#1
De paddo's zijn nu zo'n 3dagen ver (maandag water in gedaan en dinsdag water uitgegoten). De ene helf is nu al goed beschimelt en de andere helft niet
. Mijn vraag is nu of dat het beschimmelen normaal is.
aangezien een paddestoel een schimmel is denk ik van welTigos zei:De paddo's zijn nu zo'n 3dagen ver (maandag water in gedaan en dinsdag water uitgegoten). De ene helf is nu al goed beschimelt en de andere helft niet. Mijn vraag is nu of dat het beschimmelen normaal is.

Tigos zei:De paddo's zijn nu zo'n 3dagen ver (maandag water in gedaan en dinsdag water uitgegoten). De ene helf is nu al goed beschimelt en de andere helft niet. Mijn vraag is nu of dat het beschimmelen normaal is.

Jpilot zei:In de kweekset zit graan, dat is volgezogen met water, daarop zit een casinglaag die ook vocht bevat. Dat is echt genoeg. Wat wel belangrijk is is water geven na elke oogst. Kijk naar de handleiding die je hebt gekregen hoe dat precies moet. Anders kun je mijn handleiding van me site downloaden daar heb ik het ook in omschreven. ( url staat in me profiel )
The Used zei:Ik heb nu ook mijn eigen setje gekocht bij azarius voor 37,50 + 5 euro verzendkosten... Ik ben benieuwd , alleen nog wel een probleempje is dat ik niet weet hoe mijn ouders er tegen over zullen staan ik hoop maar dat ze het niet verbieden, maar vast niet joh., ik ga ook foto's posten en een recensie plaatsen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."