Das nou weer een typische drollen opmerking maar goed ik had van jou niet anders verwacht zoals jij dit antwoord van mij had verwacht.
Bonie
#5
Ach dat is het mooie van een marktwerking he. Als jij de prijzen te hoog vind hoef je ze niet te betalen en staat het je vrij om ergens anders boodschappen te doen. Gelukkig voor bonie zijn er weer anderen die wel 4000 neerleggen voor kwaliteit.
Ik ben persoonlijk getuige van de kwaliteit van deze wiet, en ik vind ook dat ie het waard is
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.