#1
Is dat zo'n kweeksetje van azarius toevallig? zo ja, dan had ik wel verwacht dat er wat meer zouden groeien ![:(]()
Verder zien ze er wel erg leuk uit, hopelijk krijg je er meer bij de 2e 'flush'
Eet smakelijk alvast :P
Verder zien ze er wel erg leuk uit, hopelijk krijg je er meer bij de 2e 'flush'
Eet smakelijk alvast :P
