Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn 2 plantjes (+foto's)

Mijn 2 plantjes (+foto's)

37 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er zitten tamelijk wat beestjes om mijn planten. Welk middel is goed om die beestjes dood te doen ?
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#2
pff das wel link, in het wild gewoon geplant te hebben .. heb je het wel op een goede plek gezet :P
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga hem niet meer mesten en deze dagen / weken ga ik hem geen water geven omdat het hier nogal goed regent :)


Ik hou jullie wel op de hoogte
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga vandaag nog m'n wietplantjes zetten , moet dit in potgrond of mag het ook in gewone grond ? Doe ik er het best een beetje mest bij ?
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb zonet m'n eerste plantje gezet. Ergens in het wild :)

Heb een kot gegraven , wortels enzo eruit gedaan en terug een beetje gevuld met zand , mesttof en natuurlijk de plant.

D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou er wel kippengaas ofzo rond zetten tegen de konijnen enzo.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Was ik van plan , klein omheining errond zetten. Ik hoop alleen maar dat het een beetje gaat lukken !
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#8
waar staan ze ergens in het wild?
geef ik ze wel ff water zo nu en dan hehehe :smoke:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
geef gerust de plaats ik wil hem wel verzorgen met water geven enzo :tongueout:

een omheining is inderdaad geen overbode luxe :tongueout:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geef ook niet teveel water of mest want overbemesting kan ook voor rottigheid zorgen

In de grond zit nu waarschijnlijk voldoende voedsel voor aankomende tijd
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Plantjes zijn al aardig wat gegroeid !

+- Halve meter hoog en bladeren zijn de grootte van m'n hand :)


Eén van deze dagen post ik wel een pic
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zo staan ze er nu bij !





:hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb je ze ergens verstopt in de bosjes ofzo :grin:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#14
yupa ! Mag ze niet in de tuin zetten ivm ouders ! Maar ze staan daar goed en ze groeien lekker , zodus ...


Zijn toch al wat aardig gegroed tov eerste foto :grin:


:stoned:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
seg was jij niet gestopt met blowen?
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ziet er wel goed uit.

Zeg kun je eens wat tips geven hoe je zon geschikt plaatsje in de vrije natuur vindt?
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#17
BUBBLEPUNK zei:
Ik heb me de zomer van 2002 ook zes planten in de tuin gezet. Ik heb die eerst in potten laten groeien, en dan de grond in. De planten zijn 2.5m a 2.7m hoog geworden, en ik heb zo'n 3 maand gratis geblowed van eigen kweek. Normaal had ik voor een 5 maand zowiet zoet geweest, maar er was een heel deel beschimmeld.
Hier een leuk fotootje aan die herinnering, ik meet zelf 1m71, dus kan je zien hoe de plantjes al kwamen, en toen waren we nog maar 3 kwart weg in onze evolutie.



Ok, vind ik zelf oook nog es leuk die foto terugzien, sweet swet memories with my cowboyhat between the tralalalalala....

:wave: Bubblepunk
Klik om te vergroten...

Zeg hoeveel winst had je dan zo ongeveer van 5 plantjes, en welke soort was het.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#18
woooow wat een psychedelische fotos :smoke:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#19
Doodkapje zei:
seg was jij niet gestopt met blowen?
Klik om te vergroten...

Yep ik ben inderdaad gestopt met blowen ! Wil het zo nog een tijdje houden ook. De wiet zal pas klaar zijn rond september ofzoiets, waarschijnlijk zal ik dan terug beginne blowen maar niet veel meer. Rest van de wiet geef ik weg :) .
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bengt zei:
Ziet er wel goed uit.

Zeg kun je eens wat tips geven hoe je zon geschikt plaatsje in de vrije natuur vindt?
Klik om te vergroten...

Ikzelf ben wat gaan rondwandelen in bossen die afgelegen zijn. Je moet er vooral voor zorgen dat er geen mensen komen waar je je plant gaat zetten!!! Heb je zo'n plekje gevonden dan moet je er ook voor zorgen dat het een open plek is , zodat je plant genoeg zonlicht heeft ! Mijn plant staat erges tussen een heel dicht bebost bos waar een stuk ervan gras is , daar heb ik m'n plant gezet zodat ie voldoende zon krijgt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."