#1
Ik even een vraag: Ik heb dus echt totaal geen verstand van het kweken enzo van wiet. Maar ik heb een wietblaadje gewoon erg droog gewoon zo een:
Kan ik hier nog iets mee? of is dit te weinig ofso? geen idee hoe oud het is... al een paar weken van de plant geplukt. zal wel erg bagger zijn
Maar je weet maar nooit... Iemand een idee of je het nog kan smoken
?
Sorry voor deze domme vraag maar heb er echt totaal geen verstand van![:wink:]()
Kan ik hier nog iets mee? of is dit te weinig ofso? geen idee hoe oud het is... al een paar weken van de plant geplukt. zal wel erg bagger zijn
? Sorry voor deze domme vraag maar heb er echt totaal geen verstand van


