#1
Ik kuis de coke ik krijg van mn dealer met amoniak in een lepeltje, plakt hij samen is hij goed om te basen. Heb nog nooit slechte gehad. Altijd goed maar een mindere 0.7g voor 50€
Zo duur?0.7g voor 50€
El Retro zei:Coke op het werk? Heb het ook eens gedaan, lukt echt niet bij me.
El Retro zei:Coke op het werk? Heb het ook eens gedaan, lukt echt niet bij me.
GewoonVOL zei:jij hebt ook een flinke wip nodig
beter gaan we samen naar utrecht, daar heb je echt fockin lekkkeree hoere
Vriendin van mij heeft jaren geleden eens coke geshot die al gekuisd was met ammoniak. 'k Denk dat ze geluk heeft gehad dat ze die coke na het kuisen met amoniak, ook nog eens met water gekuisd hadden..skunky zei:kan je best nie snuiven, brand verschrikkelijk in uw neus
En hoe zit het met maagzout
BelgjeOleOle zei:Kun je coke ook basen als ge op die manier kuist?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."