Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: waarom niet thuis! -spaceman- zei: thuis xtc doen is heerlijk, waarom dan?: - de kans om languit te genieten op bv een matras op de grond...heerlijk leg er meteen een stuk of wat neer! - de DJ krijgt geen kans om kut muziek te draaien->jij bent de DJ! - genoeg te drinken, de kraan blijft lopen... (geen 50 cent voor plee nodig) - je verstaat elkaar - thuis zitten heeft geen entree prijs! - geen vaag soft-drugs beleid, blow je kapot onder invloed van xtc...heerlijk... blunt is ook echt een aanrader! - je doet het met je ''eigen'' volk (vrienden) ipv elke randebiel in een club - je hoeft je daardoor niet te schamen voor je ontzettend vage kop! - je mag alles en doet alles wanneer jij dat wil, pak die monopoly maar uit de kast... - genoeg media beschikbaar, spelletjes op console's, tv, computer...veel vermaak... - - - -etc. groetjes! Klik om te vergroten... volledig akkoord zalig zo thuis rustig aant vangen"
"mijn 2 armen staan vol anders zette ik me nog een"
"Bori zei: Ellesdee zei: misschien zeg ik iets geks... maar vind je t niet heel erg dom om dit online te zetten? Klik om te vergroten... dom om dit online te zetten? valt wel mee! de politie in spanje stellen niks voor , ze houden alleen de boel een beetje in de gaten en ze ondernemen zowat geen actie! en de politie wat moet die nou met deze 2 foto's? Klik om te vergroten... waar verkoop je dat dan?? in nederland of in spanje zelf? leuke hobby"
"SneeuwWitje zei: Coke Klik om te vergroten... heroine is de grootste duivel die zachtjes aankomt om je volledig in te palmen. I know"
"davie zei: Blow is idd een goeie film. Veel kijkplezier Djodjo. Klik om te vergroten... idem jonhy depp kan dat bangelijk goe spelen, zou hij het wel spelen???? of leeft hij zich voor 200percent in, in zijn rol"
"OK alvast bedankt"
"heej kan er me iemand vertellen hoe ik mijn b' op de corecte manier afmaak om te spuiten? het is niet met water zoals bij witte, maar met citroen sap? is dit dan van een verse citroen of van zo een flesje dat je in de winkel koopt? en wat is de volgende stap? ik weet het ik doe het beter niet, maar zou het toch wille doen. En dan ben ik het liefst goed geinformeerd. Alvast bedankt"
"nen mijn dealer spreekt, marokaanse en onverstaanbaar frans ik ben al jaren witte aan het bgebruiken, en zou nu toch graag eens een hero shot zetten, ik doe het toch hoor, ben al 3 jaar verslaafd geweest aan hero (chinezen) en ga nu sporadisch met witte en bruin bezig, dus ?????? alvast bedankt"
"ik spuit al een tijdje zelf coke, dus het spuiten is niets, maar ik heb ht hier juist geprobeerd met citroensap, b er bij, warmen, tot het citroensap bruin was, maar dan wou ik het inspuiten, bij de eerste druppel in mijn ader begon ik en heel erg branderig gevoel te krijgen, dus ben ik maar gestopt, ook is de b slechte kwaliteit om te spuiten, er komen meer zwarte deeljes uit dan bruine (als ik het opkook) dus ben ik maar wat aan het chinezen, en zet me straks wel een coke'je alvast bedankt Ps volgende gram zeg ik dat het is om te spuiten"
"du dat branderig gevoel komt doordat ik gen water gebruikt heb? brand dat bij jouw ook zo? en hoelang dan koken? tot dat het juist begint te koken of iets langer?"