Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfoto's vorige jaar spain!

foto's vorige jaar spain!

40 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Arie wtfak !! :grin:

geef mij een kilotje :P :P :stoned:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Doerak zei:
Telefoon zei:
Arie wtfak !! :grin:

geef mij een kilotje :P :P :stoned:
Klik om te vergroten...
^
||
||
||
Heeft de replies niet gelezen :wave:
Klik om te vergroten...

Inderdaad hahah erg triest dit maarja sommige mensen zijn nou eenmaal zo.

:)
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Telefoon zei:
Arie wtfak !! :grin:

geef mij een kilotje :P :P :stoned:
Klik om te vergroten...
^
||
||
||
Heeft de replies niet gelezen :wave:
M
MeidjéeLid
01-01-2024, 00:00
#4
wanne sukkel :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
misschien zeg ik iets geks...
maar vind je t niet heel erg dom om dit online te zetten?
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb die 1ste foto al s eerder gezien

edit: op deze link: http://www.waytoomany.com/pics/weed/10/mountain.php
B
BoriLid
01-01-2024, 00:00
#7
foto's van vorige jaar huisje in spain!



jup , en als je dat verkoopt in nederland!



koop 2de huisje en ga kweken :wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bori zei:
foto's van vorige jaar huisje in spain!



jup , en als je dat verkoopt in nederland!



koop 2de huisje en ga kweken :wave:
Klik om te vergroten...
B
BoriLid
01-01-2024, 00:00
#9
+ 2 emmers achter me pa die de foto nam ,

in totaal ligt er wel 200.000 euro!
je moet het maar willen en mogen! :wink:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#10
mss een beetje dom maar allesinds wel heel stoer :) :sunglasses:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wil je echt goed stoned worden? Wasbenzine eroverheen :stoned:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kan niet geloven dat dit echt is...
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
:hearteyes: Immense bult smokes. :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wauw!
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
op het eerste gezicht dacht ik dat er een olifant in je kamer gekakt had, mijn tweede gedachte was, hoe krijgt ie de olifant door zonder die meubels te slopen...en toen kwam er het licht...een berg wiet
B
BoriLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ellesdee zei:
misschien zeg ik iets geks...
maar vind je t niet heel erg dom om dit online te zetten?
Klik om te vergroten...

dom om dit online te zetten?
valt wel mee!
de politie in spanje stellen niks voor , ze houden alleen de boel een beetje in de gaten en ze ondernemen zowat geen actie! en de politie wat moet die nou met deze 2 foto's?
B
BoriLid
01-01-2024, 00:00
#17
MetaalKonijn zei:
:hearteyes: Immense bult smokes. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

haha ,
ik zou graag ook heel die 200.000 euri kapot smoken ,
maar toch ff goed nadenken en trouwens sta ook al 2 weken clean :rolleyes:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
met die foto's misschien niet, maar met je username/e-mail adres/ip adress of whatever misschien des te meer...vooral als je wat langer post en wat meer informatie over jezelf bloot geeft.

Bori uit Zeeland (wonen niet al te veel mensen dacht ik zo :P)
B
BoriLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha ,
net weggehaald uit me naam! :wink:
en in zeeland rijdt de politie nog op paard en wagen! :mrgreen:

en wat dan als ze me wiet vinden!
dan zit ik maar een paar jaartjes! :rolleyes:
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#20
jammer dat het niet je eigen foto`s zijn he :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."