Ik rook niet en drink ook bijna nooit. En toch gebruik ik coke. 🤪
Klik om te vergroten...

Ja oke dat kan ook natuurlijk, heb zelf dan echt de drang om dat te doen. Coke op zichzelf voel ik niet heel anders van maar kan mij of aan de coke liggen. Maar dan chill je gewoon ofzo?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
bensosa zei:
Ja oke dat kan ook natuurlijk, heb zelf dan echt de drang om dat te doen. Coke op zichzelf voel ik niet heel anders van maar kan mij of aan de coke liggen. Maar dan chill je gewoon ofzo?
Klik om te vergroten...

Het heeft voor iedereen een andere werking. Ik word er praterig en energiek van. Kan dit prima thuis op de bank doen, lekker muziekje erbij, vrienden. Sommige worden juist weer super rustig erdoor.
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Even een random vraagje, als ik coke in me biertje gooi en ik drink het ga ik het dan ook gewoon voelen 😂
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
bensosa zei:
Even een random vraagje, als ik coke in me biertje gooi en ik drink het ga ik het dan ook gewoon voelen 😂
Klik om te vergroten...

Heb dit ooit met pep gedaan. Geen aanrader. Verneukt je hele gebit ermee

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."