#1
qlo zei:is 200g boter per persoon niet erg veel ?
of is die 200g boter voor als je n cake bakt ?
zoveel gaat er ongeveer in een cake idd
qlo zei:is 200g boter per persoon niet erg veel ?
of is die 200g boter voor als je n cake bakt ?
Waarom een klontje boter in het water ?topmanockie zei:Wiet Thee
gewoon zakje thee openmaken voorzichtig, thee eruit, wiet erin (hoe meer hoe sterker), klontje boter in het hete water en dan 10minuten in je theepot laten trekken en voila, klasse wietthee (het lost wel slecht op, daarom moet het lang...)
en hoeveel wietjes doe je er on geveer in ??![]()
buzzy zei:Waarom een klontje boter in het water ?topmanockie zei:Wiet Thee
gewoon zakje thee openmaken voorzichtig, thee eruit, wiet erin (hoe meer hoe sterker), klontje boter in het hete water en dan 10minuten in je theepot laten trekken en voila, klasse wietthee (het lost wel slecht op, daarom moet het lang...)
en hoeveel wietjes doe je er on geveer in ??![]()
buzzy zei:Ooh vandaar![]()
![]()
WcEend zei:Wiet Thee
gewoon zakje thee openmaken voorzichtig, thee eruit, wiet erin (hoe meer hoe sterker), klontje boter in het hete water en dan 10minuten in je theepot laten trekken en voila, klasse wietthee (het lost wel slecht op, daarom moet het lang...)
Mr.jiho zei:je hoeft het niet in een zakje te steken, je kan het er ook gewoon ingooien maar dan moet je de weed zelf eruit filteren na je de thee gemaakt hebt
dat zijn ook mogelijkhedenDoodkapje zei:je kan ook een thee-eitje kopen. of zelf een zakje maken met een stukje voile gordijn met een lusje.. of het zakje van de thee dichtnieten

Elentherelién zei:Mijn wietthee was niet goed fzo.
Ik ben nu alleen loom, koppijn, alles voelt zwaar aan en lijkt wel alsof ik kater heb.
Wat heb ik fout gedaan?

wausie91 zei:ik moet zeggen het werkte wel maar het was niet echt lekker vond ik persoonlijk ik had een beetje last van me maagn iet edht misselijk ofzo
en ik werd een beetje hangerig enzo
ik hou het wel gewoon bij meerdere dikke normale blows op een dag
Ellesdee zei:buzzy zei:Waarom een klontje boter in het water ?topmanockie zei:Wiet Thee
gewoon zakje thee openmaken voorzichtig, thee eruit, wiet erin (hoe meer hoe sterker), klontje boter in het hete water en dan 10minuten in je theepot laten trekken en voila, klasse wietthee (het lost wel slecht op, daarom moet het lang...)
en hoeveel wietjes doe je er on geveer in ??![]()
omdat de werkzame stof van wiet (THC) zich aan vet en zuren hecht...
boterkoek17 zei:zalmfilet met ketjapsaus
Voor 4 personen
-300-400 gr peultjes
-500 gr peultjes
-4 zalmfilets a circa 150 gr
-zout
- 2-3 el olie
- 1-2 teentjes knoflook
-1 dl droge witte wijn
- 2-3 el gembersiroop
-1/2 sambal badjak of oelek
- 3-4 el ketjap manis
-1 geraspte wortel
-1 eidooier
- 1-2 el fijngesneden peterselie
kook de peultjesin 4-6 min. beetgaar in kokend water met zout.
kook de pasta beetgaar volgens de gebruiksaanwijzing.
bestrooi de zalmfilets met zout en bak ze aan elke kant 1-2 min. in de olie.
neem de filets uit de pan en houd ze warm.
bak de fijngesneden knoflook circa 3 min. in het achtergebleven braadvet.
schenk de wijn en gembersiroop erbij. voeg ook de sambal, ketjap en wortel toe en laat de saus 3-4 min. zachtjes koken.
klop de eidooier los, roer er 2-3 eetlepels saus door en schenk dan het eidooiermengsel bij de saus. laat de saus nu niet meer koken.
breng op smaak met zout, peper en peterselie.
serveer de zalm met de saus, peultjes en pasta.
je wordt er nie kort van, maar het is wel lekker, hehe!
koekie
Klinkt wel lekker.Saivy zei:boterkoek17 zei:zalmfilet met ketjapsaus
Voor 4 personen
-300-400 gr peultjes
-500 gr peultjes
-4 zalmfilets a circa 150 gr
-zout
- 2-3 el olie
- 1-2 teentjes knoflook
-1 dl droge witte wijn
- 2-3 el gembersiroop
-1/2 sambal badjak of oelek
- 3-4 el ketjap manis
-1 geraspte wortel
-1 eidooier
- 1-2 el fijngesneden peterselie
kook de peultjesin 4-6 min. beetgaar in kokend water met zout.
kook de pasta beetgaar volgens de gebruiksaanwijzing.
bestrooi de zalmfilets met zout en bak ze aan elke kant 1-2 min. in de olie.
neem de filets uit de pan en houd ze warm.
bak de fijngesneden knoflook circa 3 min. in het achtergebleven braadvet.
schenk de wijn en gembersiroop erbij. voeg ook de sambal, ketjap en wortel toe en laat de saus 3-4 min. zachtjes koken.
klop de eidooier los, roer er 2-3 eetlepels saus door en schenk dan het eidooiermengsel bij de saus. laat de saus nu niet meer koken.
breng op smaak met zout, peper en peterselie.
serveer de zalm met de saus, peultjes en pasta.
je wordt er nie kort van, maar het is wel lekker, hehe!
koekie
Haha.Klinkt wel lekker.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."