#1
Er zitten tamelijk wat beestjes om mijn planten. Welk middel is goed om die beestjes dood te doen ?


BUBBLEPUNK zei:Ik heb me de zomer van 2002 ook zes planten in de tuin gezet. Ik heb die eerst in potten laten groeien, en dan de grond in. De planten zijn 2.5m a 2.7m hoog geworden, en ik heb zo'n 3 maand gratis geblowed van eigen kweek. Normaal had ik voor een 5 maand zowiet zoet geweest, maar er was een heel deel beschimmeld.
Hier een leuk fotootje aan die herinnering, ik meet zelf 1m71, dus kan je zien hoe de plantjes al kwamen, en toen waren we nog maar 3 kwart weg in onze evolutie.
![]()
Ok, vind ik zelf oook nog es leuk die foto terugzien, sweet swet memories with my cowboyhat between the tralalalalala....
Bubblepunk

Doodkapje zei:seg was jij niet gestopt met blowen?
Bengt zei:Ziet er wel goed uit.
Zeg kun je eens wat tips geven hoe je zon geschikt plaatsje in de vrije natuur vindt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."