Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfoto's vorige jaar spain!

foto's vorige jaar spain!

40 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ziet er mooi uit :) Waarom ligt het niet gewoon zo in de albert heijn met een schep en weegschaal er naast :(

Bori zei:
koop 2de huisje en ga kweken :wave:
Klik om te vergroten...

Huishouden is al te veel voor me, laat staan dat ik twee huizen bij moet houden en bankbiljetten moet gaan strijken!
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Shroomie zei:
Ik heb die 1ste foto al s eerder gezien

edit: op deze link: http://www.waytoomany.com/pics/weed/10/mountain.php
Klik om te vergroten...

Gefeliciteerd Shroomie, bij het ontmaskeren van de topicstarter ontvangt u een bezwete mannenstring van Psycho_Chrono!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou d'r maar blij mee zijn!!1!!
B
BoriLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shroomie zei:
Ik heb die 1ste foto al s eerder gezien

edit: op deze link: http://www.waytoomany.com/pics/weed/10/mountain.php
Klik om te vergroten...

haha leuk geprobeerd jongen!
nu laat je net me broer's site zien :mrgreen:

en als je ut nog niet geloofd stuur je maar emailtje van wat je nog wilt weten!
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op deze pagina staat dat ze uit hawaii komen:
http://www.waytoomany.com/about.php

niet uit fekkin' zeeland

maar mocht je met een terecht tegenargument komen ontvang jij alsnog de bezwete mannestring
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psycho_Chrono zei:
Op deze pagina staat dat ze uit hawaii komen:
http://www.waytoomany.com/about.php

niet uit fekkin' zeeland

maar mocht je met een terecht tegenargument komen ontvang jij alsnog de bezwete mannestring
Klik om te vergroten...
mits het een correct tegenargument is.

en ze komen idd uit hawaii :)
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vond foto's posten van je berg wiet al een beetje triest, maar dit slaat alles. Al die leugens om te zorgen dat mensen je echt helemaal de man vinden. Erg pathetisch allemaal...
s
sebbeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bori zei:
Ellesdee zei:
misschien zeg ik iets geks...
maar vind je t niet heel erg dom om dit online te zetten?
Klik om te vergroten...

dom om dit online te zetten?
valt wel mee!
de politie in spanje stellen niks voor , ze houden alleen de boel een beetje in de gaten en ze ondernemen zowat geen actie! en de politie wat moet die nou met deze 2 foto's?
Klik om te vergroten...

waar verkoop je dat dan??

in nederland of in spanje zelf?

leuke hobby :smoke: :mrgreen:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
BETRAPT :wave: :mrgreen:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha lozer! :grin: kom op zeg valse post gaan posten is triest ech heel triest... Ik zei al dat het nep was :grin:

Trouwens mooi dat diegene die dat zei ze al kende! :grin:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat plaatje van die berg met wiet was ik al een paar weken geleden tegengekomen ergens op het web. Wat een toeval! :)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#12
en je hoort m ook gelijk niet meer :P
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Radeon915 zei:
en je hoort m ook gelijk niet meer :P
Klik om te vergroten...
Inderdaad meesterlijk. Wat een figuur...
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Delirium zei:
Dat plaatje van die berg met wiet was ik al een paar weken geleden tegengekomen ergens op het web. Wat een toeval! :)
Klik om te vergroten...
de link staat hierboven..
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#15
LOL!!! Whahahahaha...bye bye bacardi!!! echt pathetisch dit soort acties......zou ook zwijgen, verdediging is verdere ondergang! Zeeuwse-zuinigheid??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
L
LambikLid
01-01-2024, 00:00
#16
de loser! :mrgreen:
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Profiel van :: Bori
Geregistreerd op: 18 Mrt 2007
Laatste bericht geplaatst: 21 Mrt 2007 17:51

Een kort maar krachtig verblijft :wave:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Daarna is hij volgens mij ook actief geweest onder de naam

Doerak zei:
Profiel van :: Wietboertje
Geregistreerd op: 22 Mrt 2007
Laatste bericht geplaatst: 24 Mrt 2007 17:58

Een kort maar krachtig verblijft :wave:
Klik om te vergroten...

En wederom kort aanwezig. :mrgreen:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Arie wtfak !! :grin:

geef mij een kilotje :P :P :stoned:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Doerak zei:
Telefoon zei:
Arie wtfak !! :grin:

geef mij een kilotje :P :P :stoned:
Klik om te vergroten...
^
||
||
||
Heeft de replies niet gelezen :wave:
Klik om te vergroten...

Inderdaad hahah erg triest dit maarja sommige mensen zijn nou eenmaal zo.

:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."