Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik nog iets met deze wiet?

Kan ik nog iets met deze wiet?

55 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
r
rockaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik even een vraag: Ik heb dus echt totaal geen verstand van het kweken enzo van wiet. Maar ik heb een wietblaadje gewoon erg droog gewoon zo een:



Kan ik hier nog iets mee? of is dit te weinig ofso? geen idee hoe oud het is... al een paar weken van de plant geplukt. zal wel erg bagger zijn :( Maar je weet maar nooit... Iemand een idee of je het nog kan smoken :stoned: ?

Sorry voor deze domme vraag maar heb er echt totaal geen verstand van:wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik hoop echt dat je dit niet meent want ?????
je moet er op zijn minst 2 van die blaren hebben da weet toch iedereen !!!!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Minimaal 2 ja, 3 is het beste. Of overdrijf ik dan weer.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Minimaal 2 ja, 3 is het beste. Of overdrijf ik dan weer.
Klik om te vergroten...
nee is niet overdreven, heb ook al eens 4 ter gehad maar dat is wel een beetje te veel van het goede :wink:
dan begin je te trippen :P :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een keer 6 gehad maar dan ga je echt te hard, absoluut geen aanrader.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deranged zei:
Ik heb een keer 6 gehad maar dan ga je echt te hard, absoluut geen aanrader.
Klik om te vergroten...
dat kan ik best geloven, dat zou ik echt nooit niet aandurven.
ben namelijk niet zo een waaghals :P :P
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#7
hahahaha, sry dit topic is grappig :mrgreen:

gast je rookt de bladeren van de plant niet....

daar hou ik t maar bij.... :rolleyes:
r
rockaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Whaha ik sta flink voor lul :flushed: :mrgreen: Ooit waren jullie ook zo! :P

En ben trouwens 14
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9

Jij wilt dus een wietblaadje gaan roken :P Ik kon er op zich best wel om lache toen ik het las :mrgreen: Je moet gewoon niet zo zitten te miereneuken met een fucking wietblaadje, maar gewoon ff naar de shop das stukken makkelijker toch ? Maarja je zal waarschijnlijk nog rond de leeftijd van 12 13 jaar zitten. Je kan het proberen te roken maar het is wel heel wanhopig :smoke:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
rocka zei:
Whaha ik sta flink voor lul :flushed: :mrgreen: Ooit waren jullie ook zo! :P

En ben trouwens 14
Klik om te vergroten...
dus je meende deze vraag ??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#11
:wave:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
nutsss zei:
maak er een leuk kerststukje van! Voor oma. :grin:
Klik om te vergroten...
denk ook dat het daar beter voor geschikt is
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
whahaha :wave: :wave: :wave:
takken roken is gezonder :wink: :mrgreen:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#14
beste topic ooit, ik viel bijna van m'n stoel :mrgreen: :mrgreen:
maar eerlijk toegegeven, toen ik dertien of veertien was wist ik ook niet beter, dus er is nog hoop voor je :P
wietblaadjes moet je niet roken, daar zit quasi niks van thc in.
het zijn de gedroogde bloesems die je moet hebben :wink:
maar goed dat je het eerst vraagt voor je je suf rookt aan je blaadje :grin:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nouja, sufrookt :P Na een half hijsje is dat blaadje ook al rook. Maar je kan het best proberen, misschien word je wel knetter placebo stoned :sunglasses:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarschijnlijk heeft ie m al opgerookt!
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
slunse zei:
beste topic ooit, ik viel bijna van m'n stoel :mrgreen: :mrgreen:
maar eerlijk toegegeven, toen ik dertien of veertien was wist ik ook niet beter, dus er is nog hoop voor je :P :grin:
Klik om te vergroten...
ik wist eerst ook niet wat ik leesde :mrgreen:
was al aan het denken is dit sarcastich bedoeld of niet :wave:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waarschijnlijk heeft hij dat blaadje ook al 3 weken bewaard voor een speciaal moment om het op te roken :tearsofjoy:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#19
LOL, wat 'n grappig topic :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
:confused: whahahahahahahaha :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."