#1
Dat is een teken dat drugs je uitlaatklep & vluchtroute is en je dit dus niet durft te missen in het geval dat. Vervang het simpel weg door iets anders, waardoor drugs niet meer nodig zijn als vluchtmanier. Voordat je drugs gebruikte, had je drugs ook simpelweg niet nodig & had je er geen behoefte aan. Net zo simpel je er aan kan komen, zou je er ook vanaf kan komen, tenzij je het je zelf graag moeilijk wilt maken, haha.Ik wil ook stoppen maar het idee van geen Drugs meer hebben is beangstigend lol.
Vervang drugs door een ander activiteit! Ga chillen met mensen, snuif de natuur op lol, doe andere gekke activiteiten waar jij gelukkig bij wordt. Heb je geen drugs bij nodig.