Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke valt tegen

Coke valt tegen

69 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
I call ...
LadyLike zei:
heftig versneden
Klik om te vergroten...
... this
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Geneesmiddel zei:
I call ...

... this
Klik om te vergroten...
Kans is zeer aanwezig inderdaad. Alhoewel ik zelf ook meer merk van 3/4mmc. Coke heeft wel zijn eigen lekkere gevoel op zich.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
LadyLike zei:
Ik heb via twee scooterboys nu coke geprobeerd en ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Ik merk geen rush, wel wat meer energie, maar bij lange na niet wat ik met bijv 3mmc ervaar. (200mg).

ik neem ca 0,1gr per keer. Maar nou ja, stuiteren doe ik er niet van. Ik vermoed dat het heftig versneden is, maar getest heb ik het niet.

Is dit een ervaring die herkend wordt? Is mijn lijf gewoon teveel gewend aan 3mmc om nog effect van coke te voelen? Mijn partner lijkt vergelijkbare ervaringen te hebben. Ons 3mmc gebruik is ca 2x in de week 200-300mg oraal.
Klik om te vergroten...
Coke vind ik qua werking haast niks op 3mmc lijken. Je kunt ze niet vergelijken denk ik.

Nou ben ik geen ervaren coke gebruiker, keer of 5 pas en maar 1x zelf gekocht lang geleden. Maar als je goede hebt moet je 100mg wel merken. Als je tenminste geen tolerantie voor uppers hebt.

Sinds ik bij tijd en wijlen periodes braaf mijn Methylfenidaat slik, merk ik van alle uppers minder. Ik moet dat echt wel 5 dagen tot een week geen Methyl oid slikken wil ik het volle effect van een stim voelen. Zeker bij speed.
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Unpopulair opinion...
Spoiler
Ik vind coke de meest overrated en overpriced drug die er is.

Vanaf het 2e puntje wordt ik enorm rustig en verander ik in een introvert terwijl iedereen om mij heen juist actiever en spraakzamer wordt. In plaats van euforie voel ik alleen maar onrust in me hoofd en een zeer ongemakkelijk gevoel, alsof ik even niet weet wat ik met mijzelf aan moet. Ik heb kleine, medium en grote puntjes geprobeerd, in welke setting met welke mindset dan ook, altijd de same.

Hou er rekening mee dat de coke die je hier in NL koopt al tig keer is versneden. Ik heb geen idee wat de statistieken zijn qua puurheid maar ik gok niet meer dan 15/20%? Ik heb tijdens mijn vakantie in centraal Amerika via een bekende die daar woont coke van zeer goede kwaliteit mogen proberen. Ik ervaarde het als een iets cleanere high, minder mentale chaos. Koste me ongeveer evenveel als wat je hier in NL betaald voor een gram pep. Dan is het het nog wel eens waard op zijn tijd maar een halve barkie neerlappen voor kabouterpost hier in NL??? Ik zal nooit begrijpen hoe mensen dat rechtvaardigen voor zichzelf.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chr0nic zei:
halve barkie neerlappen
Klik om te vergroten...
Dat gaat gerust al richting de €70-80

Chr0nic zei:
Unpopulair opinion...
Klik om te vergroten...
Nou ik sluit mij aan
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Helaas heb je rommel gekocht.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chr0nic zei:
Unpopulair opinion...
Spoiler
Ik vind coke de meest overrated en overpriced drug die er is.

Vanaf het 2e puntje wordt ik enorm rustig en verander ik in een introvert terwijl iedereen om mij heen juist actiever en spraakzamer wordt. In plaats van euforie voel ik alleen maar onrust in me hoofd en een zeer ongemakkelijk gevoel, alsof ik even niet weet wat ik met mijzelf aan moet. Ik heb kleine, medium en grote puntjes geprobeerd, in welke setting met welke mindset dan ook, altijd de same.

Hou er rekening mee dat de coke die je hier in NL koopt al tig keer is versneden. Ik heb geen idee wat de statistieken zijn qua puurheid maar ik gok niet meer dan 15/20%? Ik heb tijdens mijn vakantie in centraal Amerika via een bekende die daar woont coke van zeer goede kwaliteit mogen proberen. Ik ervaarde het als een iets cleanere high, minder mentale chaos. Koste me ongeveer evenveel als wat je hier in NL betaald voor een gram pep. Dan is het het nog wel eens waard op zijn tijd maar een halve barkie neerlappen voor kabouterpost hier in NL??? Ik zal nooit begrijpen hoe mensen dat rechtvaardigen voor zichzelf.
Klik om te vergroten...
Ja hoor 15-20% zuiverheid? Volgens Trimbos:
"Het gemiddelde percentage cocaïne in cocaïnepoeders blijft na een opvallende toename redelijk stabiel. In 2020 bevatte een poeder gemiddeld 68,9% cocaïne base.."
N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#8
De abominabele kwaliteit heeft mij doen besluiten de coke vaarwel te zeggen en te switchen naar mmc3.
Zie ook mijn post of afkicken van coke dmv mmc3
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Anderen die coke ook in kristalvorm kunnen krijgen? Zie het bij iedereen in poeders mijn dealer geeft ze in kristallen. Je moet deze nog wel uitkoken wil je het roken.
N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#10
SneeuwStorm zei:
Ja hoor 15-20% zuiverheid? Volgens Trimbos:
"Het gemiddelde percentage cocaïne in cocaïnepoeders blijft na een opvallende toename redelijk stabiel. In 2020 bevatte een poeder gemiddeld 68,9% cocaïne base.."
Klik om te vergroten...
De testen die ik van diverse (tientallen) dealerts deed kwamen eigenlijk nooit boven de 50%.
Hoe het trimbos aan andere cijfers komt is een raadsel.
K
KatowiceLid
01-01-2024, 00:00
#11
LadyLike zei:
Ik heb via twee scooterboys nu coke geprobeerd en ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Ik merk geen rush, wel wat meer energie, maar bij lange na niet wat ik met bijv 3mmc ervaar. (200mg).

ik neem ca 0,1gr per keer. Maar nou ja, stuiteren doe ik er niet van. Ik vermoed dat het heftig versneden is, maar getest heb ik het niet.

Is dit een ervaring die herkend wordt? Is mijn lijf gewoon teveel gewend aan 3mmc om nog effect van coke te voelen? Mijn partner lijkt vergelijkbare ervaringen te hebben. Ons 3mmc gebruik is ca 2x in de week 200-300mg oraal.
Klik om te vergroten...
Sos is bijna altijd wel versneden hier in Nederland. Jammer genoeg
D
Dior-laLid
01-01-2024, 00:00
#12
Katowice zei:
Sos is bijna altijd wel versneden hier in Nederland. Jammer genoeg
Klik om te vergroten...
Tenzij je juiste connecties hebt :wink:
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#13
Versneden of geperst, en coke halen op de straat is zoiezo al niet een al te best idee🤣
N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zie mijn eerdere post inderdaad.
De abominabele straatkwaliteit en het feit dat vrijwel elke straatdealer de boel recht in je gezicht fopt heeft mij alleen maar geholpen van de 🆘 af te komen.
D
Dior-laLid
01-01-2024, 00:00
#15
Numiah zei:
Zie mijn eerdere post inderdaad.
De abominabele straatkwaliteit en het feit dat vrijwel elke straatdealer de boel recht in je gezicht fopt heeft mij alleen maar geholpen van de 🆘 af te komen.
Klik om te vergroten...
Wie gaat er nou ook op straat coke halen 🤦🏻‍♂️ Dan kan je verwachten dat je bagger zooi gaat krijgen
N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roffa010 zei:
Wie gaat er nou ook op straat coke halen 🤦🏻‍♂️ Dan kan je verwachten dat je bagger zooi gaat krijgen
Klik om te vergroten...
Klopt. Alleen niet iedereen heeft dezelfde vrienden als jij.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roffa010 zei:
Wie gaat er nou ook op straat coke halen 🤦🏻‍♂️ Dan kan je verwachten dat je bagger zooi gaat krijgen
Klik om te vergroten...
Ja idd. Wie woont er nou in een sloppenwijk ipv een villawijk? Dan weet je dat je in een gevaarlijke buurt woont.

Of

Neh laat maar. Kan nog wel een paar domme vergelijkingen maken. Onzinopmerking iig
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kibo3 zei:
Anderen die coke ook in kristalvorm kunnen krijgen? Zie het bij iedereen in poeders mijn dealer geeft ze in kristallen. Je moet deze nog wel uitkoken wil je het roken.
Klik om te vergroten...

Nee, enkel in blokkies.
N
Nachtvlinder.partydrugsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een half jaar geleden had ik het zelfde probleem als jullie ik kreeg altijd slechte kwaliteit en gebruikte ook veelste veel van die troep. Met het stappen ben ik iemand tegen gekomen die mij altijd goed voorzien heeft, ik ben daar door zelfs minder gaan gebruiken.
L
LadyLikeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb via twee scooterboys nu coke geprobeerd en ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Ik merk geen rush, wel wat meer energie, maar bij lange na niet wat ik met bijv 3mmc ervaar. (200mg).

ik neem ca 0,1gr per keer. Maar nou ja, stuiteren doe ik er niet van. Ik vermoed dat het heftig versneden is, maar getest heb ik het niet.

Is dit een ervaring die herkend wordt? Is mijn lijf gewoon teveel gewend aan 3mmc om nog effect van coke te voelen? Mijn partner lijkt vergelijkbare ervaringen te hebben. Ons 3mmc gebruik is ca 2x in de week 200-300mg oraal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."