Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBijna oogsten!!! (2x afgaan, 1x sneeuwwitje)

Bijna oogsten!!! (2x afgaan, 1x sneeuwwitje)

25 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn plantjes worden aanstaand weekend geoogst. Hier nog een paar mooie pics:












P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#2
zo, mooie plantjes heb je daar :wave:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad mooie planten!! Goeie foto's ook.
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#4
zien er idd zeer lekker uit :grin:

:stoned:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#5
wwaazzaapp zei:
zien er idd zeer lekker uit :grin:

:stoned:
Klik om te vergroten...

Ben bang dat je wat te vroeg bent
die kan je echt nog niet oogsten zijn beginnende toppen... :confused:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik bedoel dat ik ze normaal gesproken nog twee weken zou willen laten staan. Ze bloeien al een maand.

Btw, de bruine haren zegt ook niet alles. In werkelijkheid gaat het om de kristallen op de trichomes die je alleen met een goed vergrootglas kunt zien.
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Beginnende toppen is wat overdreven, normaal gesproken zouden ze met één of twee weken klaar zijn, maar ze moeten dit weekend geoogst worden omdat ik ze nergens kwijt kan.

Overigens zijn ze verder dan ze op de foto's lijken, omdat ze wat overbelicht op de foto staan en hierdoor de bruine haren wegvallen. De trichomes staan ook vaak wit op de foto door het licht.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Baukereg zei:
Beginnende toppen is wat overdreven, normaal gesproken zouden ze met één of twee weken klaar zijn, maar ze moeten dit weekend geoogst worden omdat ik ze nergens kwijt kan.

Overigens zijn ze verder dan ze op de foto's lijken, omdat ze wat overbelicht op de foto staan en hierdoor de bruine haren wegvallen. De trichomes staan ook vaak wit op de foto door het licht.
Klik om te vergroten...

Jammer dat je ze niet wat langer kan laten staan,bruine trickomes moeten natuurlijk wel uit dikke toppen komen,als je dit zo knipt hou je bijna niks over.tenminste ik zie meer blad dan top..
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wordt ook geen grote opbrengst, ik denk 20 gram per plant. Dit is mijn eerste keer, gewoon plantjes buiten zetten (nu dus binnen) en zien hoe het gaat. Volgend jaar ga ik verduisteren.

Die kamer moet binnenkort weer ergens anders voor gebruikt worden, dus vandaar. Buiten zetten is ook geen optie meer, te koud en te nat.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#10
waarom kan je ze eiglik niet langer laten staan? ze staan toch binne?
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#11
denk ook niet dat je nu al zou moeten oogsten, lijkt me nog te vroeg als ik naar je fotos kijk, kzou ze zeker ng 2 weken laten bloeien, 2 weken om een plant te laten bloeien lijkt me ook wel weinig hoor, normaal gesproken moeten planten bij mijn weten minimum 6 weeken bloeien en dan 4-6weken drogen.. correct me if im wrong..
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#12
ahzo, wistik nie :tongueout: morgen is zien op mijn plantjes me n vergrootglas om te zien of ik ze kan bespeure :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je kan kristallen ook wel zin zitten zonder vergrootglas hoor :)
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#14
mathijs zei:
Je kan kristallen ook wel zin zitten zonder vergrootglas hoor :)
Klik om te vergroten...

idd, op die fotos zie ge da toch ook al...
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
De THC kristallen wel, maar op de trichomes zitten ook nog kleine orb-achtige dingen, en die bedoel ik eigenlijks.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik jou was zou ik ze ook nog niet gaan knippen,
is zonde omdat het nu nog meer blad is dan top...
maja de keuze is aan jou :grin:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Afgelopen twee dagen geoogst, wat een werk!

En het valt me reuze mee, in die laatste week zijn ze nog aardig bruin geworden. Opbrengst ligt rond de 100 gram, niet zo heel veel dus, maar voor een eerste keer ben ik tevreden over de kwaliteit. Het ruikt goed, en plak ontzettend. Alles hangt aan touwen die ik in kartonnen dozen heb gehangen, dus droog en donker.

En er is veel knipafval met veel thc kristallen, dus dat wordt een dikke pak hasj en een cake.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Baukereg zei:
Afgelopen twee dagen geoogst, wat een werk!

En het valt me reuze mee, in die laatste week zijn ze nog aardig bruin geworden. Opbrengst ligt rond de 100 gram, niet zo heel veel dus, maar voor een eerste keer ben ik tevreden over de kwaliteit. Het ruikt goed, en plak ontzettend. Alles hangt aan touwen die ik in kartonnen dozen heb gehangen, dus droog en donker.

En er is veel knipafval met veel thc kristallen, dus dat wordt een dikke pak hasj en een cake.
Klik om te vergroten...

Smoke ze! :wink:

Ben benieuwd hoeveel je droog overhoudt zo..
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#20
:openmouth:

jezus die zijn er goed uit :grin: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."