Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSHOW ME YOUR STUFF!!!!

SHOW ME YOUR STUFF!!!!

37 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb geen verslag, maar ik zal binnekort eens een foto neerzetten hier. Gaat hier ook nog prima :)
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Damn mannen, 2009 is al zo lang van start en zo stil hier :confused:

Show me your stuff, pictures!!!!
Geeft mijn oog ook wat he :)
Ik wou dat ik hier wat kon posten, maar heb niets meer staan.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat voor stuff? We hebben al eens een topic gehad waarin "opgeschept" werd over voorraden en daar hadden mensen al bezwaar tegen..
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
^ Ik neem aan dat hij plantjes bedoelt, geen zakken wiet of iets dergelijks :P

In which case:


27 april



Ik heb staan dit jaar:

9x Ierdbei F3
5x Shack F3
3x Cambodiaanse Sativa
2x Cali. Orange Bud kruising

Inmiddels alle plantjes behalve de 3 Cambodianen overgepot naar grotere potten. Ze zijn nog redelijk klein, maar he nog tijd zat :P



s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mayan zei:
Damn mannen, 2009 is al zo lang van start en zo stil hier :confused:

Show me your stuff, pictures!!!!
Geeft mijn oog ook wat he :)
Ik wou dat ik hier wat kon posten, maar heb niets meer staan.
Klik om te vergroten...

Beste Mayan,
Eerst poste je hier dagelijks over je verschillende kweekjes, van cannabis tot psilo... Toen wilde je er plotseling niets meer mee te maken hebben en dat liet je luidkeels blijken: alles de deur uit etc.... Nu noem je weer expliciet dat je niets meer hebt staan....
Volgens mij probeer je bijzonder opvallend onopvallend te zijn, tsja die Vlaamse Gendarmes he.... maar laat je paranoia niet de boventoon voeren, fuck dem, wees alleen wat discreter in t vervolg zou mijn tip zijn. En voor leuke plaatjes: check wietforum dan, of youtube, dat weet jij ook wel! :grin: :wink:
keep smiling......
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Except, ik bedoelde dus "de stuff" van "wat groei je?"
Uiteraard in voorkeur cannabis :wink:

At de sjeik, da gaat daar weer zo lekker komen he :wink:
Ben benieuwd naar je eindresultaat! Was leuk jou vorig jaar aan het werk te zien :)

@spliff

Wel, ik heb overwogen weer één plantje te plaatsen zoals vorig jaar. Ik had toen ook nog drie vrouwelijke lowryders, maar die sloegen outdoor dik tegen (had ze ook laat in het seizoen geplant.
Maar met onze nieuwe regering durf ik gewoon niets meer plaatsen.
Weet je, gepakt worden met meer dan één plant, daar brengen ze naar luiden je huisbaas van op de hoogte na een huiszoeking. Dus dan denk ik toch stil in mezelf: is het dat wel waard?

Ik blow nog wel hoor, niet van dat. Maar met één plantje kom je eigenlijk niet ver, ik heb daar paar maand geniet aan gehad. Minder dan de tijd die er in gestoken was.
Ben nog in overweging :) Maar ja, als de paranoia de overhand neemt is het eigenlijk niet meer zo leuk de hobby uit te oefenen.
Moest ik geen kind hebben of eigen gekocht huis had ik al lang dikke oogsten voor eigen gebruik gehaald hoor.
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mayan: ik kan t alleen maar met je eens zijn, je hebt groot gelijk..
mss paar lowrydertjes in n onopvallend hoekje???
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben je van BE splif?
Zou gij iets opstellen als uw naam bekend is op den bureau? :tongueout:
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mayan zei:
Ben je van BE splif?
Zou gij iets opstellen als uw naam bekend is op den bureau? :tongueout:
Klik om te vergroten...

Haha nee Mayan, indien ik van BE zou zijn zat ik geloof ik niet op dit forum..... en nee, zou t zeker ook niet doen, zei al: snap je en ben t met je eens....
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou heb ik wel één cocaplantje om geheel mijn leven te houden. Ga ik trachten te bonsaien.
Zal daar later fototje van posten.
Maar onthoud dat zij gekiemd is in september 2008 he. Dat gaat echt traag!!!

En Spliff, zo erg is hiet hier (nog) niet hoor. Niet echt te klagen als eigen gebruiker denk ik zo.
Maar hoe ze over growers denken ... ze houden ze vast en zeker wel in de gaten... en ja, op zich, mannen zijn vrij veilig he? Maar als de wind dan keert... dan hebben ze u al dien tijd al gezien op't net etc... en daar staat ge dan bij wijze van spreken in uwe blote voor hun he :)
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
hey mayan ... ik zelf heb alle respect voor de mensen die op forums plantjes showen vidn het onwijs leuk om te zien en er zijn kweker bij waar je heel veel van kan leren ... ik zelf zal niet iets op het forum posten puur omdat ik het niet meer kan weghalen ( ik heb het over iig wietforum ) ...

daarvoor deed ik het ook al niet ik ben een van die 'para' figuren...

mayan over je opmerking van 1 plantje is het het niet waard!!! als je 1 plantje heb als female zaadje of als stek en je toppen deze een aantal keer in een 20 liter pot en scrog de plant mooi heb met verduisteren tog mooi een ons of anderhalf tot 2 voor niets ...en je weet zeker dat het goed zit met je wietje je bespaard zo tog een hoop geld...

mocht je niet kunnen verduisteren laat je het tog een enorme struik worden :stoned: dan zou je met goed weer zeker een leuk jaar voorraadje hebben :wink:


en al is gedacht aan guarilla kweken ??

dit jaar zorg ik er sowieso voor dat ik niet naar de shop hoef maar mag als ik is wat anders wil bespaard me een hoop geld :mrgreen: :wave:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Joe Gtje

En iedereen btw :)
Weet iemand trouwens of een cocaplant nu legaal is? Denk nu niet dat dat erger is dan een wietplantje he?
Ben van plan dat te houden als bonsai, maar wil er natuurlijk ook geen problemen met krijgen.

Nouja, één plant... als ik daar een jaarvoorraad van wil moest ik al lang begonnen zijn met voorgroeien. Was ook bezig met een mooie sweet afghani delicious, maar die is helaas pleitte.
Het plezier is er af, ik ben ook paranoia geworden zeg maar. En als de schrik er dan levendig in zit, heb ik er gewoon geen zin meer in.
Ja, een oogst is beter dan geen oogst... maar ik weet langs toeten of blazen hoe ze met mijn gegevens omgaan. Word ik in de gaten gehouden? Kijken ze mee? Weet niets man, het voelt een beetje alsof stilte voor de storm.

Dus even low profile, beetje de kat uit de boom kijken en zien wat er later komt.

Ja guerilla is zowiezo al niet voor mij. Gewoon ja, ik vind ook niet dat zoiets bij mij past, ik ben al een paranoia mens. En even in het wild gaan planten, ... er kan vanalles gebeuren. En met van alles bedoel ik dat letterlijk, er is zoveel waar je onbewust geen rekening met houdt. Dat heb ik mogen ondervinden.
Weet ge, wat als paar minderjarigen die guerilla vinden, der aan zitten, gepakt worden en daarna zien de ordehandhavers u naar dat plekje gaan... ik denk toch dat je er niet mals vanaf gaat komen.
Ik hou niet van dat risico, en zal er dus ook nooit deel aan nemen.

Heb al wel dikwijls gedacht alles achter te laten en de grens over te verhuizen. Maar dat is dan weer gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Morgen post ik cocaplantje, en onthoud dat het al meer dan een half jaar oud is he :)

Goed weekend
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#13
paddo kweeksetjes

- de ecuadoriaanse
- de mexicaantjes
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#14
@ LSDmathXTC ik zou die grote al plukken, de hoeden staan al open :rolleyes: :hearteyes:
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
@mayan: jij bent nummer 1 in het pare wezen jah :P gefeliciteerd ...

ik zet van mezelf nix op internet !!!! kan het ook neit tegen me gebruikt worden maar gepakt worden met guarilla :P hahahaha sorry maar ik lach me hiero rot !!! een guarilla spot is er eentje daar waar niemand komt !!! en ALS er dan tog iemand komt is het vaak een verdwaalde wandelaar ... NIET MENEER AGENT DIE IN ZIJN PAUZE FF LANGS KOMT RIJDEN OFSO !

spots in de middle of fucking nowhere ... ( die niet aan de grens van je achter tuin :rock: :tearsofjoy: )

me plantage is gepakt vorig jaar een guarilla wel te verstaan !!! veel werk aan gehad met nog 2 kennissen van me ... potten waren door ons alle aangeraakt spullen die er stonden van ons ook onder het dna etc etc ... een van die kennisen is een bekende bij justitie en heeft al dna af moeten afstaan ...kwestie van het opsporen van de vigner afdrukken in eht systeem en hopa...

de potjes die ik gebruikte waren bekers ...emt me domme kop gebruikte ik bekertjes van een bepaalde firma waarvan er 1 in mijn stadje zit en de eerst volgende zit 40 km verderop ook nog een dikke kans om op gepakt te worden !!!

maar niemand van ons is gepakt !!! het het ging hier niet om een paar plantjes !!! maar om werk van 3 volwassen personen...

ik vidn dus dat je het zwaar overdrijft met als als als .... wat als je nu naar buitenloopt en onder de bus komt??? die kans is net zo groot als gepakt wordne met guarilla. ik respecteer je mening maar begrijpen doe ik het ECHT NIET :confused:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#16
dirtbag zei:
@ LSDmathXTC ik zou die grote al plukken, de hoeden staan al open :rolleyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

is al gebeurd,
viewtopic.php?f=21&t=21413 :stoned:
w
weedloverLid
01-01-2024, 00:00
#17


sour jack :grin:

grtz
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#18
plaatjes zijn verleden tijd
iedereen heeft het recht para te zijn met deze vage regeringen.

agent smith is around the corner
so beware
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#19


M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ohhhh die honing ziet er lekker uit:grin:

Gtje, hoeft het niet te begrijpen hoor :)
Ik ben gewoon niet het guerilla type ... Ik vind dat er grote verantwoordelijkheid bij komt kijken, een grotere dan ik aanwil :)

Hier alvast de foto's van mijn cocaplantje





Met goed weer gaat dat plantje buiten, in de zon. Want het gaat wel heel traag hoor. Tjonge jonge, zaaidatum was in september he :grin: Gaat helaas niet zo snel als wietplantjes, maarja, dat is langs de ene kant wel leuk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."