#1
I call ...
... thisheftig versneden
... thisheftig versneden
Kans is zeer aanwezig inderdaad. Alhoewel ik zelf ook meer merk van 3/4mmc. Coke heeft wel zijn eigen lekkere gevoel op zich.I call ...
... this
Coke vind ik qua werking haast niks op 3mmc lijken. Je kunt ze niet vergelijken denk ik.Ik heb via twee scooterboys nu coke geprobeerd en ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Ik merk geen rush, wel wat meer energie, maar bij lange na niet wat ik met bijv 3mmc ervaar. (200mg).
ik neem ca 0,1gr per keer. Maar nou ja, stuiteren doe ik er niet van. Ik vermoed dat het heftig versneden is, maar getest heb ik het niet.
Is dit een ervaring die herkend wordt? Is mijn lijf gewoon teveel gewend aan 3mmc om nog effect van coke te voelen? Mijn partner lijkt vergelijkbare ervaringen te hebben. Ons 3mmc gebruik is ca 2x in de week 200-300mg oraal.
Dat gaat gerust al richting de €70-80halve barkie neerlappen
Nou ik sluit mij aanUnpopulair opinion...
Ja hoor 15-20% zuiverheid? Volgens Trimbos:Unpopulair opinion...
SpoilerIk vind coke de meest overrated en overpriced drug die er is.
Vanaf het 2e puntje wordt ik enorm rustig en verander ik in een introvert terwijl iedereen om mij heen juist actiever en spraakzamer wordt. In plaats van euforie voel ik alleen maar onrust in me hoofd en een zeer ongemakkelijk gevoel, alsof ik even niet weet wat ik met mijzelf aan moet. Ik heb kleine, medium en grote puntjes geprobeerd, in welke setting met welke mindset dan ook, altijd de same.
Hou er rekening mee dat de coke die je hier in NL koopt al tig keer is versneden. Ik heb geen idee wat de statistieken zijn qua puurheid maar ik gok niet meer dan 15/20%? Ik heb tijdens mijn vakantie in centraal Amerika via een bekende die daar woont coke van zeer goede kwaliteit mogen proberen. Ik ervaarde het als een iets cleanere high, minder mentale chaos. Koste me ongeveer evenveel als wat je hier in NL betaald voor een gram pep. Dan is het het nog wel eens waard op zijn tijd maar een halve barkie neerlappen voor kabouterpost hier in NL??? Ik zal nooit begrijpen hoe mensen dat rechtvaardigen voor zichzelf.
De testen die ik van diverse (tientallen) dealerts deed kwamen eigenlijk nooit boven de 50%.Ja hoor 15-20% zuiverheid? Volgens Trimbos:
"Het gemiddelde percentage cocaïne in cocaïnepoeders blijft na een opvallende toename redelijk stabiel. In 2020 bevatte een poeder gemiddeld 68,9% cocaïne base.."
Sos is bijna altijd wel versneden hier in Nederland. Jammer genoegIk heb via twee scooterboys nu coke geprobeerd en ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Ik merk geen rush, wel wat meer energie, maar bij lange na niet wat ik met bijv 3mmc ervaar. (200mg).
ik neem ca 0,1gr per keer. Maar nou ja, stuiteren doe ik er niet van. Ik vermoed dat het heftig versneden is, maar getest heb ik het niet.
Is dit een ervaring die herkend wordt? Is mijn lijf gewoon teveel gewend aan 3mmc om nog effect van coke te voelen? Mijn partner lijkt vergelijkbare ervaringen te hebben. Ons 3mmc gebruik is ca 2x in de week 200-300mg oraal.
Tenzij je juiste connecties hebtSos is bijna altijd wel versneden hier in Nederland. Jammer genoeg
Wie gaat er nou ook op straat coke halen 🤦🏻♂️ Dan kan je verwachten dat je bagger zooi gaat krijgenZie mijn eerdere post inderdaad.
De abominabele straatkwaliteit en het feit dat vrijwel elke straatdealer de boel recht in je gezicht fopt heeft mij alleen maar geholpen van de 🆘 af te komen.
Klopt. Alleen niet iedereen heeft dezelfde vrienden als jij.Wie gaat er nou ook op straat coke halen 🤦🏻♂️ Dan kan je verwachten dat je bagger zooi gaat krijgen
Ja idd. Wie woont er nou in een sloppenwijk ipv een villawijk? Dan weet je dat je in een gevaarlijke buurt woont.Wie gaat er nou ook op straat coke halen 🤦🏻♂️ Dan kan je verwachten dat je bagger zooi gaat krijgen
Anderen die coke ook in kristalvorm kunnen krijgen? Zie het bij iedereen in poeders mijn dealer geeft ze in kristallen. Je moet deze nog wel uitkoken wil je het roken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."