Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In Zuid-Holland is er nog wel schone H zonder fentanyl en al die andere troep. Geen fentanyl voorbij zien komen."
"Magicalwoman zei: Jaa ik voel je. Vooral als je niet weet met wat het is gemixt haha. Echt puur puur is te heftig voor mij. Ik mix mijn pure altijd met een beetje vitamine b poeder. Iets zachter voor je neus en minder spacen haha. Klik om te vergroten... Op welke verhouding doe je dit dan weeg je dit toevallig na? Heb het zelfde probleem heb echt puur puur maar vindt het iets te sterk"
"Magicalwoman zei: Jaa zeker, maar ik vind het juist chill dat het effect wat opbouwt. Ik doe graag wat langer met de sos, is wat beter voor de portemonnee 🙈 Haha, nee dat gebeurt niet hoor. Dat word zorgvuldig gemixt ☺️ Klik om te vergroten... Hoor ook voor het eerst vitamine D, ik wou het met inositol of iets in die richting proberen, en hoe doe je dit dan het best/makkelijkst los van de verhouding? Zou je me een pb kunnen doen?"