#1
Voordelen 0. Nadelen heel veel.
De enige coke die ik nog koop zit in den blikje 😁
'k ookNah...De enige coke die ik nog koop zit in den blikje 😁
Ik zit de laatste tijd nogal hevig aan de cacao.We stoppen met z'n allen en gaan een chillere drug gebruiken!!
Vanaf nu!
Dit is vrij gevaarlijk. De LD-50 van cocaïne ligt op 91,5mg/kg lichaamsgewicht. Dus als je 80kg weegt (80*91,5=7320mg=7,320gr) kom je wel aardig in de gevarenzone met 8 gram.kan ik zo flink zuivere coke 8gram weg snuiven en maandag gewoon normaal functioneren op het werk.
Coke cravings vallen mee?Coke is lekker bij het zuipen. Coke geeft mij de volgende dag minder kater dan dat jk alleen zuip. Ik kan altijd gewoon slapen. Je krijgt er niet zo gauw een prut kop op .cravings vallen echt wel mee. Op=op wat hier meestsl niet het geval is maar soms moet je er gwn een einde aan breiden wil je nog slapen.
Zo te zien heb jij nog niet geleerd hoe je coke het beste kent gebruiken. Kwa ellende tegenover pep dat ik 1 week plat lig na 0,5 kan ik zo flink zuivere coke 8gram weg snuiven en maandag gewoon normaal functioneren op het werk. Dit is iets wat ik met geen andere drug heb.
Oftewel voor mij meer voordelen dan na delen. Tocj vind ik coke oo zichzelf net als keta ook gewoon boring. Maar in combi met wat borrels vind ik het wel lekker spul.
En jij snuift zo 8 gram weg aan een drugs die je eigenlijk niet zo boeiend vindt? Moeilijk te geloven dat iemand daar zoveel voor zou betalen. Heb je het getest?Coke is lekker bij het zuipen. Coke geeft mij de volgende dag minder kater dan dat jk alleen zuip. Ik kan altijd gewoon slapen. Je krijgt er niet zo gauw een prut kop op .cravings vallen echt wel mee. Op=op wat hier meestsl niet het geval is maar soms moet je er gwn een einde aan breiden wil je nog slapen.
Zo te zien heb jij nog niet geleerd hoe je coke het beste kent gebruiken. Kwa ellende tegenover pep dat ik 1 week plat lig na 0,5 kan ik zo flink zuivere coke 8gram weg snuiven en maandag gewoon normaal functioneren op het werk. Dit is iets wat ik met geen andere drug heb.
Oftewel voor mij meer voordelen dan na delen. Tocj vind ik coke oo zichzelf net als keta ook gewoon boring. Maar in combi met wat borrels vind ik het wel lekker spul.
Ik weeg wel 10 Killotjes meer. Maar dit was een overbodige hoeveelheid en zou dit niet snel meer doen.Dit is vrij gevaarlijk. De LD-50 van cocaïne ligt op 91,5mg/kg lichaamsgewicht. Dus als je 80kg weegt (80*91,5=7320mg=7,320gr) kom je wel aardig in de gevarenzone met 8 gram.
Ho ho ho. Ik vind coke op zichzelf niet boeiend. Maar met flink wat alcohol achter mijn kieze vind ik het heerlijk spul.En jij snuift zo 8 gram weg aan een drugs die je eigenlijk niet zo boeiend vindt? Moeilijk te geloven dat iemand daar zoveel voor zou betalen. Heb je het getest?
De coke ligt op 80% redelijk zuiver vind ik zelf iets wat je op straat niet zomaar vind.Ik weet, er mag niet gespeculeerd worden over de kwaliteit, dus geef ik maar mijn bescheiden mening....Zoals ik het lees heb jij geen problemen @Blauweaap om 8gr
"zuivere" coke in 1 beurt onafgebroken te gebruiken?
Dan is uw coke niet zuiver, no way 😄
Eerst zien, dan geloven zei de blinde ooit..😶
Grootspraak.Dagelijks meer dan 8gram zuivere coke?
Gekker moet het niet worden 🤭
Alternatieven?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."